استعلام نمره منفی گواهینامه

5/5
Querying the negative score of the certificate

نمره منفی گواهی نامه در واقع نوعی جریمه غیر نقدی از طریق پلیس راهور می باشد که در صورتی که فرد به جریمه ها و پیامک هایی که توسط پلیس برای او ارسال میگردد بی توجهی نماید روی گواهی نامه میخورد.

در ادامه با ما همراه باشید تا با صفر تا صد نحوه استعلام نمره منفی گواهینامه به صورت جامع آشنا شوید. همچنین پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات در رابطه با چگونگی خرید گواهینامه رانندگی با پول و مشاهده نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان کلیک کنید.

استعلام نمره منفی گواهینامه
استعلام نمره منفی گواهینامه

قبل از شروع اینکه استعلام نمره منفی گواهینامه چگونه است و با چه روش هایی میتوان قادام به استعلام نمره منفی گواهینامه نمود، بهتر است کمی با نمره منفی گواهینامه و قوانین آن آشنا شویم.

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد، نمره منفی گواهی نامه نوعی جریمه غیر نقدی می باشد که در قالب امتیاز منفی در گواهینامه رانندگان متخلف ثبت می‌ گردد. این جریمه برای رانندگانی که نسبت به پرداخت جریمه بی‌ تفاوت می باشند مانند یک اهرم فشار عمل می‌ کند تا نسبت به قوانین احساس مسئولیت بالاتری داشته باشند.

لازم به ذکر است، اگر دریافت نمره منفی برای چندین بار تکرار شود، گواهینامه راننده باطل می‌ شود و فرد باید مبلغی را برای استرداد گواهینامه خود پرداخت نماید.

استعلام نمره منفی گواهینامه از روش های مختلف امکان پذیر می باشد، یکی از این روش ها استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق کد ملی فردی می باشد که ماشین به نام وی بوده و گواهی نامه نیز برای وی می باشد. در ادامه فیلم آموزشی نحوه استعلام نمره منفی گواهینامه با کد ملی را مشاهده می نمایید:

استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق کد ملی

شما عزیزان میتوانید از طریق کد ملی اقدام به استعلام نمره منفی گواهی نامه خود نمایید، برای استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق کد ملی و یا همان استعلام نمره منفی گواهینامه با کد ملی باید مراحل زیر را انجام دهید:

در اولین مرحله از استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق کد ملی به سایت پلیس راهنمایی و رانندگی به نشانی اینترنتی rahvar120.ir، مراجعه نمایید.

استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق کد ملی
استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق کد ملی

همانطور که در تصویر نیز مشاهده میکنید پس از وارد شدن به سات به میانه سایت مراجعه کرده و از طریق خدمات نشان داده شده، بر روی گزینه استعلام نمره منفی خودرو کلیک کنید.

لازم به ذکر است برای استعلام نمره منفی در سایت راهور ابتدا باید در سامانه سخا ثبت نام کنید. برای ثبت نام در سامانه سخا کافی است که طبق تصویر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

در این مرحله از استعلام نمره منفی گواهینامه رانندگی با کد ملی، پس از کلیک کردن بر گزینه ثبت نام در فرم مربوط به ثبت نام در سامانه سخای پلیس راهنمایی و رانندگی، نشان داده می شود. ابتدا، کد ملی خود را وارد کرده و پس از وارد کردن عبارت امنیتی نشان داده شده، بر روی گزینه ادامه کلیک کنید و مراحل ثبت نام خود را مرحله به مرحله انجام دهید.

پیشنهاد میشود برای مشاهده تابلو های راهنمایی و رانندگی بی سوادی کلیک کنید.

استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق کد ملی
استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق کد ملی

در این مرحله از استعلام نمره منفی گواهینامه با کد ملی، مجددا به سامانه سخای پلیس راهور 120 مراجعه نموده و با وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود وارد شوید.

برنامه استعلام نمره منفی گواهینامه سپس، با وارد کردن شماره گواهینامه اقدام به استعلام نمره منفی گواهینامه رانندگی نمایید.

استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق کد ملی
استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق کد ملی

یکی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید آن است که در این روش استعلام نمره منفی گواهینامه رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه ای برای مشاهده نمره منفی گواهی نامه خود نخواهید داشت.

برنامه استعلام نمره منفی گواهینامه

بسیاری از برنامه ها و اپلیکیشن های مختلفی وجود دارد که تحت عنوان برنامه استعلام نمره منفی گواهینامه در وبسایت های مختلف قابل دانلود هستند.

از جمله انواع برنامه استعلام نمره منفی گواهینامه معتبر عبارت اند از:

  • برنامه استعلام نمره منفی گواهینامه نمره خلافی
  • برنامه استعلام نمره منفی گواهینامه خلاف خودرو
  • برنامه استعلام نمره منفی گواهینامه راهور
  • برنامه استعلام نمره منفی گواهینامه آپ
  • برنامه استعلام نمره منفی گواهینامه قبضینو

افرادی که قصد گرفتن استعلام پلاک فعال خودرو با کد ملی را دارند می توانند به صورت غیر حضوری از سایت service.rahvar120.ir، اقدام به استعلام کنند.

لازم به ذکر است روش استعلام نمره منفی گواهینامه رانندگی، به صورت پیامکی نیز رایگان بوده و افراد نیازی به پرداخت هزینه خاصی ندارند. همچنین برنامه استعلام نمره منفی گواهینامه برای تمامی افرادی که دارای گوشی های هوشمند و یا غیر هوشمند می باشند، قابل دسترس بوده و دیگر، نیازی به داشتن مرورگر و ثبت نام در سامانه سخا نخواهد داشت.

در ربطه با استعلام نمره منفی گواهینامه با پیامک باید بگوییم استلم نمره منفی با استفاده از روش های مختلفی مانند دریافت از اینترنت و سامانه رهگیری مرسولات پستی برنامه پلیس من و شماره پیامک 1100 برای متقاضیان امکان پذیر می باشد.

برای استعلام نمره منفی گواهی نامه به صورت پیامکی شماره گواهینامه خود را که در پشت گواهینامه به صورت عمودی درج می شودبه سرشماره پیامکی 1101202020 ارسال کنید. در ادامه مراحل استعلام نمره منفی گواهینامه با پیامک و استعلام نمره منفی گواهینامه به صورت آنلاین را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

برای کسب اطلاعات در رابطه با مدارک لازم برای گواهینامه اتباع افغانی کلیک کنید.

استعلام نمره منفی گواهینامه با پیامک

برای استعلام نمره منفی گواهینامه با پیامک و یا همان استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق پیامک شماره گواهینامه خود را به صورت انگلیسی و پشت سر هم در قالب یک پیامک به سرشماره پیامکی 1101202020 ارسال کنید تا وضعیت نمره منفی گواهینامه رانندگی شما بررسی شود.

استعلام نمره منفی گواهینامه با پیامک
استعلام نمره منفی گواهینامه با پیامک

پس از مدت زمان کوتاهی (تقریبا 1 دقیقه)، پیامی مبنی بر استعلام نمره منفی برای شما ارسال می شود که عدد نمره منفی و نداشتن نمره منفی در این پیامک درج می گردد.

لازم به ذکر است برای استعلام نمره منفی گواهینامه به صورت آنلاین و استعلام نمره منفی گواهینامه با اینترنت نیز با توجه به گفته های بالا میتوانید وارد وبسایت راهور شده و با وارد کردن کد ملی و شماره گواهی نامه خود قادر به مشاهده نمره منفی خود باشید.

نمره منفی گواهینامه استعلام راهور 120

برای استعلام نمره منفی گواهینامه راهور ابتدا باید وارد وبسایت اصلی آن یعنی service.rahvar120.ir شوید.

نمره منفی گواهینامه استعلام راهور 120
نمره منفی گواهینامه استعلام راهور 120

پس از ورود به سامانه استعلام نمره منفی گواهینامه از سایت راهور در بخش خدمات گزینه استعلام نمره منفی را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است برای استعلام نمره منفی گواهینامه پلیس راهور نیاز است که از قبل در سیامانه سخا ثبت نام کرده باشید.

نمره منفی گواهینامه استعلام راهور 120
نمره منفی گواهینامه استعلام راهور 120

در آخرین مرحله از استعلام نمره منفی گواهینامه راهور 120 پس از ورد به سامانه و وارد کردن شماره گواهی نامه میتوانید گزینه نمره منفی را کلیک کرده و آن را استعلام بگیرید.

یکی از نکاتی که باید در رابطه با استعلام نمره منفی گواهینامه سخا در نظر بگیرید این است که دقت داشته باشید که فقط باید شماره گواهینامه به این سامانه پیامکی ارسال شود و نیازی به ارسال کد ملی و اطلاعات دیگر نیست. بنابراین، شماره گواهینامه خود را به صورت انگلیسی و پشت سر هم به سرشماره پیامکی 1101202020، ارسال کنید.

شما عزیزان میتوانید با انجام مراحل بالا در رابطه با نحوه استعلام نمره منفی گواهینامه و همچنین با ورد به سامانه استعلام نمره منفی گواهینامه قادر به مشاهده مقدار نمره منفی گواهی نامه خود باشید.

استعلام نمره منفی گواهینامه انلاین

برای استعلام نمره منفی گواهینامه خودرو به صورت آنلاین میتوانید وارد وبسایت رسمی راهور شده و با توجه به مواردی که بالاتر نیز گفته شد اقدام به استعلام نمره منفی گواهینامه با اینترنت و استعلام نمره منفی گواهینامه آنلاین نمایید.

نحوه گرفتن استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق سامانه راهور، طبق مراحل زیر می باشد: ابتدا، به سایت پلیس راهنمایی و رانندگی به نشانی اینترنتی rahvar120.ir، مراجعه کنید. سپس، به میانه سایت، مراجعه نموده و از طریق خدمات نشان داده شده، بر روی گزینه استعلام نمره منفی، کلیک نمایید.

برای استعلام نمره منفی با شماره گواهینامه نیز میتوانید با وارد کردن شماره گواهینامه در بخش تعیین شده در سامانه راهنور اقدام به مشاهده نمره منفی خود نمایید.

همچنین شما عزیزان میتوانید استعلام نمره منفی گواهینامه رانندگی و استعلام خلافی نمره منفی گواهینامه خود را در کافی نت ها به صورت انلاین و اینترنتی انجام دهید.

چگونه استعلام نمره منفی گواهینامه بگیریم

با توجه به گفته های بالا در رابطه با پاسخ این سوال که چگونه استعلام نمره منفی گواهینامه بگیریم باید یگوییم، برای استعلام از نمره منفی گواهینامه شما عزیزان میتوانید به روش های مختلفی اقدام نمایید که عبارت اند از:

  • استعلام نمره منفی گواهینامه با شماره گواهینامه
  • استعلام نمره منفی گواهینامه با برنامه قبضینو
  • استعلام وضعیت نمره منفی گواهینامه با کد ملی
  • استعلام نمره منفی گواهینامه با کد دستوری
  • استعلام نمره منفی گواهینامه راهور 120
  • استعلام وضعیت نمره منفی گواهینامه به صورت آنلاین و پیامکی
  • و…

در ادامه در رابطه با چگونگی استعلام نمره منفی گواهینامه در روش های مختلف صحبت خواهیم کرد.

استعلام آنلاین ریز خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه

یکی از روش های استعلام آنلاین ریز خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه، مراجعه به سایت پلیس راهور ناجا به آدرس service.rahvar120.ir/page/infractions-police می باشد. رانندگان محترم می‌ توانند با ورود به وب‌سایت راهور 120، در قسمت منو به بخش خدمات بروند و از قسمت استعلام میزان تخلفات رانندگی، از میزان خلافی خودرو‌ خود باخبر شوند.

لازم به ذکر است شما عزیزان میتوانید برای گرفتن استعلام نمره منفی گواهینامه خود نیز وارد همین وبسایت شده و با توجه به تصاویر آموزشی بالا اقدام به شماهده نمره منفی خود نمایید.

استعلام نمره منفی گواهینامه قبضینو

در این قسمت استعلام نمره منفی گواهینامه در اپلیکیشن قبضینو را به صورت مرحله به مرحله برای شما عزیزان قرار داده ایم.:

برای استعلام نمره منفی در قبضینو نیاز است به سایت استعلام نمره منفی گواهینامه به نشانی ghabzino.com مراجعه کنید.

در این مرحله از استعلام نمره منفی گواهینامه قبضینو، روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید و سپس گزینه نمره منفی گواهینامه را از بین خدمات خودرو انتخاب کنید.

استعلام نمره منفی گواهینامه قبضینو
استعلام نمره منفی گواهینامه قبضینو

برای دریافت کد استعلام نمره منفی گواهینامه و استعلام وضعیت نمره منفی گواهینامه شماره تلفن خود را وارد نمایید.

4 نمره منفی گواهینامه برای گواهینامه شما خوب نمی باشد. برای استعلام تعداد نمرات منفی گواهینامه وارد وبسایت راهور 120 شوید.

استعلام نمره منفی گواهینامه اتباع

استعلام نمره منفی گواهینامه اتباع از طریق اپلیکیشن استعلام نمره منفی گواهینامه و به صورت پیامکی امکان پذیر می باشد.

امکان دریافت نمره منفی گواهی نامه از طریق پیامک گوشی نیز امکان پذیر می باشد. بدین منظور کافی است شماره گواهی نامه خود را به شماره 1101202020 پیامک نمایید.

سپس چند لحظه صبر کنید تا پیامک حاوی نمرات منفی شما دریافت شود. کسانی که متقاضی استعلام نمره منفی گواهی نامه از طریق پیامک هستند باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که هزینه این پیامک نسبت به سایر پیامک هایی که در طول روز ارسال می کنید بیشتر است.

استعلام نمره منفی گواهینامه پیامکی حدود 350 تومان می باشد. علاوه بر نمره منفی گواهی نامه، رانندگان می توانند میزان خلافی خودروی خود را نیز از طریق تلفن ثابت 88288888 دریافت کنند.

شما عزیزان میتوانید برای استعلام الکترونیک تخلفات رانندگی و استعلام نمره منفی گواهینامه نیز به شماره مذکور پیام داده و قارد به مشاهده تخلفات خود باشید.

همچنین با دانلود برنامه استعلام نمره منفی گواهینامه همچون قبضینو و خلاف رانندگی میتوانید قادر به استعلام نمره منفی گواهینامه پایه یک و استعلام خلافی و نمره منفی گواهینامه خود باشید.

استعلام نمره منفی گواهینامه رانندگی پلیس+10

یکی دیگر از روش های درخواست استعلام نمره منفی گواهینامه و همچنین دریافت استعلام نمره منفی گواهینامه، مراجعه به پلیس +10 می باشد.

استعلام نمره منفی گواهینامه رانندگی از طریق پلیس+10 از طریق سامانه راهور، طبق مراحل زیر می باشد:

ابتدا، به سایت پلیس راهنمایی و رانندگی به نشانی اینترنتی rahvar120.ir، مراجعه کنید. سپس به میانه سایتمراجعه نموده و از طریق خدمات نشان داده شده بر روی گزینه استعلام نمره منفی کلیک نمایید.

مراجع پلیس +10 نحوه ی استعلام نمره منفی گواهینامه را به شما عزیزان آموزش داده و در بسیاری از موارد اقدام به استعلام نمره منفی گواهینامه راهنمایی و رانندگی شما می نمایند.

در بخش های بالایی در رابطه با نحوه استعلام نمره منفی گواهینامه رانندگی و شماره پیامک استعلام نمره منفی گواهینامه به صورت جامع صحبت کردیم.

سوالات متداول

استعلام نمره منفی گواهینامه به چه صورت است؟

برای گرفتن استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق سایت راهور 120 باید ابتدا از طریق مرورگر های اینترنتی آدرس اینترنتی rahvar120.ir را جستجو نمایید و بر اساس مراحلی که داخل مقاله ذکر شد قادر به استعلام نمره منفی گواهینامه باشید.

دریافت استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق چه نرم افزاری امکان پذیر می باشد؟

دریافت استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق برنامه قبضینو امکان پذیر می باشد که مراحل آن در متن مقاله ذکر شده است.

اعتراض به نمره منفی گواهینامه چگونه است؟

اعتراض به دریافت نمره منفی گواهینامه از طریق مراجعه حضوری به یکی از واحد های اجرائیات کشور صورت می گیرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *