دعا برای پولدار شدن در یک روز

5/5
دعا برای پولدار شدن در یک روز

بسیاری از دعا ها و ایات قرآنی هستند که با خواندن آن ها قادر به پولدار شدن در یک روز خواهید بود. بهترین دعا برای پولدار شدن در یک روز به این صورت می باشد که ابتدا وضو گرفته و دست خود را روی قلبتان بگذارید و سپس این دعا را 4 مرتبه تکرار کنید: “بسمُ اللهِ الرَّحمن الرَّحیم، اللَّهُمَّ إِنّی ضَعیفٌ فَقَوِّنی، اللَّهُمَّ إِنّی ذَلیلٌ فَأَعِزَّنی، اللَّهُمَّ إِنّی فَقیرٌ فَاَغنِنی، بِرَحمَتِکَ یا أَرحَمَ الرّاحِمینَ”.

در ادامه این مقاله برای شما عزیزان دعا برای پولدار شدن در یک روز صوتی را نیز قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی و با دانلود این فایل صوتی هرروز این دعا را پخش نمایید.

پیضشنهاد میشود برای مشاهده دعا برای ارامش در خانه و همچنین کسب اطلاعات در رابطه با بهترین دعای بازگشت معشوق کلیک نمایید.

دعا برای پولدار شدن در یک روز
دعا برای پولدار شدن در یک روز

در قرآن سوره ها و آیاتی وجود دارد که افراد میتوانند با خواندن آن ها پولدار شوند. لازم به ذکر است، خواندن این دعا و آیات قرآنی به تنهایی کافی نبوده و فرد باید برای پولدار شدن تلاش کافی خود را انجام دهد. بسیاری از افراد بر این باور هستند که دعانویسی برای پولدار شدن بی تاثیر بوده و امری بیهوده می باشد، اما این نکته را باید در رابطه با دعا پولدار شدن بدانید که ایبن آیات، قرآنی بوده و تاثیر خود را به مرور زرمان بر زندگی شما خواهند گذاشت.

در ادامه برای شما عزیزان بهترین و تاثیر گذار ترین دعابرای پولدارشدن سریع را قرار داده ایم. پیشنهاد میشود قبل از اقدام به خو.اندن این ایات قرآنی حتما وضو داشته باشید. در این بخش نیز میتوانید فایل صورتی دعا برای پولدار شدن را دانلود نمایید:

دعا برای پولدار شدن در یک روز

با توجه به گفته های ابتدای مقاله، دعای زیاد شدن رزق و روزی در قرآن وجود دارد و افراد میتوانند با مراجعه به این کتاب آسمانی وخواندن این دعا ها در سریع ترین زمان ممکن پولدار شده و رزق و روزی بالایی داشته باشند. متن دعا برای پولدار شدن در یک روز به صورت ذیل می باشد:

اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَک.

یکی از اصلی ترین شرایط این دعا و استجابت آن این مورد می باشد که، این دعا را باید حتما در روز های پنجشنبه و در راس اذان ظهر به مدت 4 مرتبه با وضو بخوانید.

این کار را به مدت 2 هفته تکرار کنید تا تاثیر این دعا را در زندگی و رزق و روزی خود بیابید. همچنین یکی دیگر از دعا های تاثیر گذار و باورنکردنی در افزایش رزق و روزی و پولدار شدن افراد در یک ریز دعای:

بَسم اللّه الرّحْمنِ الرَّحَیمَ اَسْتَغْفِرُ اللَّه الَّذی لااِلهَ اِلاّ هُوَالْحَیُّ الْقَیُّومُ وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ اَسْتَغْفِراللّهَ مِنْ جَمِیع ما کَرِهَ اللّهُ اَللّهُمَّ اِنّی اَسْتَغْفِرُکَ ما قَدَّمْتُ وَ ما اَخَْرْتُ وَ ما اَسْرَرْتُ وَ ما اَعْلَنْتُ مَنْ مَعْصِیِتَکَ وَ اَسْتَغْفِرُکَ مِنْ الذَّنُوبِ الَّتی لا یَغْفِرُها غَیْرُکَ وُ لَمْ یَطَّلعْ عَلَیْها سِواکَ وَلا بَسَعُها اِلاّ حِلْمُکَ وَلا یَتَجاوَزُ مِنْها اِلا عَفْوُکَ وَ اسْتَغْفِرُکَ مِنْ کُلَّ یَمینِ صَدَرَ مِنّی فَخالَفْتُ مِنْها وُ اَسْتَغْفِرُکَ یا عَالِمَ الْغَیبِ وَلاشَّهادَهِ مِنْ کُلَّ سَیَّئَتهٍ عَمِلْتُها فی بَیاض النَّهارِ وَ سَوادِ اللَّیْلِ وَ مَلاَءٍ وَ خَلاَءٍ وَ سِرًّ وَ عَلانِیَهٍ وُ اَنْتَ ناظِرُ بِها اِلَهیَّ اِذَا اَرْتَکَبْتُها وَ اَنیّتُ بِها مِنَ العْصیانِ یا حَلیمُ یا کَریمُ وَ اَسْتَغْفِرُکَ لِکُلَّ سَیَّد الْمُرْسَلینَ وَ اِلیْنا مِنُ نَبِیَّکَ مُحَمَّدٍ وَ الِهِ الطَیَّبینَ الطَّاهِرینَ الْمَصْومینَ مَنْ الِ طه وَ یسَ بَرحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الَّراحِمینَ.

می باشد. این دعا باید به این صورت خوانده شود که ابتدا قبل از اقدام به خواندن دعا برای پولدار شدن، حتما نیت کرده و ضوی کامل بگیرید. سپس با وضو این آیات را بلند و شمرده بخوانید و دست خود را روی یک طرف صورت خود قرار دهید.

توجه داشته باشید که دعا پولدار شدن، دعایی قوی و تاثیر گذار می باشد پس بهتر است این آیات را به خوبی و با تلفظ صحیح بخوانید تا تاثیر آن را به صورت مثبت در زندگی مالی خود مشاهده نمایید.

پیشنهاد میشود حتما دعای شش قفل را به مدت 40 روز برای رسیدن به هر حاجتی که دارید بخوانید تا در سریع ترین زمان ممکن شاهد استجابت دعای خود باشید.

دعای پولدار شدن سریع
دعای پولدار شدن سریع

دعای پولدار شدن سریع

بر اساس دعاي ثروت حضرت سلیمان، افراد میتوانند با خواندن دعا برای پولدار شدن فوری و حتی گوش دادن به این آیات تاثیر فوق العاده و باورنکردنی این آیات را ببینند. متن دعای پولدار شدن سریع عبارت است از:

یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَةً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی

نحوه و شرایط خواندن این دعا به این صورت می باشد که به هنگام اذان شب در روز جمعه این دعا را با داشتن وضو و همچنین نگه داشتن دست روی قلبتان 5 مرتبه تکرار نمایید.

دعا برای پولدار شدن در یک هفته : یا اللهُ یا اللهُ یا اللهُ،یا رَبُّ یا رَبُّ یا رَبُّ،یا حَیُّ یا قََیُّومُ یا ذَالجَلالِ وَ الإِکرامِ أَسئَلُکَ بِاسمِکَ العَظیمِ الأَعظَمِ أَن تَرزُقَنی رِزقاً واسِعاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ یا أَرحَمَ الرَّاحِمینَ.

این دعا به قدری قوی و مجرب است که به دعای ثروت سلیمان مشهور می باشد. گفته شده است که خواندن این دعا فرزندان شخص دعاگو نیز تا نسل ها محتاج نخواهند شد.

در رابطه با دعا برای پولدار شدن در یک روز، امام صادق (علیه السلام) می فرماید:کسی که هر شب سوره واقعه را بخواند در دنیا سختی، فقر، نیازمندی و آفتی از آفت دنیا را نمی بیند و از دوستان حضرت علی (علیه السلام) می شود.

همچنین برای افزایش روزی امام صادق (علیه السلام) می فرماید:هر کس سوره همزه را در نمازی واجب بخواند فقر از او دور می شود و روزی بر او روی می آورد…

پیشنهاد میشود برای مشاهده دعا برای جدایی انداختن و صفر تا صد جادوی سیاه کلیک نمایید.

سوره لیل نیز از جمله دعاهای تاثیر گذار بر افزایش رزق و روزی افراد می باشد. پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) می فرماید:هر کس سوره لیل را بخواند خداوند آن قدر به او عطا می کند تا راضی شود و او را به سختی نیندازد و برایش آسان می گیرد.

اگر به دنبال بهترین دعا برای پولدار شدن در یک روز هستید، سوره ذاریات بهترین گزینه برای شما خواهد بود. امام صادق (علیه السلام) می فرماید:هر کس سوره ذاریات را روز یا شب بخواند، خداوند وضع زندگی او را اصلاح می کند و روزی فراوانی برایش می دهد.

با توجه به نوشته های موجودر در بخش دعا برای پولدار شدن در یک روز نی نی سایت، مشاهده میشود که امام سجاد (علیه السلام) فرموده اند:هر کس سوره ممتحنه را در نماز های واجب و مستحبی بخواند خداوند. فقر و دیوانگی را بر او و فرزندانش دور می کند؛ و همچنین سوره های نجم، ابراهیم و… برای توسعه در رزق توصیه شده است.

سوالات متداول

بهترین دعا برای پولدار شدن در یک روز چیست؟

بهترین دعا برای پولدار شدن در یک روز عبارت است از: اللهم اغننی بحلالک عن حرامک و بفضلک عمن سواک .داخل مقاله ر رابطه با انواع دعا برای پولدار شدن صحبت کرده ایم.

دعای افزایش رزق و روزی چیست؟

برای افزایش رزق و روزی دعا ها و سوره های زیادی در کتاب آسمانی قرآن میتوانید بیابید. در این مقاله بهترین دعاهای افزایش رزق و روزی را به همراه نحوه خواندن آن ها قرار داده ایم.

برای اینکه پولدار شویم چه دعایی بخوانیم؟

بهترین و تاثیر گذار ترین دعا برای پولدار شدن خواندن دعای زیر به تعداد 3 مرتبه در روز می باشد: بِسمِ اللهِ السَّمیعِ الٌبَصیرِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء بِرَحمتِکَ یا اَرحمَ الرّحمینِ وَ صلَی اللهُ علی مُحَمَّدٍ و ألهِ أجمَعینِ.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *