دعا برای ارامش در خانه

5/5
دعا برای ارامش در خانه

ایجاد حس امنیت و آرامش در خانه یکی از مهمترین مواردی می باشد که حتما باید به آن توجه نمایید. بهترین دعا برای ارامش در خانه، آیت الکرسی می باشد. سعی کنید بعد از اذان صبح در هر چهار طرف خانه این دعا را خوانده و به دیواره های خانه فوت نمایید تا آرامش در خانه شما سرشار شود.

در این مقاله برای شما عزیزان بیش از 30 دعا برای حفظ کردن آرامش در خانه و همچنین دعا برای ارامش در خانه را قرار داده ایم. همچنین میتوانید بدون خواندن این دعا ها و تنها با پخش کردن دعا برای ارامش در خانه صوتی این آرامش و امنیت را به خانه خود اضافه نمایید.

پیشنهاد میشود مقاله دعای بازگشت معشوق را نیز حتما مطالعه نمایید. همچنین میتوانید برای دانلود فایل صوتی دعا برای ارامش در خانه بر روی دکمه زیر کلیک نمایید:

دعا برای آرامش در خانواده
دعا برای آرامش در خانواده

یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی که باید در رابطه با طلسم برای ارامش در خانه بدانید این است که طلسم به صورت کلی امری مضر میباشد . بهتر است برای انجام طلسم ابتدا اطلاعات کافی را در این زمینه کسب نمایید.

از جمله مواردی که باعث ایجاد ارامش در خانه میشود عبارت اند از:

  • به خداوند متعال پناه ببرید.
  • با آب سرد وضو بگیرید.
  • صبر و بردباری به خرج دهید.
  • دعا های آرامش بخش در قرآن را بخوانید و نیایش کنید.

در ادامه برای شما عزیزان به بررسی بهترین دعا برای ارامش در خانه و سوره ارامش دهنده در قران پرداخته ایم. لازم به ذکر است، از جمله بهترین سوره ها و آیات قرآنی برای گرفتن آرامش قلبی و ایجاد آرامش در خانه به این صورت می باشد که :

دستت را بر روی قلبت بگذار و ۷ مرتبه بگو: ” أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَحْمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَسُولِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِأَسْمَاءِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ مَا أَحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ عَلَی نَفْسِی”

به لطف خدای متعال ترس و وحشت از من زدوده شد و به آرامش رسیدم. (بحار الانوار ج ۹۵ ص ۱۳۸)

پیشنهاد میشود حتما دعای شش قفل را به مدت 40 روز برای رسیدن به هر حاجتی که دارید بخوانید تا در سریع ترین زمان ممکن شاهد استجابت دعای خود باشید.

دعا برای آرامش در خانواده

همانطور که میدانید قرآنیکی از اصلی ترین منابع برای کسب حس امنیت و آرامش می باشد وخواندن قرآن همواره یکی از بهترین راه ها برای ایجاد آرامش در خانه است. سوره نور از جمله آیات قرآنی می باشد که خواندن آن و یا حتی گوش کردن به فایل صوتی آن به خانه و قلب شما آرامش خواهد داد.

در واقع میتوان سوره نور را به عنوان بهترین و مناسب ترین دعا برای صلح و آرامش در خانه دانست. در این بخش برای شما عزیزان بهترین سوره ارامش دهنده در قران را به همراه فایل صوتی و متن و ترجمه فارسی آن قرار داده ایم:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

سُورَةٌ أَنْزَلْنَاهَا وَفَرَضْنَاهَا وَأَنْزَلْنَا فِيهَا آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ لَعَلَّكُمْ تَذَكَّرُونَ (۱)

به نام خدا که رحمتش بی‌اندازه است و مهربانی‌اش همیشگی

الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا مِائَةَ جَلْدَةٍ ۖ وَلَا تَأْخُذْكُمْ بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِنْ كُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ ۖ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ ﴿٢﴾

به زن زناکار و مرد زناکار صد تازیانه بزنید، و اگر به خدا و روز قیامت ایمان دارید، نباید شما را در دین خدا درباره آن دو نفر دلسوزی و مهربانی بگیرد، و باید گروهی از مؤمنان، شاهد مجازات آن دو نفر باشند. (۲)

الزَّانِي لَا يَنْكِـحُ إِلَّا زَانِيَةً أَوْ مُشْرِكَةً وَالزَّانِيَةُ لَا يَنْكِحُهَا إِلَّا زَانٍ أَوْ مُشْرِكٌ ۚ وَحُرِّمَ ذَٰلِكَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ ﴿٣﴾

مرد زناکار نباید جز با زن زناکار یا مشرک ازدواج کند، و زن زناکار نباید جز با مرد زناکار یا مشرک ازدواج نماید، و این [ازدواج] بر مؤمنان حرام شده است. (۳)

وَالَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ ثُمَّ لَمْ يَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ فَاجْلِدُوهُمْ ثَمَانِينَ جَلْدَةً وَلَا تَقْبَلُوا لَهُمْ شَهَادَةً أَبَدًا ۚ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ ﴿٤﴾

و کسانی که زنان عفیفه پاکدامن را به زنا متهم می کنند، سپس چهار شاهد نمی آورند، پس به آنان هشتاد تازیانه بزنید، و هرگز شهادتی را از آنان نپذیرید، و اینانند که در حقیقت فاسق اند. (۴)

إِلَّا الَّذِينَ تَابُوا مِنْ بَعْدِ ذَٰلِكَ وَأَصْلَحُوا فَإِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحِيمٌ ﴿٥﴾

مگر کسانی که بعد از آن توبه کنند و مفاسد خود را اصلاح نمایند که بدون تردید خدا [نسبت به آنان] بسیار آمرزنده و مهربان است. (۵)

وَالَّذِينَ يَرْمُونَ أَزْوَاجَهُمْ وَلَمْ يَكُنْ لَهُمْ شُهَدَاءُ إِلَّا أَنْفُسُهُمْ فَشَهَادَةُ أَحَدِهِمْ أَرْبَعُ شَهَادَاتٍ بِاللَّهِ ۙ إِنَّهُ لَمِنَ الصَّادِقِينَ ﴿٦﴾

و کسانی که همسران خود را متهم به زنا می کنند و بر آنان شاهدانی جز خودشان نباشد، پس هر کدام از آن شوهران [برای اثبات اتهامش] باید چهار بار شهادت دهد که سوگند به خدا، او در این زمینه قطعاً راست می گوید، (۶)

وَالْخَامِسَةُ أَنَّ لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَيْهِ إِنْ كَانَ مِنَ الْكَاذِبِينَ ﴿٧﴾

و [شهادت] پنجم این است که [بگوید:] لعنت خدا بر او باد اگر دروغگو باشد؛ (۷)

وَيَدْرَأُ عَنْهَا الْعَذَابَ أَنْ تَشْهَدَ أَرْبَعَ شَهَادَاتٍ بِاللَّهِ ۙ إِنَّهُ لَمِنَ الْكَاذِبِينَ ﴿٨﴾

و مجازات را از آن زنی که مورد اتهام قرار گرفته دفع می کند اینکه چهار بار شهادت دهد که سوگند به خدا، آن مرد دروغگوست، (۸)

وَالْخَامِسَةَ أَنَّ غَضَبَ اللَّهِ عَلَيْهَا إِنْ كَانَ مِنَ الصَّادِقِينَ ﴿٩﴾

و [شهادت] پنجم این است که [بگوید:] خشم خدا بر او باد اگر [آن مرد در این اتهام بستن] راستگو باشد. (۹)

وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ وَأَنَّ اللَّهَ تَوَّابٌ حَكِيمٌ ﴿١٠﴾

و اگر فضل و رحمت خدا بر شما نبود، و اینکه خدا بسیار توبه پذیر و حکیم است [به کیفرهای بسیار سختی دچار می شدید.] (۱۰)

إِنَّ الَّذِينَ جَاءُوا بِالْإِفْكِ عُصْبَةٌ مِنْكُمْ ۚ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَكُمْ ۖ بَلْ هُوَ خَيْرٌ لَكُمْ ۚ لِكُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ مَا اكْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ ۚ وَالَّذِي تَوَلَّىٰ كِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِيمٌ ﴿١١﴾

به یقین کسانی که آن تهمت را درباره یکی از همسران پیامبر به میان آوردند، گروهی [هم دست و هم فکر] از [میان] خود شما بودند، آن را برای خود شرّی مپندارید، بلکه آن برای شما خیر است، برای هر مردی از آنان کیفری به میزان گناهی است که مرتکب شده، و آن کس که بخش عمده آن را بر عهده گرفته است، برایش عذابی بزرگ است. (۱۱)

لَوْلَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ ظَنَّ الْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بِأَنْفُسِهِمْ خَيْرًا وَقَالُوا هَٰذَا إِفْكٌ مُبِينٌ ﴿١٢﴾

چرا هنگامی که آن [تهمت بزرگ] را شنیدید، مردان و زنان مؤمن به خودشان گمان نیک نبردند که این تهمت کار اهل ایمان نیست و نگفتند: این تهمتی آشکار [از سوی منافقان] است؟! [که می خواهند در میان اهل ایمان فتنه و آشوب و بدبینی ایجاد کنند] (۱۲)

لَوْلَا جَاءُوا عَلَيْهِ بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ ۚ فَإِذْ لَمْ يَأْتُوا بِالشُّهَدَاءِ فَأُولَٰئِكَ عِنْدَ اللَّهِ هُمُ الْكَاذِبُونَ ﴿١٣﴾

چرا بر آن تهمت، چهار شاهد نیاوردند؟ و چون شاهدان را نیاوردند، پس خود آنان نزد خدا محکوم به دروغگویی اند؛ (۱۳)

وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ لَمَسَّكُمْ فِي مَا أَفَضْتُمْ فِيهِ عَذَابٌ عَظِيمٌ ﴿١٤﴾

و اگر فضل و رحمت خدا در دنیا و آخرت بر شما نبود، به یقین به خاطر آن تهمت بزرگی که در آن وارد شدید، عذابی بزرگ به شما می رسید. (۱۴)

إِذْ تَلَقَّوْنَهُ بِأَلْسِنَتِكُمْ وَتَقُولُونَ بِأَفْوَاهِكُمْ مَا لَيْسَ لَكُمْ بِهِ عِلْمٌ وَتَحْسَبُونَهُ هَيِّنًا وَهُوَ عِنْدَ اللَّهِ عَظِيمٌ ﴿١٥﴾

چون [که آن تهمت بزرگ را] زبان به زبان از یکدیگر می گرفتید و با دهان هایتان چیزی می گفتید که هیچ معرفت و شناختی به آن نداشتید و آن را [عملی] ناچیز و سبک می پنداشتید و در حالی که نزد خدا بزرگ بود. (۱۵)

وَلَوْلَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ قُلْتُمْ مَا يَكُونُ لَنَا أَنْ نَتَكَلَّمَ بِهَٰذَا سُبْحَانَكَ هَٰذَا بُهْتَانٌ عَظِيمٌ ﴿١٦﴾

و چرا وقتی که آن را شنیدید نگفتید: ما را نسزد و هیچ جایز نیست که به این تهمت بزرگ زبان بگشاییم، شگفتا! این بهتانی بزرگ است. (۱۶)

يَعِظُكُمُ اللَّهُ أَنْ تَعُودُوا لِمِثْلِهِ أَبَدًا إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ ﴿١٧﴾

خدا شما را اندرز می دهد که اگر ایمان دارید، هرگز مانند آن را [در حقّ کسی] تکرار نکنید. (۱۷)

وَيُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمُ الْآيَاتِ ۚ وَاللَّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ ﴿١٨﴾

و خدا آیات [خود] را برای شما بیان می کند، و خدا دانا و حکیم است. (۱۸)

إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ ۚ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ ﴿١٩﴾

کسانی که دوست دارند کارهای بسیار زشت در میان اهل ایمان شایع شود، در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهند داشت، و خدا [آنان را] می شناسد و شما نمی شناسید. (۱۹)

وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ وَأَنَّ اللَّهَ رَءُوفٌ رَحِيمٌ ﴿٢٠﴾

و اگر فضل و رحمت خدا بر شما نبود، و اینکه خدا رؤوف و مهربان است. (۲۰)

شما عزیزان میتوانید برای دانلود فایل صوتی بهترین دعا برای ارامش در خانه بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

امام صادق (ع) فرموده است:

  1. فردی که ترس بر او غلبه کرده است به ذکر ” حسبنا الله و نعم الوکیل” سوره آل عمران آیه ۱۷۱ پناه ببرد.
  2. افراد اندوهگین به ذکر ” لا اله انت سبحانک انی کنت من الظالمین ” سوره مبارکه انبیا آیه ۸۷ پناه ببرند.
  3. افرادی که مورد حیله و مکر قرار گرفته اند به ذکر” افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد” سوره مبارکه غافر آیه ۴۴ پناه ببرند.
  4. برای کسانی که خواستار دنیا و زیبایی‌های دنیا هستند بهتر است به ذکر ” ماشاءالله لاحول و لاقوه الا بالله” سوره مبارکه کهف آیه ۳۹ پناه ببرند.

پیشنهاد میشود برای مشاهده دعا برای جدایی انداختن و صفر تا صد جادوی سیاه کلیک نمایید.

طلسم برای ارامش در خانه
طلسم برای ارامش در خانه

طلسم برای ارامش در خانه

یکی از بهترین روش های طلسم برای ایجاد آرامش در خانه این است که دعا برای آرامش اهل خانه را بخوانید و یا این ایات را به صورت صوتی در خانه هرروز پخش کنید تا به زودی آرامش و امنیت به خانه شما بازگردد.

بهترین دعا برای آرامش اهل خانه به صورت ذیل می باشد، برای خواندن این دعا بهتر است دست خود را روی قلب گذاشته و به صورذت ایستاده چهار مرتبه این دعا را بخوانید:

«الذین آمنوا و تطمئن قلوبهم بذکر الله؛ ألا بذکر الله تطمئن القلوب.

 کسانی که ایمان آورده اند و دل هایشان به یاد خدا آرام می گیرد، آگاه باش که با یاد خدا دل ها آرامش می یابد.» 

خواندن آیه ۱۲۸ سوره نساء در هنگام نماز صبح، یکی دیگر از روش‌های توصیه شده برای ایجاد آرامش در خانه و رفع ناسازگاری‌ها و منازعات میباشد: «وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزًا أَوْ إِعْرَاضًا فَلَا جُنَاحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحًا وَالصُّلْحُ خَیْرٌ و َأُحْضِرَتِ الْأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُوا وَتَتَّقُوا فَإِنَّ اللَّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرًا».

بهترین دعا برای ارامش افراد خانه نیز دعای زیر می باشد:

خواندن سه مرتبه این دعا در اول صبح : ۱ ـ رَبَّنَا آتِنَا فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِي الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ.

چهار بار این دعا را در حالی که دست خود را روی قلب خود گذاشته اید بخوانید: ۲ ـ رَبَّنَا لاَ تُؤَاخِذْنَا إِن نَّسِينَا أَوْ أَخْطَأْنَا رَبَّنَا وَلاَ تَحْمِلْ عَلَيْنَا إِصْرًا كَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِينَ مِن قَبْلِنَا رَبَّنَا وَلاَ تُحَمِّلْنَا مَا لاَ طَاقَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَآ أَنتَ مَوْلاَنَا فَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ.

این دعا جهت آرامش در خانه می باشد و روش خواندن ن این است که وضو داشته باشید و پنج بار این دعا را تکرار نمایید: ۳ ـ رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً إِنَّكَ أَنتَ الْوَهَّابُ.

لازم به ذکر است، با توجه به تجربیات افراد در رابطه با دعا برای آرامش در خانه نی نی سایت نیز مشاهده میشود که خواندن دعا های زیر به صورت پست سر هم و با داشتن وضو آرامش را به خانه شما خواهد آورد: رَبَّنَا إِنَّكَ جَامِعُ النَّاسِ لِيَوْمٍ لاَّ رَيْبَ فِيهِ إِنَّ اللّهَ لاَ يُخْلِفُ الْمِيعَادَ.

رَبَّنَا إِنَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ. سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا غُفْرَانَكَ رَبَّنَا وَإِلَيْكَ الْمَصِيرُ.۷ ـ رَبِّ هَبْ لِي مِن لَّدُنْكَ ذُرِّيَّةً طَيِّبَةً إِنَّكَ سَمِيعُ الدُّعَاء.

دعا برای ارامش فرزندان در خانه

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، از جمله بهترین دعا برای آرامش در خانه و خانواده و سریع ترین دعا برای آرامش در خانه و خانواده و دعا برای حفظ ارامش در خانه، خواندن سوره نور و همچنین آیت الکرسی می باشد. در این بخش برای شما عزیزان تعدادی از مناسب ترین و کوتاه ترین دعا برای حفظ ارامش در خانه را به همراه معنی آن ها قرار داده ایم:

ربَّنَا اغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَإِسْرَافَنَا فِي أَمْرِنَا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ.

خواندن این دعا برای ایجاد آرامش در خانه به این صورت می باشد که ابتدا باید وضو بگیرید و سپس این دعا را سه مرتبه بند بخوانید و به اطراف خانه فوت کنید.

رَبَّنَا إِنَّكَ مَن تُدْخِلِ النَّارَ فَقَدْ أَخْزَيْتَهُ وَمَا لِلظَّالِمِينَ مِنْ أَنصَارٍ.

رَّبَّنَا إِنَّنَا سَمِعْنَا مُنَادِيًا يُنَادِي لِلإِيمَانِ أَنْ آمِنُواْ بِرَبِّكُمْ فَآمَنَّا رَبَّنَا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَكَفِّرْ عَنَّا سَيِّئَاتِنَا وَتَوَفَّنَا مَعَ الأبْرَارِ.

این دعا یکی از بهترین انواع دعا برای ارامش داشتن در خانه می باشد که نحوه خواندن آن به این صورت است که دست خود را روی قلب خود گذاشته و هشت مرتبه آیات قرآنی بالا را تکرار نمایید.

رَبَّنَا وَآتِنَا مَا وَعَدتَّنَا عَلَى رُسُلِكَ وَلاَ تُخْزِنَا يَوْمَ الْقِيَامَةِ إِنَّكَ لاَ تُخْلِفُ الْمِيعَادَ.

وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ وَلِيًّا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ نَصِيرًا.

این دعا برای حفظ آرامش در خانه بوده و روش خواندن آن به این ضورت می باشد که ابتدا وضو بگیرید و رو به قبله بایستید، سپس این دعا را 3 مرتبه تکرار نمایید و در آخر نیز آیت الکرسی را بخوانید.

دعا برای ارامش مرد در خانه

بهترین دعا برای ارامش مرد در خانه، 2 دعایی می باشد که در بخش زیر برای شما عزیزان قرار داده ایم:

۱_ “ماشاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوّهَ اِلّا باللهِ العَلِیَّ العظیم “

با نیتی صادقانه و قلبی اگر این ذکر را بگویید تاثیر زیادی در  کسب آرامشتان خواهید دید.

برای رسیدن به آرامش در حالت نشسته و ایستاده   دست خود را روی سینه بگذارید و  چندین مرتبه  آیه ۲۸  سوره رعد را بخوانید:

“الذّینَ امَنوا و تَطمَئِنُّ قُلوبُهُم  بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِالله تَطمَئِنُ القلوب ” آرامش بخش ترین دعا برای  آنان که به خدا ایمان دارند.

اگر به دنبال کوتاه ترین دعا برا ارامش در خانه هستید نیز میتوانید دعای زیر را روزی سه مرتبه در ساعات مختلف روز به همراه وضو بخوانید:

إِنَّهُ مَن أقبَلَ إلَی اللهِ بِقَلبِهِ جَعَلَ اللهُ قُلوبَ العِبادِ مُنقادَةً إلَیهِ بِالمَوَدَّةِ وَالرَّحمَةِ:اگر شما خود را از هموم دنیا فارغ ساختید، به سوی خدا اقبال کرده اید و اگر این چنین شد، خداوند قلوب مردم را متوجه شما کرده و محبوب دل‌ها می‌ شوید.

بسیاری از افراد اقدام به نوشتن دعا برای ارامش در خانه می نمایند، شما عزیزان نیز میتوانید دعاهایی که در بخش بالایی ذکر دشه است را روی کاغذ نوشته و آن را در خانه داشته باشید تا ارامش به خانه و خانواده شما بازگردد.

سوالات متداول

یک دعا برای ارامش در خانه بگو

«وَ أَقِمِ الصَّلاةَ لِذِکْرِی» (الَّذِینَ آمَنُوا وَ تَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِکْرِ اللَّهِ أَلا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ) سوره الرعد:آیه ۲۸

بهترین دعا برای ارامش در خانه چیست؟

بهترین دعا برای ارامش در خانه، سوره ی نور می باشد. برای ایجاد حس آرامش در خانه بهتر است این دعا را هرروز بخوانید. داخل مقاله انواع دعاها برای ایجاد ارامش در خانه را قرار داده ایم.

برای ایجاد آرامش در خانه و خانواده چه دعایی بخوانیم؟

برای ایجاد آرامش در خانه و خانواده میتوانید سوره ی: رعد، عنکبوت، نور و ایت الکرسی را بخوانید و یا از دعاهایموجود در مقاله استفاده نمایید.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *