خرید گواهینامه رانندگی با پول

5/5
خرید گواهینامه رانندگی با پول

جدید ترین خبر در رابطه با خرید گواهینامه رانندگی با پول در سال 1403 این است که افرادی که گواهی نامه آن ها به صورت پولی خریداری شده و به نوعی تقلبی می باشد جریمه نقدی شده وخودرو آن ها نیز به مدت 6 ماه در پارکینگ متوقف خواهد شد.

در این مقاله سیر تا پیاز خرید گواهینامه رانندگی با پول و مجازات خرید گواهینامه رانندگی را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

همانطور که میدانید گواهینامه رانندگی یک مدرک رسمی می باشد که توسط نیروی انتظامی کشور ارائه میشود و به افراد اجازه می‌ دهد که خودروی خود را قانونی و به صورت مسئولانه رانندگی کنند.

این گواهینامه تأیید می‌ کند که فرد دارای مهارت‌ ها و دانش‌ های لازم برای رانندگی ایمن و مطابق با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در کشور مورد نظر است. برای دریافت گواهینامه رانندگی، افراد باید معمولاً آزمون‌ های تستی و عملی رانندگی را با موفقیت گذرانند و نیاز به تمرین و آموزش دارند.

این گواهینامه معمولاً دارای اطلاعات شخصی راننده، اطلاعات خودرو، محدودیت‌ ها و موارد دیگر است که بر اساس نوع و دسته‌ بندی گواهینامه ممکن است متغیر باشد.

پسشنهاد میشود برای دریافت نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی 【جدید جدید جدید】 کلیک کنید.

خرید گواهینامه رانندگی با پول
خرید گواهینامه رانندگی با پول

خرید گواهینامه رانندگی با پول

همانطور که بالاتر نیز گقته شد، گواهینامه رانندگی یکی از مدارکی می باشد که با دارا بودن آن میتوانید در خیابان ها از خودرو استفاده نمایید. گرفتن گواهی نامه نیازمند داشتن دانش کافی در زمینه رانندگی و همچنین گذراندن دوره های آموزش رانندگی و دادن آزمون ایین نامه و عملی می باشد.

گاهی افراد اقدام به خرید گواهینامه رانندگی می نمایند، در رابطه با خرید گواهینامه رانندگی باید بگوییم در قانون ایران خرید گواهینامه رانندگی با پول جرم محسوب شده و دارای مجازات خاص مربوط به خود می باشد.

در رابطه با خرید گواهینامه رانندگی اصلی در سال 1403 باید بگوییم مطابق ماده 533 قانون مجازات اسلامی مجازات جعل گواهینامه علاوه بر جبران خسارت وارده حبس از 6 ماه تا 3 سال یا 3 تا 18 میلیون ریال جزای نقدی می باشد و مجازات استفاده از سند مجعول نیز طبق ماده 535 قانون مذکور همین مجازات می باشد.

معمولا افرادی اقدام به خرید گواهینامه رانندگی اصلی می نمایند که وقت شرکت در کلاس های آیین نامه را نداشته و در جلسات عملی رانندگی نمیتوانند حضور یابند.

در کل باید بگوییم خرید گواهینامه رانندگی با پول عمل غیر قانونی است و دارای عواقب جدی می باشد.

در بسیاری از کشور ها همچون ایران، خرید یا فروش گواهینامه رانندگی جرم است و ممکن است به تحقیقات پلیسی منجر گردد. اگر گواهینامه شما از طریق راه‌ های غیر قانونی صادر شده باشد و یا گواهینامه جعلی داشته باشید گواهینامه رانندگی ایران متهم به جرم خواهید بود.

اگر گواهینامه رانندگی شما به وسیله‌ ی خرید و پول به دست آمده باشد و شما مهارت‌ های واقعی رانندگی را نداشته باشید، ممکن است در مواجهه با موقعیت‌ های خطرناک در جاده ناتوان باشید و برای خود و دیگران خطر ایجاد کنید.

لازم به ذکر است افرادی که گواهینامه رانندگی را با پول خریداری می‌ کنند و مهارت‌ های لازم در رانندگی را ندارند، ممکن است باعث تراکم و ترافیک در جاده شوند، که مشکلات برای دیگر رانندگان ایجاد می‌کند.

رانندگی بدون مهارت مناسب و گواهینامه معتبر می‌ تواند به وقوع حوادث ناخوشایند منجر شود که ممکن است به آسیب به انسان‌ ها و مالیاتی برای خودتان و دیگران منتهی شود.

یکی دیگر از مواردی که باید همواره در نظر داشته باشید این است که خرید گواهینامه رانندگی اصلی و خرید گواهینامه با پول پیگرد قانونی داشته و از آنجا که گواهی نامه ها قابل استعلام هستند، در صورت گرفتن استعلام گواهینامه پولی توسط پلیس و ثابت شدن جعلی بودن آن به زندان خواهید افتاد.

بهترین راه برای رانندگی ایمن و قانونی، آموزش رانندگی از مراکز رسمی و دریافت گواهینامه رانندگی به صورت قانونی و با پیروی از قوانین مربوطه می باشد.

پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات در رابطه با نحوه استعلام نمره منفی گواهینامه با کد ملی کلیک کنید.

مجازات جرم خرید گواهینامه رانندگی فروردین 1403 به این صورت است که فردی که اقدام به خرید گواهینامه رانندگی نماید و یا گواهینامه وی پولی باشد نمیتواند به مدت 1 سال اقدام به شرکت در کلاس های رانندگی نماید.

خرید گواهینامه رانندگی معتبر
خرید گواهینامه رانندگی معتبر

خرید گواهینامه رانندگی معتبر

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، خرید گواهینامه رانندگی معتبر وجود ندارد و شما نمیتوانید اقدام به خرید گواهینامه رانندگی معتبر نمایید چرا که برای گرفتن گواهینامه رانندگی باید در آموزشگاه های معتبر رانندگی اقدام به ثبت نام و گذراندن دوره های ایین نامه و جلسات عملی رانندگی نمایند.

پیشنهاد میشود برای مشاهده تابلو های راهنمایی و رانندگی بی سوادی کلیک کنید.

لازم به ذکر است، خرید گواهینامه رانندگی با پول بر اساس نوشته های موجود در بخش خرید گواهینامه رانندگی اصلی نی نی سایت جرم محسوب شده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

مجازات خرید گواهینامه رانندگی معتبر :

بر اساس ماده ۵۳۳ قانون مجازات اسلامی، افرادی که گواهینامه رانندگی و یا اقدام به کسب اطلاعات در رابطه با قیمت خرید گواهینامه رانندگی با پول نمایند و گواهینامه خود را جعل کنند یا تغییراتی در آن ایجاد کنند، مجازات حبس از ۶ ماه تا ۳ سال یا جزای نقدی از ۵۰ تا ۲۵۰ میلیون ریال خواهند داشت.

یکی از مهمترین مواردی که باید در رانندگی بانوان در نظر داشته باشند این است که نکات رانندگی را همیشه در نظر داشته باشند. در رانندگی باید به موارد زیر توجه داشت:

  1. رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی: باید همیشه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید. این مورد شامل سرعت مجاز، اولویت‌ ها، نشانه‌ های ترافیک و سایر مقررات مربوط به رانندگی می باشد.
  2. رانندگی ایمن: ایمنی شما و دیگران در رانندگی و مسیر در اولویت قرار دارد. باید کمترین مقدار ممکن از تلفات و خسارات جسمانی و مالی را به وجود نیاورید. از استفاده از کمربند ایمنی، مانور های اضافی، و نگه داشتن فاصله ایمن با خودرو های دیگر اطمینان حاصل کنید.
  3. عدم مصرف مواد مخدر و الکل: هیچ وقت زیر تأثیر مواد مخدر یا الکل رانندگی نکنید. این مواد می‌ توانند واکنش‌ ها و تصمیم‌ گیری‌ های شما را تحت تأثیر قرار دهند و در رانندگی خطرناک باشند.
  4. رانندگی با تمرکز: توجه کامل به محیط رانندگی بسیار مهم است. تلفن همراه را در حین رانندگی استفاده نکنید و به صورت منظم آینه‌ ها را چک کنید.
  5. رانندگی در شرایط آب و هوا: در شرایط باران، برف، یخ بندان، و مه رانندگی با احتیاط بیشتری انجام دهید. لازم است تا سرعت را کاهش دهید و فاصله با خودرو های دیگر را افزایش دهید.
  6. نگهداری و تعمیرات خودرو: خودروی شما باید در وضعیت عالی باشد. مطمئن شوید که تعمیرات دوره‌ ای و نگهداری‌ های لازم انجام شده و لاستیک‌ ها، ترمز ها و دیگر موارد فنی در وضعیت مناسبی باشند.
  7. رفتار مناسب در مواقع اضطراری: در صورت وقوع حوادث یا مواقع اضطراری، آرامی و با تمرکز عمل کنید و از خود و دیگران مراقبت کنید.
  8. نگهداری مستندات: مطمئن شوید که مدارک رانندگی، بیمه خودرو، و مدارک مربوط به خودرو را همیشه در دسترس دارید.
  9. آمادگی به شکل مناسب: قبل از شروع سفر، بخش آمادگی خودرو را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که تجهیزات اضافی مانند دسته‌های نجات و چراغ‌های اضافی در دسترس هستند.

همچنین به شرایط خاص منطقه و مسافت مسیر نیز توجه داشته و به موارد امنیتی و ایمنی مربوط به آن توجه کنید.

لازم به ذکر است جرم جعل گواهینامه رانندگی یا جعل تصدیق راننده​ و خرید گواهینامه پولی، به معنی ساختن گواهینامه رانندگی غیر قانونی یا تغییر در محتویات یک گواهینامه قانونی می باشد که مجازات آن، برای کارمندان دولت حبس از 1 تا 5 سال یا جزای نقدی از 50 تا 250 میلیون ریال و برای افراد عادی حبس از 6 ماه تا 3 سال یا جزای نقدی از 50 تا 250 میلیون ریال خواهد بود.

برای کسب اطلاعات در رابطه با مدارک لازم برای گواهی نامه کلیک کنید.

خرید گواهینامه رانندگی قانونی
خرید گواهینامه رانندگی قانونی

خرید گواهینامه رانندگی قانونی

یکی از بزگترین کلاهبرداری های موجود در ایران، کلاهبرداری های مربوط به خرید گواهینامه رانندگی قانونی و فروش آن می باشد.

بر اساس ماده 532 قانون مجازات در سال 1403، در حالتی که جرم جعل، توسط کارمند رسمی انجام گرفته باشد مجازات جرم خرید گواهینامه رانندگی قانونی بدین صورت تعیین می گردد:

مجازات های اداری در نظر گرفته شده و جبران خسارات وارده، به همراه یکی از دو مجازات حبس تعزیری از 1 تا 5 سال یا جزای نقدی از 50 میلیون تا 250 میلیون ریال.

در بسیاری از کانال های تلگرامی و در فضای مجازی انواع گواهی نامه رانندگی از جمله گواهینامه پایه یک را با قیمت های مختلفی به فلروش می رسانند.

همانطور که میدانید گواهینامه پایه یک رانندگی، یک مدرک رسمی می باشد که به افراد برای نشان دادن توانایی آن‌ ها در رانندگی اعطاء می‌ شود. این گواهینامه معمولاً به افرادی که تازه آموزش رانندگی با ماشین های سنگین همچون کامیون ها را گرفته‌ اند و توانایی‌ های اولیه رانندگی را دارا می‌ باشند، اعطاء می‌ گردد. برای کسب این گواهینامه، افراد باید آزمون‌ های مربوط به قوانین راهنمایی و رانندگی پاس کنند و تجربه کافی در رانندگی را نیز داشته باشند.

یکی از اسنادی که جرم جعل و خرید گواهینامه رانندگی قانونی، در رابطه با آن انجام گرفته گواهینامه رانندگی می باشد که انجام دهنده جرم را با مجازات شدید قانونی مواجه نموده و میزان این مجازات قانونی بسته به اینکه مرتکب جرم جعل گواهینامه رانندگی کارمند رسمی باشد یا یک شخص عادی متفاوت می باشد.

قیمت خرید گواهینامه رانندگی 1403

متاسفانه در بازار سیاه خرید گواهینامه رانندگی اصلی بسیار در زبان ها چرخیده است و افراد سود جوی زیادی اقدام به فروش گواهینامه رانندگی کرده اند. در رابطه با خرید گواهینامه رانندگی پایه یک و یا هر پایه ای باشد این نکته را در نظر داشته باشید که خرید و یا فروش این گواهینامه در ایران و سایر کشور های جهان جرم محشوب شده وقطعا پیگرد قانونی خواهد داشت. در ادامه به بررسی جرم خرید گواهینامه پایه 3 خواهیم پرداخت.

قبل از اقدام به خرید گواهینامه رانندگی جعلی بهتر است اطلاعات لازم در رابطه با مجازات آن را کسب نمایید.

خرید گواهینامه پایه 3

همانطور که بالاتر نیز در رابطه با مجازات خرید گواهینامه رانندگی گفته شد، خرید گواهینامه پایه 3 یا همان خرید گواهینامه رانندگی پایه سوم نیز در ایران جرم به حساب آمده و پیگرد قانونی خواهد داشت. در صورتی که پلیس متوجه جعلی بودن مدارک شما شود سریعا میتواند اقدام به خوابوندن ماشین و انداختن شما به زندان و جریمه نقدی نماید.

هزینه ثبت نام گواهینامه پایه سه رانندگی 1403

۱- هزینه کلاس های تئوری که ۱۵ الی ۱۷ ساعت خواهد بود = ۱۸۰ هزار تومان است

۲- هزینه کلاس عملی که از ۲۰ تا ۲۵ ساعت خواهد بود = ۸۰۰ هزار تومان است

۳- هزینه تمبر که باید به حساب‌هایی به نام نیروی انتظامی و شهرداری واریز شود = ۴۰ هزار تومان است

۴- هزینه مردودی در امتحان آیین نامه (به ازای هر دفعه) = ۳٫۰۰۰ تومان است

۵- هزینه مردودی در آزمون عملی = ۱۰ هزار تومان است

۶- هزینه چشم پزشکی و آزمایش گروه خون (با جزییات) حدودا ۱۸۰٫۰۰۰ تومان

۷- هزینه خرید کتاب آیین نامه = ۲۰٫۰۰۰ تومان

نام صاحب حسابشماره حسابمبلغ (تومان)
نیروی انتظامی۲۱۷۱۱۵۱۳۰۳۰۰۳۲۰۰۰۰ تومان برای صدور گواهینامه
شرکت پژوهش و توسعه ناجی۰۲۲۳۰۹۳۸۳۳۰۰۷۱۲۰۰۰ تومان برای خدمات الکترونیک
وزارت دارایی۲۱۷۱۱۵۹۰۰۸۰۰۹۱۰۰۰ تومان برای تمبر
شهرداری۳۱۱۱۰۰۰۰۴۸۰۰۶۱۰۰۰ تومان برای تمبر

لازم به ذکر است، رانندگی با پورشه پانامرا یکی از لذت بخش ترین رانندگی ها می باشد که نیازمند دارا بودن گواهینامه پایه 3 می باشد.

قیمت خرید گواهینامه رانندگی با پول
قیمت خرید گواهینامه رانندگی با پول

قیمت خرید گواهینامه رانندگی با پول

گول کلاهبرداران را با جملاتی همچون خرید گواهینامه رانندگی با استعلام و خرید گواهینامه رانندگی با پول نخورید!! همانطور که در نوشته های موجود در خرید گواهینامه رانندگی با پول نی نی سایت مشاهده میکنید، خرید گواهینامه رانندگی با پول در ایران کاری غیر قانونی بوده و هم فرد فروشنده و هم خریدار مجازات خواهند شد.

از جمله سوالاتی که ممکن است در رابطه با گواهینامه رانندگی ذهن شماره درگیر کرده باشد عبارت اند از:

هزینه گواهینامه رانندگی پایه 3 چقدر است؟ همانطور که در همین صفحه به طور کامل توضیح داده شده حدود 3.950.000 هزار تومان خواهد شد.

چقدر طول می کشد گواهینامه بگیریم؟ معمولا در بدترین شرایط ممکن اگر شما در امتحان آیین نامه مردود شوید حدود 2 ماه گرفتن گواهینامه رانندگی برای شما طول خواهد کشید.

چقدر طول می کشد گواهینامه برای ما پست شود؟ حدودا 15 الی 35 روز پست کارت رسمی گواهینامه از طریق اداره پست زمان خواهدبرد. لازم به ذکر است برای قبولی در امتحان آیین نامه باید حتما کتاب آیین نامه رانندگی که خود آموزشگاه به شما معرفی خواهد کرد را مطالعه نمایید.

با توجه به گفته های بالا، خرید گواهینامه رانندگی با پول تقریبا غیر ممکن بوده و در ایران دارای پیگرد قانونی می باشد. برای افرادی که اقدام به خرید گواهینامه رانندگی با پول و بدون رفتن به کلاس های رانندگی و دریافت نمره قبولی در آزمون آیین نامه و شهری رانندگی قانون مجازاتی را در نظر گرفته است.

خرید گواهینامه رانندگی با پول نی نی سایت

همانطور که در نوشته های موجود در خرید گواهینامه رانندگی با پول نی نی سایت نیز مشاهده میکنید، برای افرادی که اقدام به خرید گواهینامه رانندگی می نماید مجازاتی همچون حبس و جریمه نقدی در نظر گرفته شده است.

در واقع اگر پلیس نیروی انتظامی متوجه غیر واقعی بودن و یا خریده شدن گواهی نامه رانندگی شما شود، ماشین را به پارکینگ انتقال داده و به مدت 30 روز ماشین به اصطلاح در پارکینگ خوابانده خواهد شد.

خرید گواهینامه رانندگی با پول امکان پذیر است؟

در رابطه با پاسخ این سوال باید بگوییم خیر در ایران و در بیشتر کشور های دنیا خرید گواهینامه رانندگی با پول غیر قانونی می باشد.

مدارک لازم برای خرید گواهینامه رانندگی با پول چیست؟

خرید گواهی نامه رانندگی غیر قانونی می باشد، اما برای گرفتن گواهی نامه نیاز به 3 قطعه عکس، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه می باشد.

قیمت خرید گواهینامه رانندگی اصلی چقدر است؟

قیمت گرفتن گواهی نامه رانندگی اصلی در سال 1403 تقریبا 3 میلیون و پانصد هزار تومان می باشد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 پاسخ

  1. سلام احترام
    من اتباع هستم اهل افغانستان
    مدارک دارم من چند وقت پیش 2سال قبل کد گواهنامه همه چی گرفته بودم آتا امتحان دادم ولی قبول نشدم ولی الا درخواست دادم الان میگن نمیشه گواهینامه داد موندم چیکار کنم کارمندان عزیز هم کارتون میخام ممنون باشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *