آپدیت جدید اینستاگرام 2024

5/5
آپدیت جدید اینستاگرام 2023

اینستاگرام یکی از معروف ترین و محبوب ترین برنامه ها و اپلیکیشن ها در جهان می باشد که روزانه بیش از 300 هزار نفر آن را نصب نموده و حتی از طریق آن کسب درآمد می نمایند. در این مقاله قصد داریم آپدیت جدید اینستاگرام 2024 را مورد بررسی قرار دهیم و در مورد تمام آپشن های جدید این برنامه صحبت کنیم.

اینستاگرام با ورود کاربران جدی و گشترده تر شدن آن، همواره آپدیت ها و بروز رسانی های جدید را ارائه میدهد، شما میتوانید به صورت خودکار آپدیت اینستاگرام را فعال نمایید. در ادامه اینکه چگونه اپدیت جدید اینستاگرام را فعال کنیم را نیز به صورت جامع برای شما عزیزان قرار داده ایم.

آپدیت جدید اینستاگرام 2023
آپدیت جدید اینستاگرام 2023

آپدیت جدید اینستاگرام 2024

در چند هفته گذشته، اینستاگرام به‌روزرسانی‌هایی را اعلام کرده است که برای پیج های کاری و بیزینسی بوده و به نوعی بازی را برای فعالان اینستاگرامی عوض خواهد کرد. در آپدیت جدید اینستاگرام 2024 بیشترین تمرکز بر روی پیج های بیزینسی یا همان پیج های کاری می باشد و همواره روند رشد پیج کاری را تغییر میدهد.

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، اینستاگرام علاوه بر سرگرمی، یک بستر مناسب برای کسب درامد نیز می باشد. کسب درآمد کردن در اینستاگرام نیازمند دارا بودن دانش کافی در زمینه الگوریتم های اینستاگرام و نحوه راه اندازی و مدیریت پیج بیزینسی می باشد.

در سال 2024، با بیش از 2.35 میلیارد کاربر در سراسر جهان، اینستاگرام همچنان یکی از برجسته ترین اپلیکیشن ها در چشم انداز رسانه های اجتماعی می باد و دلیل خوبی هم دارد. این شبکه اجتماعی هرگز از رشد و توسعه باز نمی ایستد، به این معنی که به طور منظم قابلیت های جدیدی را نیز معرفی می کند و همواره در حال آپدیت و بروز رسانی می باشد.

یکی از جدیدترین ویژگی هایی که به بخش استوری اینستاگرام در سال 2024 اضافه شده است، ویژگی ساخت استیکر با هوش مصنوعی می باشد. در ادامه سایر موارد اضافه شده در آپدیت جدید اینستاگرام 2024 را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است که به کمک آن می‌ توانید عکس‌ ها و ویدیو ها را به اشتراک بگذارید، با دوستان و خانواده‌ تان در ارتباط باشید و محتوای جذاب و متنوع را در آن دنبال نمایید.

با استفاده از اینستاگرام، می‌ توانید پست‌ های مختلفی از جمله عکس‌ های زندگی روزمره، مد، غذا، سفر و بسیاری موضوعات دیگر را مشاهده کنید. همچنین می‌ توانید با استفاده از اینستاگرام، بازاریابی کسب‌ و کار، فروش کالا یا خدمات، و یا حتی محتوای تبلیغاتی انجام دهید. در واقع میتوان گفت اینستاگرام یک بستر بسیار عالی برای معرفی کسب و کار شما خواهد بود و میتوانید از آن به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی پر کاربرد استفاده نمایید.

در اینستاگرام می‌ توانید به راحتی درآمد کسب کنید. افراد بسیاری از طریق تبلیغات، همکاری با برند ها، فروش محصولات، ارائه خدمات و یا حتی از طریق پست‌ ها و ویدیو های پر طرفدار و پر بازدید درآمد زایی می‌ کنند. اگر صفحه‌ ای فعال و محتوای خوبی دارید، می‌ توانید با همکاری با برند ها و تبلیغات، درآمد خوبی را از اینستاگرام کسب کنید.

به عنوان یک راهنمایی کلی، برای کسب درآمد از اینستاگرام، از راه‌ های مختلف می‌ توانید استفاده کنید. اولین گام مهم، ایجاد یک صفحه با محتوای جذاب و متنوع است تا تعداد دنبال‌ کنندگان شما و تعداد افرادی که محتوای شما را دنبال میکنند و برای آن ها پست ها و استوری های شما جذاب است افزایش یابد. سپس می‌ توانید با برند ها و شرکت‌ های مختلفی برای تبلیغات یا همکاری در تولید محتوا ارتباط برقرار کرده و از این طریق درآمد زایی داشته باشید.

همچنین می‌ توانید محصولات خود را در این شبکه اجتماعی محبوب بفروشید یا خدماتی را ارائه دهید و از طریق آن، کسب درآمد نمایید. این راه هایی که گفته شد تنها فقط چند راه ساده برای شروع کسب درآمد در اینستاگرام است و در واقع میتوان گفت، راه‌ های بسیار دیگری نیز برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد.

تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2023
تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2023

تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2024

در ابخش برای شما عزیزان تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2024 را به صورت جامع قرار داده ایم. با توجه به گفته های بالا، این اپلیکیشن همواره در حال بروزرسانی و تغییر می باشد. در ماه های اینده ممکن است آپشن ها و ویژگی های بیشتری به این برنامه اضافه شود که ما در این مقاله سعی میکنیم بروز رسانی های جدید تر را نیز قرار دهیم.

اضافه شدن استیکر های هوش مصنوعی

همانطور که بالاتر گفته شد، در جدیدترین آپدیت اینستاگرام در بخش استوری ها گزینه ای به نام AI stickers اضافه شده است، شما با استفاده از این بخش میتوانید با استفاده از هوش مصنوعی استیکر و یا همان برچسب مورد نظر خود را بسازید و از آن استفاده نمایید.

اضافه شدن حالت Quiet

حالت Quiet یکی از ویژگی های جدید اضافه شده در اپدیت جدید اینستاگرام می باشد. یکی از اولین تغییرات اپدیت جدید اینستا، اضافه شدن Quiet Mode می باشد. با فعال کردن آن شما دیگر از اینستاگرام نوتیفیکیشن و یا همان پیامی دریافت نخواهید کرد و حالت Activity پروفایل شما نیز به In Quiet Mode تغییر پیدا خواهد کرد و به نوعی کنار پروفایل شما یک آیکون ماه قرار میگیرد.

در آپدیت جدید اینستاگرام 1403 شما میتوانید بدون دریافت هیچگونه پیامی از اینستاگرام از این برنامه استفاده نمایید و به نوعی در حالت Quiet Mode قرار بگیرید.

قابلیت بزرگنمایی عکس پروفایل

در گذشته تصاویر پروفایل اینستاگرام قابل مشاهده و بزرگنمایی نبود و شما تنها میتوانستید عکس پروفایل پیج های مختلف را به صورت کوچک و دایره ای در قسمت بالایی صفحه پیج مشاهده نمایید، اما در آپدیت جدید اینستاگرام 1403 قابلیت بزرگنمایی عکس پروفایل و دیدن تصویر پروفایل پیج ها به صورت واضح تر به این برنامه اضافه شد.

گذاشتن گیف در بخش کامنت ها

همانطور که میدانید در اینستاگرام بخشی به نام کامنت ها وجود دارد که زیر پست و ریلز های اینستاگرامی قرار گرفته و شما میتوانید به آسانی نظرات خود را در رابطه با محتوای ریلز و یا پست مورد نظرتان ارسال نمایید. در آپدیت جدید اینستاگرام 1403 شما عزیزان میتوانید در بخش کامنت ها از گیف نیز استفاده نمایید. این ویژگی یکی از قابلیت های جذای جدید اینستاگرام در سال جدید می باشد.

قابلیت notes

یادداشت های اینستاگرام یا همان قابلیت notes یک ویژگی نسبتاً جدید است که در اواخر سال 2022 راه اندازی شد. این قابلیت در صندوق ورودی DM یا همان دایرکت ها نشان داده میشود و شما عزیزان می توانید از آنها برای به اشتراک گذاشتن افکار سریع با دنبال کنندگان یا افرادی که در لیست دوستان نزدیک شما هستند استفاده کنید.

لازم به ذکر است در حال حاضر، اینستاگرام در حال آزمایش تگ‌ های موقعیت مکانی یا همان قابلیت اضافه کردن لوکیشن در Notes است که در آن کاربران می‌ توانند برچسب‌ های موقعیت مکانی را در بخش دایرکت های خود اضافه کنند که به صفحه مکان اینستاگرام برای یک مکان خاص پیوند می‌ دهند.

شما عزیزان میتوانید در بخش notes اینستاگرام افکار خود و یا شعر های مختلفی را قرار دهید تا فالور ها یا همان دنبال کننده های شما زمانی که وارد بخش دایرکت ها میشوند قادر به مشاهده آن ها باشند.

قابلیت threads

اگر یکی از کاربران فعال در اینستاگرام هستید، قطعا با برنامه تردز آشنا شده اید. Threads یک برنامه جدید است که توسط اینستاگرام ساخته شده است که در آن کاربران می توانند موضوعات مختلفی را پست کنند، به دیگران پاسخ دهند و پروفایل های مورد علاقه خود را دنبال کنند.

در واقع میتوان گفت تردز یک رقیب مستقیم توییتر می باشد، شما در این برنامه میتوانید در رابطه با موضوعات مختلفی بنویسید و یا به نوشته های دیگران نظر دهید. در این برنامه کاربران می توانند تصمیم بگیرند که چه کسی می تواند پست های آنها را در تنظیمات حریم خصوصی نمایه ببیند.

افراد می توانند برای پیوستن به بحث یا لایک کردن، اشتراک گذاری، نقل قول یا ارسال مجدد محتوا به پست ها پاسخ دهند. هر کسی که یک حساب اینستاگرام داشته باشد می تواند یک پروفایل Threads ایجاد کند. هنگامی که یک نمایه در Threads ایجاد می‌ کنید، به حساب اینستاگرامی که برای ورود به آن استفاده کرده‌ اید مرتبط می‌ شود و میتوانید در بخش بایو bio اینستاگرام خود اکانت تردز خود را نیز قرار دهید.

Group Profiles یا پروفایل گروهی

یکی از جدیدترین آپدیت ها و بروزرسانی های اینستاگرام در سال جدید اضافه شدن قابلیت Group Profiles می باشد. با استفاده از این ویژگی در آپدیت جدید اینستاگرام 2024، چندین کاربر می‌ توانند یک گروه ایجاد نموده و پست‌ها و استوری‌ ها را در این گروه برای یکدیگر منتشر کنند. برخلاف پروفایل‌ های معمولی، پست‌ ها و استوری‌ های این پروفایل‌ ها تنها توسط اعضای پروفایل قابل مشاهده می باشد و افراد دیگر قادر به مشاهده آن ها نخواهند بود.

قرار دادن چند لینک در بیو اینستاگرام

مانطور که میدانید در بیو اینستاگرام افراد و کاربران میتوانند لینک وبسایت و یا لینک تلگرام خود را قرار دهند. در بروز رسانی جدید اینستاگرام قابلیت قرار دادن چندین لینک وجود دارد و افراد میتوانند تا 5لینک را در بیو اینستاگرام خود قرار دهند.

زمانبندی انتشار پست و ریلز

یکی از بهترین آپدیت ها و قابلیت های جدید اضافه شده به برنامه اینستاگرام این است که این امکان را به افراد میدهد تا بتوانند زمان انتشار پست و ریلز های خود را زمان بندی کرده و انتشار پست را به اینستاگرام بسپارند.

با استفاده از این قابلیت در اینستاگرام میتوانید ریلز های خود را به موقع و راس یک ساعت مشخصی آپلود نمایید.

قرار گرفتن ریلز به جای پست

اگر مشاهده کرده باشید، چند روزی است که در اینستاگرام شاهد این موضوع هستید که پست های ویدیویی حالت ریلز گرفته و در ابعاد ریلز منتشر می شوند. ریلز ها در اینستاگرام همواره باعث بالارفتن ورودی و بازدید پیج شما خواهند شد.

پست مشترک

پست مشترک یا همان کلب در اینستاگرام یکی دیگر از ویژگی های مهم و جدید اضافه شده به این برنامه می باشد. شما عزیزان میتوانید با استفاده از این قابلیت در اینستاگرام به صورت همزمان با افراد دیگر پست خود را منتشر نمایید و بازدید پست منتشر شده خود را بالا ببرید.

زمانی که به صورت مشترک یک پست را منتشر میکنید پست هم در فید شما و هم در پروفایل همکار شما ظاهر می‌ شود. برای ایجاد یک پست مشترک باید پست معمولی خود را ایجاد کرده و در بخش انتشار آن روی Tag people و سپس روی Invite collaborator کلیک کنید و پیج فرد دیگری را که میخواهید هم زمان با یکدیگر پست بگذارید انتخاب نمایید.

در مقاله نحوه پست مشترک در اینستاگرام به صورت کامل نحوه استفاده از این قابلیت را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

60 ثانیه ای شدن زمان استوری ها

در سال های گذشته از زمانی که قابلیت استوری به اینستاگرام اضافه شد، افراد و کاربران تنها میتوانستند استوری های 14 ثانیه ای منتشر نمایند. در بروزرسانی جدید ایبنستاگرام کاربران میتوانند 60 ثانیه استوری بگذارند. یعنی میتوانید استوری های یک دقیقه ای را منتشر نمایید.

قابلیت پین کردن پست ها

شما عزیزان در این بروزرسانی جدید اینستاگرام میتوانید پست های مورد علاقه خود را پین نمایید و در بخش بالایی صفحه اینستاگرامی خود به دیگران نمایش دهید. لازم به ذکر است این پست‌ها تحت عنوان اولین تصویر در پروفایل شما نشان داده می‌ شوند و با انتشار پست‌ های جدید همچنان اولین پستی خواهند بود که بازدید کنندگان شما مشاهده خواهند کرد.

اصل عملکرد الگوریتم اینستاگرام برای مدت طولانی یک رمز و راز بوده است و تلاش برای بالا بردن آن بیشتر بر اساس حدس زدن و فرآیند آزمایش و شکست بود. اگرچه این موضوع پس از مدیر عامل اینستاگرام تغییر کرده است، اما آدام موسری در ویدئویی که در حساب توییتر خود منتشر کرده است الگوریتم جدید اینستاگرام 2024 را توضیح داد.

الگوریتم جدید اینستاگرام 2023
الگوریتم جدید اینستاگرام 2023

الگوریتم جدید اینستاگرام 2024

بر اساس الگوریتم جدید اینستاگرام 2024، ریلز یکی از مهمترین مواردی می باشد که باعث رشد پیج میشود. ریلز در اینستاگرام یک اصل مهم بوده که به نوعی جایگاه پست را گرفته و باید محتوایی کاملا جدید و جذاب داشته باشد.

به نظر می رسد در حال حاضر، مهمترین عواملی که بر آنچه کاربران در فید های IG خود می بینند تأثیر می گذارد مواردی همچون تصاویر شاخص پست،تعداد افرادی که لایک کرده‌ اند، مدت زمان آن چقدر بوده است (اگر یک ویدیو بود) چند بار کاربر در گذشته با حساب تعامل داشته است و تعامل کاربر با محتوای دیگر حساب ها چقدر بوده است. ما اکیداً پیشنهاد می‌ کنیم که ویدیوی کامل را تماشا کنید، ممکن است واقعاً به شما کمک کند تا پلتفرم اجتماعی را بهتر درک کنید و ارتباط شما شروع به دریافت نتایج بهتر کند.

Reels از زمانی که اینستاگرام آنها را در سال 2020 معرفی کرد، به سرعت در حال افزایش محبوبیت هستند. اینستاگرام واقعاً روی این قالب جدید سرمایه گذاری می کند و دائماً به دنبال ارتقاء آن است، همانطور که در جولای 2021 مشاهده کردیم، زمانی که پلتفرم تصمیم گرفت حداکثر مدت زمان Reels را دو برابر کند. ویژگی جدید اینستاگرام مرتباً با گزینه‌ های ویرایشی بیشتری مانند جدیدترین موارد اضافه شده به‌روزرسانی می‌ شود.

به عنوان مثال یکی از قابلیت های جدید اضافه شده به اینستاگرام در سال 2024 قابلیت قرار دادن تایمر بر روی ریلز می باشد.

در آپدیت جدید اینستاگرام 2024 شاهد تغییراتی در الگوریتم این شبکه اجتماعی خواهیم بود. شما عزیزان در سال جدید میتوانید روی ریلز ها وویس و یا صدای ضبط شده خود را قرار دهید و یا آواتار های 3 بعدی از خودتان بسازید و از آن‌ ها در استوری و با انتخاب گزینه Avatar، استفاده نمایید.

چگونه اپدیت جدید اینستاگرام را فعال کنیم

حال که با تغییرات و بروزرسانی های جدید اینستاگرام اشنا شدیم زمان ان رسیده است که به این سوال پاسخ دهیم که چگونه اپدیت جدید اینستاگرام را فعال کنیم. در رابطه با پاسخ این سوال باید بگوییم برای فعال نمودن آپدیت اینستاگرام باید مراحل زیر را دنبال نمایید.

  1. روی یا عکس نمایه خود در پایین سمت راست ضربه بزنید تا به نمایه خود بروید.
  2. در بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس روی تنظیمات و حریم خصوصی ضربه بزنید.
  3. روی About و سپس App updates ضربه بزنید.
  4. برای فعال یا غیرفعال کردن به‌روزرسانی خودکار، در کنار «به‌روزرسانی خودکار اینستاگرام» ضربه بزنید.

بروزرسانی اینستاگرام اندروید

شما عزیزان میتوانید در هر مدل گوشی تلفن همراهی که دارید اقدام به بروزرسانی اینستاگرام نمایید، در این بخش برای شما عزیزان نحوه بروزرسانی اینستاگرام اندروید را قرار داده ایم.

برای اپدیت اینستاگرام از طریق گوگل پلی مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد گوگل پلی شوید.
  2. ایکون سه خط بالای صفحه سمت چپ را انتخاب کنید.
  3. در منو باز شده گزینه My apps & games را انتخاب کنید.
  4. در این لیست اینستاگرام را انتخاب نمایید.
  5. در صفحه باز شده گزینه Update را انتخاب نمایید تا به روز رسانی شروع گردد.

بروزرسانی اینستاگرام آیفون

برای به روز رسانی اینستاگرام در دستگاه iOS خود، فروشگاه App Apple را باز کنید و روی نماد نمایه خود ضربه بزنید. به پایین اسکرول کنید و بررسی کنید که آیا به روز رسانی برای اینستاگرام موجود است یا خیر. در کنار آن Update را بزنید. همچنین می‌توانید روی Update All ضربه بزنید و تمامی برنامه ها را به صورت یکجا بروزرسانی نمایید. .

برای بروزرسانی اینستاگرام آیفون:

  1. ابتدا اپ استور را باز کنید
  2. در پایین صفحه وارد تب Updates شوید.
  3. گزینه Update را انتخاب نمایید.
آپدیت اینستاگرام با لینک مستقیم
آپدیت اینستاگرام با لینک مستقیم

آپدیت اینستاگرام با لینک مستقیم

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌ های اجتماعی جهان است که به کمک آن افراد می‌ توانند عکس‌ ها و ویدئو های خود را به اشتراک بگذارند و با دیگران در ارتباط باشند. این بستر اجتماعی که توسط کمپانی فیسبوک تأسیس شده است، امکانات متنوعی را برای کاربرانش فراهم کرده است، از جمله امکان ایجاد پروفایل شخصی، دنبال کردن صفحات مورد علاقه، ارسال پست‌ های متنوع از جمله عکس، ویدئو، استوری و IGTV، تعامل با دیگر کاربران از طریق نظرات و پیام‌ ها، ایجاد گروه‌ ها و صفحات تخصصی، فروشگاه‌ های آنلاین و ابزار های تبلیغاتی برای کسب و کار ها.

همچنین اینستاگرام ابزار های مختلفی برای ویرایش عکس و ویدئو ها نیز فراهم کرده است که کاربران می‌ توانند با استفاده از آن‌ ها، محتوای خود را زیباتر و جذاب‌ تر کنند. به علاوه، اینستاگرام به عنوان یک ابزار مهم برای بازاریابی شخصی، برندینگ و تبلیغات نیز استفاده می‌ شود و امکانات مختلفی برای تبلیغات هدفمند و ارتباط موثر با مخاطبان را فراهم می‌ کند. از طرف دیگر، اینستاگرام همچنین با چالش‌ ها و مشکلاتی همچون مسائل حریم خصوصی، افزایش استفاده بیش از حد، تأثیرات روانی بر برخی کاربران و نگرانی‌ های امنیتی مواجه است که کمپانی سعی در مدیریت و حل آن‌ ها دارد.

شما عزیزان در گوگل پلی و اپ استوری قادر به آپدیت اینستاگرام با لینک مستقیم می باشید.

به‌طور کلی، اینستاگرام به عنوان یکی از پر طرفدار ترین شبکه‌ های اجتماعی، توانسته است جای خود را در فضای مجازی برجسته کند و جوامع بزرگی را به هم پیوند دهد. با این حال، نیاز به آگاهی از مسائل امنیتی و حریم خصوصی، مدیریت زمان و استفاده متعادل، و توانایی تشخیص صحیح از محتوای نادرست، همواره مهم است. اینستاگرام، با امکانات و تغییرات مداوم خود، همچنان در حال رشد و توسعه می باشد و به عنوان یک فضای پویا و چند بعدی، تأثیرات بسیاری را در زندگی ما دارد.

مطمئناً، اینستاگرام با تغییرات و به‌روزرسانی‌ های خود، همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد و می‌ تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای ارتباط اجتماعی، انتقال ایده‌ ها و حتی کسب و کار ها تأثیر گذار باشد. اما همچنان مهم است که کاربران با استفاده هوشمندانه و مسئولانه از این فضا استفاده کنند، از حقوق و حریم خصوصی خود مراقبت کنند و به ایجاد یک تجربه مثبت و سازنده برای خود و دیگران بپردازند.

آپدیت اینستاگرام از گوگل پلی

در این بخش برای شما عزیزان مراحل و نحوه آپدیت اینستاگرام از گوگل پلی را قرار داده ایم. برای آپدیت اینستاگرام از گوگل پلی:

  1. ابتدا به فروشگاه Google Play رفته و برنامه‌ ی “Instagram” را پیدا کنید.
  2. وارد صفحه‌ی برنامه شده و اگر دکمه “Update” یا “آپدیت” موجود است، روی آن کلیک یا لمس کنید.
  3. پس از کلیک کردن، فرآیند آپدیت آغاز می‌ شود و منتظر بمانید تا دانلود و نصب به پایان برسد.

اگر دکمه‌ی آپدیت نمایان نیست، ممکن است برنامه در حال حاضر به آخرین نسخه‌ ی خود آپدیت شده باشد.

بدون شک، هر چقدر که فضای مجازی و ابزار های ارتباطی ما رشد می‌ کنند، نیاز به آگاهی و اطلاعات بیشتر از این ابزار ها نیز بیشتر می‌ شود. اینستاگرام نه تنها یک شبکه اجتماعی است، بلکه یک محیط برای تعاملات مختلف، انتقال دیدگاه‌ ها و به اشتراک گذاری تجربیات می باشد. در نهایت، نحوه استفاده ما از اینستاگرام تأثیر زیادی بر رفتار، روابط اجتماعی و حتی روند کسب و کار ها دارد، بنابراین مسئولیت استفاده بهینه و موفقیت در این فضا به عهده خودمان است.

سوالات متداول

چگونه اپدیت جدید اینستاگرام را فعال کنیم؟

برای فعال کردن آپدیت جدید اینستاگرام ابتدا روی گزینه تنظیمات پیج خود رفته و سپس در بخش updates گزینه ی آپدیت خودکار را فعال نمایید.

قابلیت های جدید اینستاگرام در سال 2024 چیست؟

در سال 2024 و 1403 آپدیت ها و بروز رسانی های زیادی برای اینستاگرام وجود خواهد داشت، داخل مقاله قابلیت های جدید اینستاگرام در سال 2024 را قرار داده ایم.

آپدیت اینستاگرام از گوگل پلی به چه صورت است؟

برای آپدیت اینستاگرام از گوگل پلی، ابتدا وارد گوگل پلی شده و اینستاگرام را سرچ نمایید و سپس گزینه update را بزنید.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *