پیگیری گواهینامه با کد ملی

5/5
پیگیری گواهینامه با کد ملی

هر آنچه که باید در رابطه با پیگیری گواهینامه با کد ملی بدانید را برای شما عزیزان به صورت صفر تا صد و مرحله به مرحله قرار داده ایم.

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات در رابطه با نحوه خرید گواهینامه رانندگی با پول و مشاهده نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی 【جدید جدید جدید】کلیک کنید و وارد مقالات مربوطه شوید.

پیگیری گواهینامه با کد ملی

قبل از شروع بررسی نحوه پیگیری گواهینامه با کد ملی، ابتدا بهتر است کمی در رابطه با گواهینامه و شرایط پیگیری کردن آن صحبت کنیم. گواهی نامه یکی از مهمترین اسنادی می باشد که شما با دارا بودن آن قادر به رانندگی با خودرو می باشید.

بعد از شرکت در ازمون ایین نامه و شهری رانندگی و دریافت معدل و نمره مناسب برای رانندگی شما عزیزان میتوانید گواهینامه خود را درریافت نمایید، اما گاهی ممکن است شاهد این موضوع باشید که گواهی نامه شما پس از گذشت مدت طولانی ارسال نشود.

در این صورت باید مراحل پیگیری گواهینامه را انجام دهید تا متوجه شوید که چرا گواهی نامه شما ارسال نشده است. در این بخش مراحل پیگیری گواهینامه با کد ملی را برای شما عزیزان به صورت مرحله به مرحله قرار داده ایم. لازم به ذکر است یکی از ساده‌ ترین روش‌ هایی که می‌ توانید برای استعلام صدور گواهینامه رانندگی اقدام نمایید پیامک می باشد. برای استعلام گواهینامه رانندگی کافی است عدد ۱ را به سامانه ۱۱۰۰ ارسال کنید.

پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات در رابطه با گواهینامه رانندگی برای ناشنوایان و همچنین گواهینامه موتور برای بانوان کلیک کنید.

پس از ارسال کردن عدد 1 به شماره 1100 در همان لحظه پیامی برای شما می اید که گواهی نامه شما در چه مرحله ای از صدور قرار گرفته است.

پیگیری گواهینامه با کد ملی
پیگیری گواهینامه با کد ملی

برای استعلام و پیگیری گواهینامه ابتدا وارد سایت سامانه رهگیری مرسولات سازمانی (آنلاین) شوید و با وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود وارد این سامانه شوید.

پس از وارد کردن نام کاربری پیامکی برای شما ارسال میشود که در آن یک رمز موقت وجود دارد و با استفاده از ان میتوانید گزینه گواهینامه را انتخاب کرده و قادر به مشاهده وضعیت گواهینامه خود باشید.

پیگیری گواهینامه با کد ملی
پیگیری گواهینامه با کد ملی

برای استعلام گواهینامه با کد ملی ابتدا وارد سامانه رهگیری مرسولات سازمانی شده و سپس از فهرست کشویی نوع سند گواهینامه را انتخاب کرده و در کادر پایینی باید شماره کد ملی و کد امنیتی را وارد و سپس روی گزینه «جست‌وجو» کلیک نمایید.

لازم به ذکر است شما از طریق سامانه پیشخوان دولت نیز میتوانید وارد سایت پیگیری گواهینامه با کد ملی شوید. یکی از روش های آسان برای پیگیری گواهی نامه رانندگی در سایت پیگیری گواهینامه با کد ملی ورود به سایت پیشخوان 24 است. برای پیگیری گواهینامه از طریق اینترنت در سایت پیگیری گواهینامه با کد ملی وارد سایت Pishkhan24 شوید و کد ملی و شماره همراه خود را وارد و سپس روی گزینه پیگیری گواهینامه کلیک نمایید.

در این روش ابتدا وارد سایت پیگیری گواهینامه با کد ملی پیشخوان 24 شوید.

پس از وارد شدن به این سامانه کد ملی خود و شماره تماس خود ( شماره ای که به نام خودتان و با کد ملی خودتان خریداری شده است) را وارد نمایید.

پیگیری گواهینامه با کد ملی
پیگیری گواهینامه با کد ملی

پس از وارد شدن به سایت پیگیری گواهینامه با کد ملی میتوانید از گزینه های موجود در نوار ابزار بالا، گزینه گواهی نامه را انتخاب کرده و وضعیت آن را پیگیری نمایید.

این نکته را در نظر داشته باشید که در این روش از نحوه پیگیری گواهینامه با کد ملی، حتما باید در قسمت های مربوطه کد ملی و شماره تلفن خود را با اعداد انگلیسی وارد نمایید.

برای مشاهده تابلو های راهنمایی و رانندگی بی سوادی و مدارک لازم برای گواهی نامه کلیک کنید.

پیگیری گواهینامه با کد ملی پست

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، روش های مختلفی برای پیگیری گواهینامه وجود دارد، شما عزیزان میتوانید حتی با ارسال پیامک به شماره 1100 قادر به مشاهده و پیگیری گواهینامه با کد ملی از پست باشید. برای پیگیری گواهینامه با کد ملی از پست مراحل زیر را دنبال نمایید.

شما عزیزان میتوانید همچنین از طریق شماره‌گیری شماره‌های گویای 81253561 و 81253573 و با ارائه کارت ملی از وضعیت صدور گواهینامه رانندگی خود آگاه شوید. این نکته را در نظر داشته باشید که ۴۰ روز بعد از قبولی در آزمون راهنمایی و رانندگی برای استعلام گواهینامه اقدام نمایید و زودتر از 40 روز به پیگیری گواهینامه رانندگی خود اقدام نکنید.

در مرحله اول ابتدا وارد سایت رسمی پست و مرسوله ایران شوید. این سایت به نشانی www.post.ir می باشد.

پس از وارد شدن به ناحیه کاربری با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن خود میتوانید گزینه پیگیری گواهینامه را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب این گزینه میتوانید اقدام به پیگیری مرسولات پستی با کد ملی و همچنین پیگیری گواهینامه رانندگی خود نمایید.

برای استعلام نمره منفی گواهینامه کلیک کنید.

پیگیری گواهینامه با کد ملی و نام خانوادگی

یکی از روش های پیگیری گواهینامه با کد ملی و نام خانوادگی مراجعه کردن به دفاتر پلیس +10 می باشد. شما عزیزان میتوانید برای پیگیری گواهینامه با کد ملی و نام خانوادگی ابتدا به یکی از نزدیکترین مراکز پلیس +10 مراجعه کرده و با نوشتن کد ملی و همچنین نام و نام خانوادگی خود و پر کردن فرم پلیس 10 قادر به پیگیری گواهینامه خود باشید.

در رابطه با پیگیری گواهینامه با کد ملی و نام خانوادگی باید بگوییم اگر برای اولین بار است که از سامانه پیامکی استعلام صدور گواهینامه استفاده می‌ نمایید، باید ابتدا پیامکی برای تایید صحت شماره تلفن همراه و شماره کد ملی دریافت کنید، برای این‌کار باید عدد 0 را به این سامانه پیامکی ارسال کنید.

از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۰ می‌توانید از دیگر خدمات پلیس +۱۰ استفاده کنید. این خدمات شامل استعلام گواهینامه، استعلام کارت ماشین، سوءپیشینه، پیگیری گواهینامه المثنی با کد ملی و برخی موارد دیگر است.

همچنین میتوانید برای پیگیری گواهینامه با کد ملی و نام خانوادگی، با سامانه تلفن گویای پیگیری گواهینامه به شماره ۸۱۲۵۳۵۷۳ یا ۸۱۲۵۳۵۶۱ تماس بگیرید و با بیان نام و نام خانوادگی خود گواهینامه رانندگی خود را پیگیری نمایید.

پیگیری گواهینامه گم شده با کد ملی

گاهی ممکن است گواهینامه شما گم شده و یا دزدیده شده باشد، برای پیگیری گواهینامه گم شده با کد ملی میتوانید ابتدا به یکی از دفاتر پیشخوان دولت نزدیک به خود مراجعه کرده و سپس با ارائه مدارک، کارت ملی و شماره تماس خود قادر به پیگیری گواهینامه گم شده خود باشید.

برای پیگیری گواهینامه گم شده با کد ملی از یک روش دیگر نیز میتوانید اقدام نمایید، یکی از روش های اسان برای پیگیری گواهینامه گم شده با کد ملی مراجعه کردن به پلیس +10 می باشد.

شما با مراجعه به مرکز پلیس +10 و نشان دادن کارت ملی و شماره گواهینامه خود میتوانید به آسانی قادر به پیگیری نمودن گواهینامه گم شده خود نمایید.

برای پیگیری گواهینامه گم شده به پلیس 10+ مراجعه کنید. با مراجعه به این دفاتر می‌ توانید شماره گواهینامه مفقودی خود را استعلام بگیرید. در مراجعه خود مدارک شناسایی به همراه داشته باشید. برای استعلام شماره گواهینامه مفقود شده در دفاتر پلیس 10+ داشتن کد ملی خودتان کفایت می‌ کند.

پیگیری شماره گواهینامه با کد ملی

برای پیگیری شماره گواهینامه با کد ملی میتوانید از طریق پیامک اقدام نمایید. از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۰ می‌ توانید از دیگر خدمات پلیس +۱۰ استفاده کنید. این خدمات شامل استعلام گواهینامه، استعلام کارت ماشین، سوءپیشینه و برخی موارد دیگر است. روش پیامکی دیگر، ارسال کد ملی به سامانه 1101202010 می باشد.

به صورت کلی برای پیگیری صدور گواهینامه رانندگی با کد ملی از طریق پیامک میتوانید عدد 1 را به شماره 1100 ارسال نموده و با وارد کردن کد ملی خود قادر به پیگیری باشید.

همچنین میتوانید در سامانه 1101202010 وارد شده و کد ملی و شماره تلفن خود را وارد نمایید تا از طرف پلیس +10 به شما تماس گرفته شود.

استعلام گواهینامه رانندگی با کد ملی به چند روش صورت پذیر می باشد:

  • پیگیری گواهینامه با کد ملی ناجا
  • پیگیری گواهینامه با مراجعه به دفتر خدمات قضایی
  • پیگیری گواهینامه با شماره تلفن و پیامک
  • پیگیری گواهینامه در پلیس +10
  • پیگیری گواهینامه در سامانه اداره پست

پیگیری گواهینامه موتور با کد ملی

شما عزیزان میتوانید در صورت کسب اطلاعات در رابطه با تاریخ صدور و یا وضعیت ارسال گواهینامه موتور نیز از روش های مختلفی اقدام نمایید. برای پیگیری گواهینامه موتور با کد ملی از طریق دو شماره ۸۱۲۵۳۵۷۳ و ۸۱۲۵۳۵۶۱ اقدام نمایید.

برای پیگیری گواهینامه موتور با کد ملی ابتدا به یکی از دو شماره مذکور تماس بگیرید و با گفتن نام و نام خانوادگی خود و همچنین کد ملی تان اقدام به پیگیری گواهینامه موتور خود نمایید.

پیگیری گواهینامه با کد ملی از ناجا

یکی از آسان ترین روش های پیگیری استعلام گواهینامه با کد ملی، مراجعه به دفاتر ناجا می باشد. شما عزیزان برای پیگیری گواهینامه رانندگی با کد ملی از این طریق میتوانید به یکی از نزدیکترین مراکز ناجا در منظقه مسکونی خود مراجعه کرده و با پر کردن فرم پیگیری گواهینامه قادر به استعلام و یا کسب اطلاعات از صدور گواهینامه رانندگی ایران باشید.

برای پیگیری گواهینامه با کد ملی از ناجا، روش های مختلفی وجود دارد، یگی از این روش ها مراجعه به دفتر ناجا و پیگیری گواهینامه از طریق پیامک می باشد.

برای پیگیری صدور کارت و اطلاع از شماره گواهینامه خود عدد یک را به سامانه پیامکی “1100” ارسال کنید. این سامانه توسط پلیس 10+ ایجادشده و اطلاعات کافی درباره وضعیت گواهینامه شمارا در اختیارتان قرار میدهد.

لازم به ذکر است برای استعلام گواهینامه با کد ملی باید کارت ملی خود را به همراه داشته باشید.

پیگیری گواهینامه رانندگی از طریق کد ملی پلیس+10

با توجه به گفته های بالا در رابطه با پیگیری گواهینامه با کد ملی، متوجه شدید که روش های مختلفی برای پیگیری نمودن وضعیت گواهی نامه وجود دارد، یکی از این روش ها که نیاز به مراجعه حضوری شما دارد، پیگیری گواهینامه رانندگی از طریق کد ملی پلیس+10 می باشد.

برای پیگیری گواهینامه رانندگی از طریق کد ملی پلیس+10، ابتدا باید به یکی از نزدیگترین دفاتر پلیس +10 به محل سکونت خود رفته و فرم درخواست پیگیری گواهی نامه رانندگی را پر نمایید.

برای پیگیری گواهینامه پایه یک با کد ملی از این روش بعد از پر کردن فرم و وارد کردن کد ملی و نام و نام خانوادگی خود قادر به مشاهده وضعیت گواهی نامه در سامانه مربوطه خواهید بود.

پیگیری گواهینامه پستی با کد ملی

در سامانه مرسولات پستی آنلاین ایران یکی از گزینه های موجود، پیگیری گواهینامه پستی با کد ملی می باشد. شما عزیزان میتوانید با روشی که بالاتر نیز گفته شد در سامانه پستی ایران قادر به مشاهده وضعیت گواهینامه خود باشید.

برای پیگیری گواهینامه پستی با کد ملی ابتدا وارد سامانه پست ایران شده و سپس با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن خود وارد پنل کاربری خود شوید.

پس از وارد شدن به پنل کاربری خودتان، در قسمت نوار ابزار بالا گزینه گواهینامه را انتخاب نمایید تا وضعیت گواهی نامه رانندگی شما نمایش داده شود.

پیگیری تمدید گواهینامه با کد ملی

در رابطه با پیگیری تمدید گواهینامه با کد ملی باید بگوییم، چنانچه بیش از ۴۰ روز از قبولی شما در آزمون شهر گذشته است و هنوز موفق به دریافت گواهینامه رانندگی خود نشده اید می توانید با شماره تلفن ۸۱۲۵۳۵۷۳ و ۸۱۲۵۳۵۶۱ تماس بگیرید و از این طریق صدور گواهینامه رانندگی را پیگیری نمایید.

لازم به ذکر است روش دیگر برای اطلاع از صدور گواهینامه رانندگی و پیگیری تمدید گواهینامه با کد ملی، ارسال شماره ملی خود به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۱۰ می باشد. پس از ارسال کد ملی پیام زیر را دریافت می کنید: مشترک گرامی شما درخواست فعالسازی سرویس وضعیت گواهینامه با تعرفه ۳۵۰ تومان را داده اید. برای تایید و فعالسازی عدد ۴ را ارسال کنید. با وارد کردن این کد می توانید از روند صدور گواهینامه خود مطلع شوید.

پیگیری گواهینامه تعویضی با کد ملی

برای پیگیری گواهینامه تعویضی با کد ملی، استعلام گواهینامه با نام و نام‌خانوادگی یکی دیگر از روش‌هایی است که می‌ توانید از وضعیت صدور و ارسال گواهینامه خود آگاه شوید. اگر به شماره کد ملی خود دسترسی ندارید، با سامانه تلفن گویای پیگیری گواهینامه به شماره ۸۱۲۵۳۵۷۳ یا ۸۱۲۵۳۵۶۱ تماس بگیرید و با بیان نام و نام خانوادگی خود برای استعلام وضعیت گواهینامه و پیگیری گواهینامه تعویضی اقدام نمایید.

سوالات متداول

نحوه پیگیری گواهینامه با کد ملی به چه صورت است؟

برای پیگیری گواهینامه با کد ملی روش های مختلفی وجود دارد اما یکی از آسان ترین روش ها مراجعه به دفاتر پلیس +10 می باشد. داخل مقاله روش های پیگیری گواهینامه با کد ملی را قرار داده ایم.

چجوری گواهینامه گم شده رو استعلام بگیریم؟

شما عزیزان میتوانید با دارا بودن کد ملی و شماره گواهی نامه اقدام به پیگیری گواهینامه گم شده نمایید. داخل مقاله پیگیری گواهینامه گم شده را قرار داده ایم.

برای پیگیری گواهینامه چیکار کنیم؟

برای پیگیری گواهینامه میتوانید از طریق: اینترنت، پیامک و مراجعه حصوری به پلیس +10 اقدام نمایید. داخل مقاله برای پیگیری گواهینامه را قرار داده ایم.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *