دعای شش قفل برای رفع حاجات

5/5
دعای شش قفل برای رفع حاجات

دعای شش قفل یکی از بهترین و قوی ترین دعا هایی می باشد که هر حاجتی را به اجابت خواهد رساند. در ادامه با ماهمراه باشید تا با اصول خواندن دعای شش قفل برای رفع حاجات و طریقه ختم دعای شش قفل به صورت جامع آشنا شوید.

یکی از مهمترین نکاتی که باید در رابطه با دعای شش قفل همواره در نظر داشته باشید این است که این دعا خیلی قوی و تاثیر گذار می باشد به همین دلیل بهتر است برای مواردی از این دعا استفاده کنید که مهم بوده و یا غیر ممکن می باشند، چرا که طلسم دعای شش قفل در دسته طلسم هایی قرار میگرد که تاثیر آنی داشته و ممکن است زندگی افراد را به صورت آنی تغییر دهد.

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده دعای بازگشت معشوق و همچنین دعا برای ارامش در خانه مقالات مربوطه را مطالعه نمایید.

دعای شش قفل
دعای شش قفل

دعای شش قفل

اگر به دنبال دعایی برای رفع مشکلات و رسیدن به آرزو ها و حاجات خود هستید، دعای شش قفل بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در منابع اسلامی احادیث بسیار زیادی در رابطه با فضیلت های دعای شش قفل آمده است و گفته شده که در هنگام مصیبت های سخت و بروز مشکلات و همچنین حتی برای بچه دار شدن و یا ازدواج می توانید از فواید دعای شش قفل بهره مند شوید.

از جمله فواید و مزیت های خواندن دعای شش قفل عبارت است از:

  • حاجت روا شدن در سریع ترین زمان
  • ایجاد حس آرامش در روح
  • رسیدن به ارزو ها با تکرار این دعا
  • و…

حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و اله در رابطه با دعای شش قفل میفرماید که هر کس دعای شش قفل را در نزد خود نگه دارد یا بخواند خدا او را مشمول رحمت خود قرار داده و او را از تمام آفات حفظ می نماید دعایش همیشه مستجاب بوده و در دنیا با عزت و احترام زندگی می کند.

شما عزیزان میتوانید دعای شش قفل صوتی فرهمند را در این بخش دانلود نمایید:

قفل اول: بِسمِ اللهِ السَّمیعِ الٌبَصیرِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء بِرَحمتِکَ یا اَرحمَ الرّحمینِ وَ صلَی اللهُ علی مُحَمَّدٍ و ألهِ أجمَعینِ

سپس گرفتاری خود را ذکر نمایید.

قفل دوم: بِسمِ اللهِ الٌخالقِ الُعَلیمِ الّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الًفَتّاحُ الٌعَلیمٌ بِرَحمتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ

سپس حاجت خود را بگوید.

قفل سوم: بِسمِ اللهِ  السَّمیعِ الُعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌغَنِیُّ الٌقَدیرٌ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ

قفل چهارم: بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ

قفل پنجم: بِسمِ اللهِ  السَّمیعِ الٌعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَلیمِ الًخَبیرِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ

قفل ششم: بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌرَّحیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌغَفورٌ فَاللهُ خَیرً حافظاً وَ هُوَ أرحَمُ الٌرّحِمینِ

در ادامه برای شما عزیزان طریقه ختم دعای شش قفل برای ازدواج و خواص دعای شش قفل و هفت هیکل را مورد بررسی قرار داده ایم.

پیشنهاد میشود برای مشاهده دعا برای جدایی انداختن و صفر تا صد جادوی سیاه کلیک نمایید.

معنی دعای شش قفل به صورت ذیل می باشد:

بسم الله شنوا و بینا و بخشنده و مهربان. بسم الله خالق دانا که مانند او نیست و او گشایش دهنده داناست به رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان. بسم الله شنوای دانا که هیچ چیز مانند او نیست و او توانگر و تواناست به رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان.

بسم الله الرحمن الرحیم که مانند او نیست و اوست عزیز و سخاوتمند به رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان. بسم اللّه شنوا و دانا که هیچ چیز مانند او نیست و اوست دانا و آگاه به رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان. بسم الله الرحمن الرحیم که هیچ چیز مانند او نیست و او عزتمند و آمرزنده است و خداوند بهترین حافظان و او مهربان ترین مهربانان است.

با توجه به نوشته های موجود در خواص دعای شش قفل و هفت هیکل نی نی سایت نیز میتوان مشاهده کرد که یکی از

یکی از بهترین روش های فهمیدن حس یک فرد به شما، فال عشق واقعی طرف مقابل می باشد. پیشنهاد می شود برای طالع بینی از روی اسم مادر نیز مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

طریقه ختم دعای شش قفل

روش و طریقه ختم دعای شش قفل به این صورت می باشد که برای حاجت گرفتن از این دعای خیلی قوی برای چشم زخم این می باشد که این دعا را با داشتن وضو و همچنین رو به قبله به مدت 40 روز هر روز راس نماز صبح بخوانید.

دعای شش قفل برای گرفتن حاجت و رفع مشکل بهترین دعا می باشد و میتوان گفت افراد بسیار زیادی از این دعا حاجت گرفته اند. در واقع یکی از اصلی ترین خواص دعای شش قفل و هفت هیکل طریقه ختم آسان آن می باشد. شما عزیزان میتوانید به راحتی و تنها با داشتن وضو در نماز صبح قادر به خواندن این دعای فوق العاده تاثیر گذار باشید.

لازم به ذکر است پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات در رابطه با فال عطسه تایلندی خود وارد مقاله مربوطه شوید.

طریقه ختم دعای شش قفل برای ازدواج

اگر نیت شما برای خواندن این دعا، ازدواج می باشد. میتوانید از روش های مختلفی برای حاجت گرفتن از این دعا با خواندن آن استفاده نمایید. در رابطه با طریقه ختم دعای شش قفل برای ازدواج باید بگوییم خواندن دعای شش قفل برای ازدواج به این صورت می باشد که ابتدا باید وضو بگیرید و نیت کنید.

سپس این دعا را به طرف قبله به صورت ایستاده بخوانید، این کار را به مدت 40 روز انجام دهید تا حاجت روا شوید.

پیشنهاد میشود برای مشاهده ساعت جفت و فال جفت شدن ساعت خود کلیک کنید.

طلسم دعای شش قفل برای ازدواج و برآورده شدن حاجت ازدواج به صورت ذیل می باشد:

سوره مبارکه الرحمن را هفت بار قرائت کند و سپس این دعا را بخواند: (اللهم بحق عروس القرءان سوره الرحمن اجعلنی عروسا لبعل مبارک یعیننی على طاعتک.)

در یک ورقه بدون خط این حرز را بنویسد و بر گردن خود آویزان کنید : ۱۰ مرتبه بسم الله بنویسید. سپس ۱۰ مرتبه حرف واو را بنویسید (و). بعد از آن سه مرتبه حرف میم را بنویسید (م) و بعد از آن سه مرتبه حرف لام را بنویسید (ل) و سپس این آیه شریفه را بنویسید: بسم الله الرحمن الرحیم ” وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتین من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم؛ و در پایان حرز بنویسید:

(اللهم ابعث بعلاً صالحاً یأتی لفلانه بنت فلانه بحق هذه الأسماء وبحق محمد واله الطیبین الطاهرین)، به جای فلانه بنت فلانه نام خودش و مادرش را بنویسید.

پیشنهاد میشود پس از خواندن دعای شش قفل برای محبت با توجه به مواردی که بالاتر گفته شد، به مدت یک هفته است پیشنهاد می شود هفتاد مرتبه آیه الکرسی بخوانید. هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کنید. هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کنید. هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کنید تا حاجت روا شوید.

اگر به دنبال دعا برای عاشق کردن پسر هستید حتما کلیک کنید. ( طلسم هایی تضمینی و خارق العاده )

طریقه ختم دعای شش قفل برای ازدواج
طریقه ختم دعای شش قفل برای ازدواج

دعای شش قفل با معنی

همانطور که در بخش های بالایی در رابطه با دعای شش قفل برای رفع حاجات صحبت کردیم، متن دعای شش قفل با معنی به صورت ذیل می باشد:

بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه.

قفل اول: بِسمِ اللهِ السَّمیعِ الٌبَصیرِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء بِرَحمتِکَ یا اَرحمَ الرّحمینِ وَ صلَی اللهُ علی مُحَمَّدٍ و ألهِ أجمَعینِ

معنی: به نام خداوند شنوا و بینا که مانند آن نیست، به رحمتت ای مهربان ترین مهربانان و صلوات خدا بر محمد و آل او باد.

قفل دوم: بِسمِ اللهِ الٌخالقِ الُعَلیمِ الّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الًفَتّاحُ الٌعَلیمٌ بِرَحمتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ

معنی: به نام خالق دانا که شبیه او نیست و او گشایش دهنده رحمت تو است ای مهربان ترین مهربانان.

قفل سوم: بِسمِ اللهِ  السَّمیعِ الُعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌغَنِیُّ الٌقَدیرٌ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ

معنی: به نام خدای شنوای دانا که هیچ چیز شبیه او نیست و او توانگر است در رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان.

قفل چهارم: بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ

معنی: به نام خداوند عزیز بخشنده که هیچی شبیه او نیست و او مقتدر و کریم است در رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان.

قفل پنجم: بِسمِ اللهِ  السَّمیعِ الٌعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَلیمِ الًخَبیرِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ

معنی: به نام خدای شنوای دانا که شبیه او نیست و اوست دانا و آگاه به رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان.

قفل ششم: بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌرَّحیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌغَفورٌ فَاللهُ خَیرً حافظاً وَ هُوَ أرحَمُ الٌرّحِمینِ

معنی: به نام خداوند عزیز مهربان که شبیه او نیست و اوست عزتمند و آمرزنده که خداوند بهترین حافظ و او مهربان ترین است.

در این بخش برای شما عزیزان تصویر دعای شش قفل را قرار داده ایم:

طرز نوشتن دعای شش قفل
طرز نوشتن دعای شش قفل

طرز نوشتن دعای شش قفل

طرز نوشتن دعای شش قفل و بهترین زمان نوشتن دعای شش قفل به این صورت می باشد که اتبدا باید نیت کرده و به تعداد ۱۱ مرتبه با نیت جلب محبت شخص مورد نظر بخوانید:

بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ.

سپس دعای شش قفل را روی یک کاغذ نوشته و به گردن خود بی اندازید. در کتب اذکر شده است که خواندن دعای شش قفل برای حاجت گرفتن بسیار موثر است. لازم به ذکر است استجابت دعا دارای شرایط خاص خود ینز می باشد. در این خصوص روایتی وجود دارد که می‌گوید: ” من دعا و هو لایحس سوی الاجابه استجیب له”، هر کس دعا کند و جز اجابت احساس نکند، دعایش مستجاب می گردد.

کیا از دعای شش قفل حاجت گرفتن

با توجه به گفته های بالا، دعای شش قفل یکی از تاثیر گذار ترین دعا هایی می باشد که تمامی حاجات را استجابت می نماید. افراد بسیار زیادی از دعای شش قفل حاجت گرفته اند و میتوان گفت هر کسی که با خلوص نیت این دعا را بخواند و اصول خواندن آن را رعایت نماید به زودی به آرزو و حاجت خود خواهد رسید.

دعای شش قفل برای بچه دار شدن

دعای زیر از دعا های معروف برای بچه دار شدن می باشد که می‌توانید آن را با باور و ایمان کامل به خداوند بخوانید: «رَبِّ لَا تَذَرْنِی فَرْدًا وَأَنتَ خَیْرُ الْوَارِثِینَ» پروردگاراً مرا تنها مگذار و (فرزندی به‌عنوان وارث به من عطا فرما و البته که) تو خود، بهترین وارثان هستی. سوره انبیا، آیه 89

در این بخش روش خواندن دعای شش قفل برای بچه دار شدن را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

به مدت هفت روز پس از نماز مغرب و عشا درحالی که طهارت کامل دارید ابتدا هفتاد مرتبه اذکار شریف سبحان الله و استغفر الله را زمزمه کنید. سپس ۱۰ تا ۱۲ از سوره نوح را قرائت نمایید:

فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ إِنَّهُ کَانَ غَفَّارًا و گفتم: از پروردگارتان آمرزش بخواهید که او همواره آمرزنده است. یُرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَیْکُمْ مِدْرَارًا [تا]بر شما از آسمان باران پى در پى فرستد. وَیُمْدِدْکُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ وَیَجْعَلْ لَکُمْ جَنَّاتٍ وَیَجْعَلْ لَکُمْ أَنْهَارًا و شما را به مال بسیار و پسران متعدد مدد فرماید و باغ‌های خرّم و نهر‌های جاری به شما عطا نماید.

1-قفل اول:
بِسمِ اللهِ السَّمیعِ الٌبَصیرِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء بِرَحمتِکَ یا اَرحمَ الرّحمینِ وَ صلَی اللهُ علی مُحَمَّدٍ و ألهِ أجمَعینِ.
به نام خداوند شنوا و بینا که مانند آن نیست، به رحمتت ای مهربان ترین مهربانان و صلوات خدا بر محمد و آل او باد.
سپس گرفتاری خود را بیان کنید.

2- قفل دوم:
بِسمِ اللهِ الٌخالقِ الُعَلیمِ الّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الًفَتّاحُ الٌعَلیمٌ بِرَحمتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ.
به نام خالق دانا که شبیه او نیست و او گشایش دهنده رحمت تو است ای مهربان ترین مهربانان.
سپس حاجت خود را بخواهید.

3- قفل سوم:
بِسمِ اللهِ السَّمیعِ الُعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌغَنِیُّ الٌقَدیرٌ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ.
به نام خدای شنوای دانا که هیچ چیز شبیه او نیست و او توانگر است در رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان.

4- قفل چهارم:
بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ.
به نام خداوند عزیز بخشنده که هیچی شبیه او نیست و او مقتدر و کریم است در رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان.

5- قفل پنجم:
بِسمِ اللهِ السَّمیعِ الٌعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَلیمِ الًخَبیرِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ.
به نام خدای شنوای دانا که شبیه او نیست و اوست دانا و آگاه به رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان.

6- قفل ششم:
بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌرَّحیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌغَفورٌ فَاللهُ خَیرً حافظاً وَ هُوَ أرحَمُ الٌرّحِمینِ.
به نام خداوند عزیز مهربان که شبیه او نیست و اوست عزتمند و آمرزنده که خداوند بهترین حافظ و او مهربان ترین است.

دعای شش قفل به عنوان دعاهایی شناخته میشود که سریع الاجابه بوده و تا به حال نشده است که کسی این دعا را با نیت خوب بخواند ما دعای ان مستجاب نشود.

بسم الله الرحمن الرحیم

قفل اول: بِسمِ اللهِ السَّمیعِ الٌبَصیرِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء بِرَحمتِکَ یا اَرحمَ الرّحمینِ وَ صلَی اللهُ علی مُحَمَّدٍ و ألهِ أجمَعینِ

سپس گرفتاری خود را متذکر شود.

قفل دوم:بِسمِ اللهِ الٌخالقِ الُعَلیمِ الّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الًفَتّاحُ الٌعَلیمٌ بِرَحمتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ

سپس حاجت خود را بگوید.

قفل سوم:بِسمِ اللهِ  السَّمیعِ الُعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌغَنِیُّ الٌقَدیرٌ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ

قفل چهارم:بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ

قفل پنجم:بِسمِ اللهِ  السَّمیعِ الٌعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَلیمِ الًخَبیرِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ

قفل ششم:بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌرَّحیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌغَفورٌ فَاللهُ خَیرً حافظاً وَ هُوَ أرحَمُ الٌرّحِمینِ

شش قفل برای حاجت

( گرفتاری خود یا دیگری را ذکر کند و از خدا بخواهد تا برطرف نماید)

سوالات متداول

دعای شش قفل برای رفع حاجات چیست؟

دعای شش قفل برای رفع حاجات بهترین دعا برای افرادی می باشد که میخواهند در سریع ترین زمان ممکن به حاجت خود برسند. داخل مقاله این دعا را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

دعای شش قفل را چگونه بخوانیم؟

بهتر است دعای شش قفل را با داشتن وضو و به مدت 40 روزر در راس اذان صبح بخوانید تا حاجت روا شوید.

طریقه ختم دعای شش قفل به چه صورت است؟

طریقه ختم دعای شش قفل و روش خواندن و نوشتن این دعا را برای شما عزیزان داخل مقاله قرار داده ایم.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *