دعا برای دل بریدن و نفرت

5/5
دعا برای دل بریدن و نفرت

این متن را با دقت و با توجه بالایی بخوانید، دعا برای دل بریدن و نفرت در دسته دعاهایی قرار دارد که سیاه بوده و پس از انجام آن دو فرد به صورت کامل از هم متنفر شده و از یکدیگر دل خواهند کرد، پس بهتر است این دعا را برای افرادی استفاده کنید که به صورت جدی و بدون داشتن نیت بد خواهان جدایی و دل بریدن هستند.

برای استفاده از طلسم جدایی و نفرت بین دو نفر سعی کنید با خلوص نیت اقدام نمایید چرا که ممکن است عواقب بدی را برای شما و خانواده تان در آینده داشته باشد.

همچنین پیشنهاد میشود برای مشاهده دعای شش قفل و نحوه خواندن و نوشتن آن مقاله مربوطه را به صورت کامل بخوانید تا تمامی دعا های شما مستجاب گردد.

در فیلم زیر به صورت جامع برای شما عزیزان نحوه نوشتن طلسم و دعا برای دل بریدن و نفرت را قرار داده ایم:

دعای فوری برای دل بریدن

برای دل بریدن و یا جدا کردن دو فرد از یکدیگر دعا های زیادی وجود دارد که نوشتن آن ها شرایط خاص مربوط به خود را دارا می باشد. در این بخش ما برای شما عزیزان آسان ترین دعای فوری برای دل بریدن را قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی و بدون شرایط خاصی قادر به جدا کردن دو نفر و یا دل بریدن از شریک عاطفی خود باشید.

اما ابتدا باید این مورد را در نظر بگیرید که این دعا را با نیتی پاک استفاده کنید و تنها رد صورتی از آن استفاده کنید که قلبا بخواهید از یک فرد جدا شده و از وی دل بکنید.

دعای فوری برای دل بریدن به این صورت می باشد که ابتدا باید وضو گرفته و متن زیر را در ساعت 5 صبح به مدت 120 بار تکرار نمایید و این کار را به مدت 1 هفته هرروز صبح انجام دهید. اگرمیخواهید دو نفر را از یکیدیگرجدا کنید آیه زیر را به مدت 7 بار بخوانید و بر روی یک شیرینی فوتکنید و آن را بدهید هر دو طرف بخورند.

ﺑﺴﻢ اﷲ اﻟﺮﺣﻤﻦ اﻟﺮﺣﻴﻢاﻟﻠﻬﻢ اﺟﻌﻞ اﻟﻘُﺮان ﻓﻲ اﻟﺪﻧﻴﺎ ﻗﺮﻳﻨﺎً و ﻓﻲ اﻟﻘﺒﺮیِ ﻣﺆﻧﺴﺎً و ﻓﻲ اﻟﻘـﻴﺎﻣﺔِ ﺷﻔﻴﻌﺎً ﺑﺮﺣﻤﺘﻚ ﻳﺎارﺣﻢ اﻟﺮّاﺣﻤﻴﻦ. وَأَلْقَیْنَا بَیْنَهُمُ الْعَدَاوَهَ وَالْبَغْضَاءَ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ کُلَّمَا أَوْقَدُوا نَارًا لِلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللَّهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَسَادًا وَاللَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُفْسِدِینَ.

اگر میخواهید خودتان از یک فردی دل بکنید، هفت مرتبه آیه زیر را بر یک عدد شیرینی بخوانید و سپس شیرینی را میل نمایید:

وَأَلْقَیْنَا بَیْنَهُمُ الْعَدَاوَةَ وَالْبَغْضَاءَ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ کُلَّمَا أَوْقَدُوا نَارًا لِلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللَّهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَسَادًا وَاللَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُفْسِدِینَ.

دعای زیر بهترین دعا برای دل بریدن و نفرت می باشد، این دعا را باید 18 مرتبه تکرار کرده و دست خود را روی قلبتان بگذارید :

اللهم فرقت بین فلان زاده فلان علی بغض و کدوره فلان زاده فلان کما فرقت بین الماء و النار فرقت بین الکفر و الایمان فرقت بین الیهود و النصاری بحق هذه الایه وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ.

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده دعای بازگشت معشوق و همچنین دعا برای ارامش در خانه مقالات مربوطه را مطالعه نمایید.

دعا برای جدایی انداختن بین دو نفر
دعا برای جدایی انداختن بین دو نفر

دعا برای جدایی انداختن بین دو نفر

برای اینکه بین دو نفر جدایی بی اندازید میتوانید دعای زیر را روی یک تکه کاغذ نوشته و کاغذ را در زیر بالشت فرد یکی از طرفین قرار دهید، دعا برای جدایی انداختن بین دو نفر به صورت زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم الْحَاقَّةُ مَا الْحَاقَّةُ وَمَا أَدْرَاکَ مَا الْحَاقَّةُ الْقَارِعَةُ مَا الْقَارِعَةُ وَمَا أَدْرَاکَ مَا الْقَارِعَةُ إِذَا زُلْزِلَتِ الْأَرْضُ زِلْزَالَهَا وَأَخْرَجَتِ الْأَرْضُ أَثْقَالَهَا وَقَالَ الْإِنْسَانُ مَا لَهَا عداوت فی الفلان بن فلان علی بغض فلان بن فلان.

این نکته را در نظر داشته باشید که این دعا را دور یک پارچه کهنه بپیچید و آن را با نخ ببندید.

اگر میخواهی کسی را از کسی جدا کنی از زیر پای او خاک بردار و شانزده مرتبه سوره اذا زلزلت الارض ( زلزال ) را بخواند و بر اب دهان تر کن و در آتش انداز تا دو فرد مورد نظر جدا شوند.

دعای قطع رابطه دو نفر، یکی از دعاهای متداول در میان برخی افراد است که در آن خداوند متعال برای قطع رابطه دو نفر دعا می‌شود. این دعا در محیط‌های مختلفی مانند محل کار، خانه و غیره انجام می‌ شود و برخی افراد به این دعا باور دارند که با انجام آن، رابطه بین دو نفر قطع خواهد شد.

دعا برای جدایی انداختن بین دو نفر فوری

«وَمَا جَعَلَ اللَّهُ لِرَجُلٍ مِنْ قَلْبَيْنِ فِي جَوْفِهِ وَمَا جَعَلَ أَزْوَاجَكُمُ اللَّائِي تُظَاهِرُونَ مِنْهُنَّ أُمَّهَاتِكُمْ وَمَا جَعَلَ أَدْعِيَاءَكُمْ أَبْنَاءَكُمْ ذَلِكُمْ قَوْلُكُمْ بِأَفْوَاهِكُمْ وَاللَّهُ يَقُولُ الْحَقَّ وَهُوَ يَهْدِي السَّبِيلَ».

آیه بالا را به مدت 15 بار روی یک شیرینی بخوانید و فوت کنید و شیرینی را به هر دو طرف بدهید تا بخورند. به زودی از یکدیگر جدا شده و از یکدیگر نفرت خواهند یافت.

دعای قوی از چشم انداختن شخص

اگر به دنبال یک دعای قوی از چشم انداختن شخص هستید، باید بگوییم این دعا یکی از قوی ترین و تاثیر گذار ترین دعا ها می باشد که سریعا دو نفر را از چشم یکدیگر می اندازد. حواستان باشد که از این دعا برای انجام اعمال شوم استفاده نکنید چرا که به خود شما بر خواهد گشت.

یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَفِی الآخِرَهِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاءُ. این دعا را به آب بخوانید و 120 بار تکرار کنید و در آخر نیز اسم شخص مورد نظر را بگویید.

این دعا برای جدا کردن دو نفر و یا از چشم انداختن شخصی بسیار قوی و تاثیر گذار می باشد. بهتر است این طلسم و دعا را زمانی بخوانید که خورشید هنوز طلوع نکرده باشد تا تاثیر آن افزایش پیدا نماید.

سوالات متداول

بهترین دعا برای دل بریدن و نفرت چیست؟

از جمله بهترین دعا برای دل بریدن و نفرت این دعا می باشد: ﺑﺴﻢ اﷲ اﻟﺮﺣﻤﻦ اﻟﺮﺣﻴﻢاﻟﻠﻬﻢ اﺟﻌﻞ اﻟﻘُﺮان ﻓﻲ اﻟﺪﻧﻴﺎ ﻗﺮﻳﻨﺎً و ﻓﻲ اﻟﻘﺒﺮیِ ﻣﺆﻧﺴﺎً و ﻓﻲ اﻟﻘـﻴﺎﻣﺔِ ﺷﻔﻴﻌﺎً ﺑﺮﺣﻤﺘﻚ ﻳﺎارﺣﻢ اﻟﺮّاﺣﻤﻴﻦ.

دعای فوری برای جدا کردن دو نفر چیست؟

دعا های زیادی برای جدا کردن دو نفر و یا ایجاد نفرت برای دو نفر وجود دارد، داخل مقاله برای شما عزیزان دعای فوری برای جدا کردن دو نفر را قرار داده ایم.

آیا میتوان با دعا دو نفر را از یکدیگر جدا کرد؟

بلهف با استفاده از دعا های بسیار زیادی میتوانید قادر به جدا کردن دو نفر و یا ایجاد نفرت و کینه بین دو نفر باشید. داخل مقاله بهترین دعا برای جدا کردن دو نفر را مورد بررسی قرار داده ایم.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *