دعا برای عاشق کردن پسر

5/5
دعا برای عاشق کردن پسر

شما میتوانید با دعا پسر مورد نظرتان را از هزاران هزار کیلومتر و از دور ترین فاصله عاشق خود نمایید. در این مقاله برای شما عزیزان دعاهای تضمینی و تجربه شده برای عاشق کردن پسر از راه دور را قرار داده ایم تا بتوانید به آسانی و تنها با انجام چند کار ساده قادر به عاشق کردن پسر مورد علاقه خود باشید.

این دعا ها به صورت کاملا تضمینی بوده و توسط افراد بسیار زیادی انجام شده و نتیجه مثبتی داشته است پس اگر نیمخواهید کسی به شما وابستگی شدید پیدا کرده و دیگر هرگز قادر به ترک شما نباشد این دعا را برای وی انجام ندهید!

یکی از ساده ترین دعا برای عاشق کردن پسر به این صورت می باشد که ابتدا اسم فرد مورد نظرتان را روی یک تکه کاغذ بنویسید و در 4 جهت عدد 33 را بنویسید و کاغذ را 4 بار تا کنید و اسم فرد را با هر بار تا کردن کاغذ صدا کنید. این کاغذ را با خود به همراه داشته باشید، ترجیحا میتوانید آن را در کیف پول و یا پشت قاب گوشی خود قرار دهید و به مدت 3 روز آن را با خود همراه داشته و سپس در آب روان رها کنید تا در کمترین زمان فرد مورد نظر شما عاشق شما شده و به شما پیام دهد.

در ادامه با ما همراه باشید تا با سایر دعاها و ذکرهای مجرب برای عاشق کردن پسر و جذب پسر و همچنین بهترین طلسم عاشق كردن طرف مقابل فوری و روش انجام آن آشنا شوید. پیشنهاد میشود برای مشاهده دعای شش قفل و همچنین کسب اطلاعات در رابطه با روش انجام دعای بازگشت معشوق وارد مقالات مربوطه شوید.

دعا برای عاشق کردن پسر
دعا برای عاشق کردن پسر

دعا برای عاشق کردن پسر

همواره طلسم های زیادی در رابطه با دعا برای عاشق کردن پسر وجود دارد که شما عزیزان میتوانید حتی در خانه آن ها را به راحتی انجام دهید. این دعا ها به صورتی می باشند که باعث میشوند تا شما با کائنات ارتباط گرفته و خواسته خود را بیان نمایید. در بخش زیر برای شما عزیزان بهترین طلسم عاشق كردن طرف مقابل فوری را قرار داده ایم تا بتوانید ان را در شریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

این طلسم، یکی از طلسم های بسیار قوی می باشد که بهتر است آن را برای فردی انجام دهید که عمیقا و قلبا دوست دارید و میخواهید وی را عاشق خود نمایید. لازم به ذکر است روش انجام طلسم برای عاشق کردن پسر با توجه به نوع آن و همچنین میزان شدت علاقه شما به وی متغیر میباشد. بهتر است تمامی مراحل طلسم عاشق کردن پسر که در بخش زیر قرار داده ایم را کامل و صحیح انجام دهید تا در سریع ترین زمان ممکن و به صورت کاملا فوری پسر مورد نظر شما عاشق شما شود، به طوری که نتواند از شما دل بکند و شما را فراموش نماید.

این دعا یکی از قوی ترین دعا ها برای جذب کراش نیز می باشد! روش انجام این دعا برای عاشق کردن پسر به این صورت است که:

  • ابتدا اسم فرد مورد نظرتان را به همراه اسم مادر وی روی یک تکه کاغذ به صورت خوانا بنویسید.
  • سپس دور اسم های نوشته شده 6 بار حرف ” م ” را بنویسید و سپس دور آن یک پنج برعکس بکشید.
  • کاغذ را ابتدا از راست به چپ یکبار تا زده و سپس همین کار را برعکس انجام دهید.
  • یک شمع را آب کرده و موم آن را روی کاغذ تا شده بریزید.
  • بگذارید تا موم روی کاغذ به صورت کامل خشک شود و سپس با یک تکه نخ دور آن را ببندید.
  • این دعا را به یک شاخه درخت آویزان کنید تا در کمتر از 3 روز فرد مودر نظر شما به شما پیام داده و اقدام به ملاقات با شما نماید.

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، این دعا بسیار دعا و طلسمی قوی و تاثیر گذار می باشد به همین دلیل سعی کنید بعد از انجام آن سوره نور را بلند بخوانید به اطراف خود فوت کنید.

طلسم برای عاشق کردن پسر
طلسم برای عاشق کردن پسر

یکی دیگر از بهترین طلسم برای عاشق کردن پسر که روشی آسان تر از طلسم قبلی دارد این است که دعای قرآنی زیر را به مدت 40 روز در اذان صبح بخوانید تا به صورت باورنکردنی فرد مورد نظر شما عاشق شما شود:

« اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ کَمَا بَلَّغَ رِسَالَتَکَ، وَ صَدَعَ بِأَمْرِکَ، وَ نَصَحَ لِعِبَادِکَ. اللَّهُمَّ اجْعَلْ نَبِیَّنَا- صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلَی آلِهِ- یَوْمَ الْقِیَامَهِ أَقْرَبَ الْنَّبِیِّینَ مِنْکَ مَجْلِساً، وَ أَمْکَنَهُمْ مِنْکَ شَفَاعَهً، وَ أَجَلَّهُمْ عِنْدَکَ قَدْراً، وَ أَوْجَهَهُمْ عِنْدَکَ جَاهاً. »

دعای زیر را بخوانید به نیت افزایش محبت معشوقتان به شما از راه دور : « وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُیِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ کُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِیعًا برحمتک یا ارحم الرحمین »

دعای زیر را 40 مرتبه بخوانید و از خداوند متعال بخواهید که محبت شما را به دل معشوقتان بیندازد و او را عاشق شما کند :

« اللَّهُمَّ إِنِّی أَطَعْتُکَ فِی أَحَبِّ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدَ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدَ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُوْلَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوا أَحَدٌ »

«خدایا من در محبوب ترین چیزها که توحید است از تو اطاعت کردم و در آنچه از آن بیزاری می داری که کفایت است سرپیچی نکردم، خدایا بسیاری از گناهانت را بر من ببخشای. مرا از آنچه از تو می ترسیدم حفظ کن، بلکه از جانب من اندکی اطاعت از تو است، ای عدد من، بی شمار، و ای امید من، و المعتمد، و ای کهف من، و زنجیر. انتقال، و ای یکی، ای یکی، ای بگو او خداست، یکتا، خدای ازلی است، نه می زایید و نه زاده می شود، «هیچ کس مانند او نبود».

دعا برای ازدواج با پسر مورد علاقه از راه دور
دعا برای ازدواج با پسر مورد علاقه از راه دور

دعا برای ازدواج با پسر مورد علاقه از راه دور

بهترین دعا برای ازدواج با پسر مورد علاقه از راه دور این است که دعای زیر را 30مرتبه به مدت 1 هفته بخوانید و سعی کنید هنگام خواندن این دعا رو به قبله بایستید و دست خود را روی قلب خود بگذارید.

برای ازدواج با پسر مورد علاقه از راه دور این اسم ها را بر کاغذی بنویسید و سپس آن را بر ران پای خود بسته ، سپس به هر جا رود هیچ کس او را نبیند و فقط به شما علاقه مند خواهد شد. عفی کع 3 لعم 3 عم و جعلنا عل أعینهم غضاوة فهم لا یبصرون بسم 3 العجل توکلوا بفلان بن فلانة و اخفوه عن أعین الناظرین.

دعای ازدواج با معشوق از راه دور که در زیر آمده است را 144 مرتبه در روز به مدت 4 روز قبل از نماز صبح قرائت کنید: « بسْمِ الله، رَبِّیَ الله، حَسْبِیَ الله، تَوَکّلتُ على الله اعتصمتُ بالله، فَوَّضْتُ أمْرِی إلى الله، ما شَاءَ الله لا قُوَّةَ إلا بالله. أشْهَدُ أنْ لا إلَهَ إلا اللهُ وَحْدَهُ لا شَرِیکَ لَه وأنَّ مُحَمّدًا عَبْدُهُ ورسُولُه وأنّ عیسَى عَبدُ اللهِ ورَسُولُه وکلِمَتُهُ ألقَاها إلى مَرْیَم ورُوحٌ مِنْهُ والجَنّةَ حَقٌ والنّارَ حَق.

لازم به ذکر است برای استجابت این دعا برای عاشق شدن طرف مقابل بهتر است در طول این چهار روز رفتار، کردار، افکار و همچنین گفتار شما روزه باشد و به نوعی دارای رفتار و اخلاقی نکو باشید.

اگر به دنبال یک دعا برای عاشق شدن طرف مقابل فوری هستید و نمیخواهید 40 روز را برای رسیدن به پسر مورد نظر خود صبر کنید میتوانید از طلسم زیر استفاده نمایید:

ابتدا روی یک تکه کاغذ سال تولد پسر مورد نظر و سال تولد خود و نام خودتان و عشقتان را بنویسید و به همراه چند تار موی خود 6 بار کاغذ را تا کنید و در آخر نیز کاغذ را در آب روان بریزید تا همان روز پسر مورد نظر شما عاشق شما شده و اقدام به دیدار و ملاقات با شما نماید.

بهترین دعا برای عاشق کردن سریع شخص مورد نظر این است که همزمان وقتی با وی در یک مکان هستید دعای زیر را به مدت 8 مرتبه زیر لب بخوانید و به وی فوت کنید تا در همان لحظه عاشق شما شود:

«إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَّن تَبُورَ.»

حواستان باشد که این دعا فوق العاده قوی بوده و هرکسی را ممکن است عاشق شما کند، به همین دلیل این دعا را برای فردی استفاده کنید که از ته قلبتان او را دوست دارید و میخواهید وی عاشق شما گردد.

پیشنهاد میشود حتما در مقاله فال عشق واقعی طرف مقابل نیوز دی اسم خود و اسم عشقتان را بنویسید تا به صورت کاملا واقعی درصد عشق خود و عشق وی به شما را مشاهده نمایید.

دعا برای عاشق شدن طرف مقابل

از جمله بهترین و تضمینی ترین دعا برای عاشق شدن طرف مقابل عبارت است از: « اللهمَّ لَیِّن قَلبَ (اسم شخص وپدرش را ببرد:مثلا علی بن حسن یا مریم بنت رسول) لی کَما لَیَّنتَ اَلحَدیدَ لِداوُدَ(ع) وَسَخِّر لی قَلبَه کَما سَخَّرتَ لَسُلَیمانَ جُنُودَهُ مِنَ الجِنِّ وَالاِنسِ وَالطَّیرِ فَهُم یوزَعونَ »

اگر می خواهید تحت هر شرایطی به معشوق خود برسید دعای زیر که از سری دعای ازدواج با معشوق است را باید هفت روز پی در پی هنگام اذان ظهر 25 بار بخوانید:

« وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى »

  • دعاي قطعی برای عاشق شدن طرف مقابل

باید قبل از نماز صبح به مدت یک ماه هر روز 300 مرتبه قرائت کنید، بهتر است از اول ماه قمری شروع به خواندن نمایید. « وَ أَنْكِحُوا الْأَيامى‏ مِنْكُمْ وَ الصَّالِحينَ مِنْ عِبادِكُمْ وَ إِمائِكُمْ إِنْ يَكُونُوا فُقَراءَ يُغْنِهِمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَ اللَّهُ واسِعٌ عَليمٌ و رَبِّ لا تَذَرْني‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَيْرُ الْوارِثينَ »

  • دعای رسیدن به شخص مورد علاقه

از پیامبر اکرم (ص) روایت شده است: «سوره انعام به یکباره بر من نازل شده و هنگام نزول، هفتاد هزار فرشته که در حال تسبیح «سبحان الله» و تمجید «الحمدلله» گفتن هستند آنرا مشایعت و همراهی کردند. هر کس این سوره را بخواند این 70هزار فرشته در شب و روز، به تعداد آیات سوره انعام بر او درود می فرستند. اگر میخواهید فرد مورد نظرتان عاشق شما شود این سوره را بخوانید.

  • دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور

یکی از بهترین و تضمینی ترین دعا برای عاشق شدن طرف مقابل این است:

برای این طلسم برای عاشق کردن پسر باید نهالی را بکارید و در حین کاشتن نهال دعای زیر را تلاوت کنید: « اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَی أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا قَسَمْتَ لِی. »

طلسم عاشق كردن از راه دور تضمینی دعای زیر می باشد و شما عزیزان میتوانید هنگام خواندن این دعا به چشمان خود را ببندیدو به فرد مودر نظر فکر کنید، سعی کنید این دعا را در تنهایی و با صدایی آرام به مدت 7 مرتبه بخوانید: « وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُیِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ کُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِیعًا برحمتک یا ارحم الرحمین ».

طلسم برای عاشق کردن پسر

در بخش های بالایی برای شما عزیزان طلسم برای عاشق کردن پسر را قرار داده ایم. در این بخش نیز یکی از بهترین طلسم برای عاشق کردن پسر را به صورت مرحله به مرحله برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم.

این طلسم برای عاشق کردن پسر تضمینی به این صورت می باشد کهبادی نام فرد مورد نظرتان را روی یک کاغذ 8 بار بنویسید و کماغذ را تا کنید و داخل یک نحال بکارید. این کار باعث میشود فرد مودرد نظر شما به زودی با شما تماس بگیرد.

آیه ی ۱۴۲ سوره ی انعام هم وقتی توسط زن یا شوهر خوانده شود، سبب مطیع شدن و نزدیک تر شدن رابطه میان شان خواهد شد. خواندن ۷۴۶ مرتبه ذکر “بسم الله الرحمن الرحیم” بر آب و خوراندن آن به شوهر، باعث می شود که مشکل نافرمانی بین همسران برطرف شود. البته تکرار این کار تاثیر آن را بیشتر می کند.

برای جذب کردن و افزایش اطاعت میان زن و شوهر بهتر است: سعی در زیاد شدن محبت و علاقه میان خود و همسرتان کنید. زیرا اگر علاقه وجود داشته باشد، ناخودآگاه به دلیل عشقی که وجود دارد فرمان برداری هم به وجود خواهد آمد. این فرمان برداری خیلی لذت بخش تر خواهد بود و مطمئن هستید که طرف مقابل، علاقه قلبی به شما دارد.

زیباترین دعا برای عاشق کردن سریع شخص مورد نظر

زیباترین دعا برای عاشق کردن سریع شخص مورد نظر به این صورت است که:

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .

را سه مرتبه همراه با اخلاص و نیت قلبی به هر چیز خوراکی بخواند و بدمد و به نیت افزایش مهر و محبت به محبوب خویش بخوراند و در آخر صلوات فرستاده و صدقه دهد.

این آیه ی شریف زیر را بر یک دستمال پارچه ای بخوانید و بدمید و کاری کنید طرف مقابل از این دستمال شما استفاده کند. خیلی زود عاشق شما می شود و بسیار مجرب می باشد.

أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَیْتَهُمْ مِنْ خَلْقِکَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ أَحَدا أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ تَفْعَلَ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِالْوَحْدَانِیَّهِ الْکُبْرَى وَ الْمُحَمَّدِیَّهِ الْبَیْضَاءِ وَ الْعَلَوِیَّهِ الْعُلْیَا [الْعَلْیَاءِ] وَ بِجَمِیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِکَ وَ بِالاسْمِ الَّذِی حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِکَ فَلَمْ یَخْرُجْ مِنْکَ إِلا إِلَیْکَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجا وَ مَخْرَجا وَ ارْزُقْنِی مِنْ حَیْثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیْثُ لا أَحْتَسِبُ إِنَّکَ تَرْزُقُ مَنْ تَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَاب

برای بستن زبان و سایر اعضای اشخاص در رابطه با دعا برای عاشق کردن پسر، ابتدا باید پشت سر آنها قرار بگیرید و این دعا را بخوانید و بعد به سمت او فوت کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم – اُسکُن وَ بِقُدرَهِ اللهِ اُسکُن وَ بِعِـزَّهِ اللهِ اُسکُن وَ بِعَظَمَهِ اللهِ وَ بِجَلالِ اللهِ اُسکُن وَ مُحَمَّدِ رَسُولِ اللهِ صلی الله علیه و سَلِّم اُسکُن طوم طوم طوم آمَّن آمَّن آمَّن باللهِ المَلِکِ الواحِدِ القَهَّارُ. ( اَهنوس ۱۰ بار )

بسم الله الرحمن الرحیم – سکونت دارم و به حول و قوه الهی ساکنم و به جلال خدا ساکنم و به عظمت خدا و به عظمت خدا. من ساکنم و محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم است من ساکن هستم و آن که ایمان آورد، ایمان آورد، به خدای یکتا پادشاه و برتر ایمان آورد. (آهنوس 10 بار)

سوالات متداول

بهترین دعا برای عاشق کردن پسر چیست؟

بهترین دعا برای عاشق کردن پسر را برای شما عزیزان داخل مقاله قرار داده ایم، این دعا فوق العاده قوی می باشد و باید برای خواندن آن اصول آن را رعایت نمایید.

دعا برای عاشق کردن طرف مقابل چیست؟

برای عاشق کردن طرف مقابل دعا و طلسم های زیادی وجود دارد، داخل مقاله برای شما عزیزان تعدادی از بهترین برای عاشق کردن طرف مقابل را قرار داده ایم.

بهترین دعا برای ازدواج با پسر مورد علاقه از راه دور چیست؟

بهترین دعا برای ازدواج با پسر مورد علاقه از راه دور خواندن سوره انعام می باشد. داخل مقاله طلسم ازدواج با پسر مورد علاقه از راه دور را قرار داده ایم.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *