بهترین غذا های خیابانی را در تهران کجا بخوریم؟

5/5
بهترین غذا های خیابانی را در تهران کجا بخوریم؟

اگر میخواهید بدانید بهترین غذا های خیابانی را در تهران کجا بخوریم؟ این مقاله برای شماست! در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین ساندویچی ها و غذاهای خیابانی تهران آشنا شوید.

بهترین غذا های خیابانی را در تهران کجا بخوریم؟
بهترین غذا های خیابانی را در تهران کجا بخوریم؟

بهترین غذا های خیابانی را در تهران کجا بخوریم؟

غذا های خیابانی یکی از جاذبه‌ های اصلی شهر تهران هستند که هر روزه تعداد زیادی از مردم و گردشگران به دنبال آن‌ ها هستند. از کباب تا سنگینی و انواع غذا های محلی، تهران با بومی‌ های غذایی خود به یک آسمان خوشمزه برای علاقمندان به سفره‌ های خیابانی تبدیل شده است. در این مقاله، بهترین مکان‌ ها برای لذت بردن از غذا های خیابانی در تهران را بررسی خواهیم کرد.

از دسته‌بندی‌های مختلف کباب در ایران، کباب تهرانی به دلیل تاریخچه و سنت مرتبط با این غذا، بسیار مشهور است. این کباب به صورت شیشه کباب و مخصوصاً کباب کوبیده در رستوران‌ ها و غذا های خیابانی تهران ارائه می‌ شود. بهترین رستوران‌ های کباب تهرانی را می‌ توانید در مناطق معروفی مانند میدان ونک، میدان تجریش و میدان فاطمی پیدا کنید.

پیشنهاد میشود اگر میخواهید بدانید چه حیواناتی در باغ وحش هستند؟ کلیک کنید.

یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری در هر مقصدی بحث شکم گردی و غذاهایی است که در آن شهر یا کشور وجود دارد. در سال های اخیر بحث استریت فود یا غذاهای خیابانی بسیار پر اهمیت شده است و در هر کشور مناطقی وجود دارد که فروشنده های غذاهای متعددی کنار هم قرار دارند و هر کدام برای خودشان دنیایی از غذاهای خوشمزه و دلچسب را با قیمت های مناسب ارائه می دهند.

برخی از معروف ترین غذاهای خیابانی نظیر بان می در ویتنام، رول در ترکیه، هاله هاله در فیلیپین هستند که در بین گردشگران و مردم این کشورها از محبوبیت بالایی برخوردار است، اما ما در این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت قصد داریم تا درباره بهترین مناطق جهت خوردن غذاهای خیابانی تهران صحبت کنیم. اگر اهل تهران گردی و استریت فود هستید چند دقیقه ای با ما در ادامه همراه باشید.

مکان‌های معروف غذا های خیابانی در تهران
مکان‌های معروف غذا های خیابانی در تهران

مکان‌های معروف غذا های خیابانی در تهران

  • رستوران کباب نوروز: در محدوده میدان ونک و با چندین دهه تجربه، این رستوران از بهترین کباب‌های تهران شناخته می‌شود.
  • رستوران کباب مشتی: با فضای سنتی و طعم بی‌نظیر، این رستوران در خیابان طالقانی واقع شده و یکی از محبوب‌ترین مقاصد علاقمندان به کباب تهرانی است.

آبگوشت یکی از غذا های محلی تهران است که با طعم خاص و دستور پخت منحصر به فرد خود تعداد زیادی از مردم را به خود جذب کرده است. برای تجربه بهترین آبگوشت تهران، می‌توانید به رستوران‌ ها و غذا های خیابانی منطقه دولت یا سعادت‌آباد سفر کنید.

دیگ‌ های تهرانی به عنوان یکی دیگر از غذاهای محلی معروف تهران محسوب می‌ شوند. این دسته از غذا ها اغلب با استفاده از گوشت و مرغ تهیه می‌شوند و معمولاً با سبزیجات و ادویه‌ های فراوان سرو می‌شوند. از مکان‌های پرطرفدار برای دیگ‌های تهرانی می‌توان به منطقه اکباتان و خیابان مفتح اشاره کرد.

یکی از غذاهای خیابانی اصیل تهران است که بیشتر در تابستان مصرف می‌شود. این غذا از ترکیب ماست، هویج، سیب زمینی و سبزیجات تهیه می‌شود و با طعم متفاوتی ارائه می‌شود. بهترین مکان‌ های سرو در منطقه شهرری و خیابان انقلاب پیدا می‌شوند.

یکی دیگر از محله های قدیمی تهران که برای امتحان کردن غذاهای خیابانی انتخاب خوبی به شمار می رود، بازار تهران است. همانطور که می دانید بازار تهران محلی برای خرید شیر مرغ تا جان آدمیزاد، از همین رو می توانید بهترین غذاهای خیابانی تهران را هم در این محله بخورید. در هر ساعت از روز در بازار تهران افرادی هستند که بر روی گاری های خود انواع ساندویچ، سمبوسه، آش، عدسی و … را می کنند. تنوع غذایی در این منطقه بسیار بالاست و می توانید غذاهای هیجان انگیز و جالبی را در کوچه پس کوچه های بازار بزرگ تهران پیدا کنید و میل نمایید.

ساندویچ‌ های اصیل تهران
ساندویچ‌ های اصیل تهران

ساندویچ‌ های اصیل تهران

تهران با ساندویچ‌ های خوشمزه‌ ای که اغلب در غذاهای خیابانی ارائه می‌شوند، شناخته می‌ شود. ساندویچ‌ هایی مانند برگر ها، شامی‌ ها و همبرگر ها در تهران بسیار محبوب هستند و می‌ توانند یک گزینه سریع و خوشمزه برای صرف غذا باشند. بازار شمیران و خیابان کریم‌خان نماز از مکان‌ های معروف برای ساندویچ‌ های تهرانی هستند.

تهران با غذا های خیابانی و محلی خود، بهترین تجربه‌ های مربوط به سفر های خوراکی را به علاقمندان ارائه می‌ دهد. از کباب تهرانی گرفته تا آبگوشت و دیگ‌ های محلی، هر غذای خیابانی در این شهر دارای طعم بی‌ نظیری است. به یاد داشته باشید که برای لذت بردن از بهترین غذا های خیابانی تهران، به مکان‌ های معتبر و پر طرفدار مراجعه کنید.

تهران به عنوان پایتخت ایران، با جمعیت بالا و شلوغی خیابان‌ها، یکی از مراکز اصلی غذای خیابانی در ایران است. در سراسر تهران می‌توان انواع غذاهای خیابانی را پیدا کرد از جمله غذاهای محلی ایرانی مانند کباب تابه‌ای، ساندویچ‌ها، برگرها، فلافل، سوپ‌ها، میرزاقاسمی، اسکندر کباب و غیره.

تأثیرات فرهنگی مهاجران در تهران، غذای خیابانی را تنوع بیشتری بخشیده است.

به طوری که می‌توان انواع غذاهای خارجی مانند پیتزا، تاکو، کباب هندی و سوشی را نیز در خیابان‌ها پیدا نمود. بازار غذای خیابانی در تهران در حال رشد است و همچنان به عنوان یک صنعت پرسود در حال توسعه می‌ باشد.

بسیاری از افراد این روزها به دنبال تجربه‌ی غذای خیابانی اصیل و جذاب هستند و به خیابان‌ها مراجعه می‌کنند تا از تنوع غذاها و عرضه‌ی نوآورانه‌ی غذای خیابانی لذت ببرند.

تهران، پایتخت ایران، شهری پرجنب و جوش است که هر روزه میزبان میلیون‌ها نفر از جمعیت این شهر و بازدید کنندگان خارجی می‌ باشد. با وجود انواع رستوران‌ ها و غذافروشی‌ های مختلف در تهران، انتخاب بهترین‌ ها اغلب چالش‌ برانگیز است.

یکی از بهترین راه‌ ها برای تجربه غذا های بومی و محلی تهران، رفتن به رستوران‌ های محلی معتبر است. این رستوران‌ ها معمولاً غذا های تازه و از مواد اولیه با کیفیت بالا تهیه می‌ کنند. با انتخاب اینگونه رستوران‌ ها، علاوه بر لذت بردن از غذا های خوشمزه، به ارزش‌ های محلی هم احترام می‌ گذارید.

تهران شهری است با مناظر طبیعی و شهری متنوع که می‌ توانید از بالای رستوران‌ ها لذت ببرید. رستوران‌ هایی با منظره‌ ای دلنشین از قله‌ های کوهستانی یا مناظر شهری زیبا، تجربه‌ای بی‌ نظیر به شما ارائه می‌ دهند و همچنین امکان تماشای طبیعت و شهر به همراه مهمانان خود دارند.

از سال ۱۳۹۵ تا به حال خیابان سنگ فرش شده سی تیر به عنوان یکی از اصلی ترین پاتوق ها برای علاقمندان به غذاهای خیابانی تهران تبدیل شده است. این خیابان که از قدیمی ترین خیابان های تهران است تاریخ طولانی را به خود دیده است و مهمترین آن اتفاقات تاریخی جنبش ملی شدن صنعت نفت بوده است. علاوه بر این موزه، گالری و خانه های تاریخی زیادی در این خیابان وجود دارد که باعث بالا رفتن ظرفیت جذب گردشگر شد.

همین موضوع سبب شد تا مسئولان شهری به فکر استفاده از حجم بالای پذیرش گردشگر به این منطقه بیافتند. زمانی که به سمت این خیابان بروید خواهید دید که از ابتدا تا انتهای این خیابان غذافروشی های خیابانی متعددی وجود دارد که هر کدام برای خودشان دنیایی از جذابیت را شامل می شوند. رستوران های خیابان سی تیر در شب با جلوه و نورپردازی زیبایی که دارد و همچنین نوای موسیقی شبانه ای که شنیده می شود از محبوبیت و استقبال بالایی برخوردار است. افراد زیادی را می بینید که برای تفریح به این جا آمده اند بر روی خیابان های سنگ فرش قدم می زنند، غذاهای مختلف را امتحان می کنند و در کنار یکدیگر لبخندهای زیبایی بر لب دارند.

غذا های خیابانی ایران
غذا های خیابانی ایران

غذا های خیابانی ایران

تهران شهری است که در آن انواع غذا های ملی ایران و غذا های بین‌ المللی نیز سرو می‌ شوند. با رفتن به رستوران‌ هایی که غذاهای ملی ایران را با حفظ اصالت و طعم اصیل ارائه می‌ دهند، می‌ توانید از تجربه‌ ای فراموش‌ نشدنی لذت ببرید. همچنین، رستوران‌ های بین‌ المللی با فضا های زیبا و طعم‌های متنوع، انتخاب‌ های مناسبی برای افراد با سلیقه‌ های مختلف هستند.

با توجه به رونق فرهنگ گیاه‌ خواری در جامعه امروز، رستوران‌ هایی که منوی گیاهی و سالم دارند، تبدیل به یکی از محبوب‌ ترین مقاصد برای گردشگران و محلی‌ ها شده‌ اند. این رستوران‌ ها غذا های خلاقانه و بی‌ن ظیری را ارائه می‌ دهند که مخصوصاً برای افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌ دهند، جذاب هستند.

اگر به دنبال تجربه‌ ای لوکس و مجلل هستید، رستوران‌ های با فضاهای شیک و مدرن می‌ توانند انتخاب‌ های مناسبی باشند. اینگونه رستوران‌ ها علاوه بر غذا های عالی، خدمات با کیفیتی نیز ارائه می‌ دهند و شما را در یک جو دلپذیر و شگفت‌ انگیز پذیرایی می‌ کنند.

غذا های خیابانی ایران بخش مهمی از تجربه‌ ی گردشگران و مردم محلی در این کشور است. این غذاها از طعم و مزه‌ های بی‌ نظیری برخوردار هستند و معمولاً با قیمت‌ های مقرون به صرفه به فروش می‌ رسند. در این بخش، به برخی از بهترین غذا های خیابانی ایران خواهیم پرداخت که در هر کوچه و خیابان این سرزمین زیبا یافت می‌ شوند.

یکی دیگر از مناطقی که در آن می توانید برای هوردن غذاهای خیابانی تهران اقدام کنید، پیروزی است. خیابانی که پاتوق کباب فروش های سیار است به طوری در بین غذافروش های می توانید برخی را پیدا کنید که بیش از نیم قرن است در این خیابان کباب لقمه می کنند و به مردم می فروشند. در این خیابان کباب های بسیار خوشمزه ای طبخ می شود و به وفور دکه داران، گاریجی ها و غذافروشی های سیار را خواهید دید که در حال درست کردن کباب، جوجه و جگر هستند. حتی ۱۲ شب هم بروید در این منطقه کباب به راه است. خیابان قدیمی پیروزی بین میدان شهدا و میدان کلاهدور واقع شده است، برای دسترسی به این خیابان می توانید از طریق مترو، اتوبوس با اتومبیل شخصی خودتان استفاده کنند.

برای رسیدن به غذافروشی‌های سیار باید خیابان پیروزی را به سمت چهارراه کوکا کولا برویم. هر چه از چهارراه کوکاکولا به سمت خیابان پنجم نیروی هوایی بروید،‌ به تعداد کبابی‌های سیار اضافه می‌شود.

کباب ترش

کباب ترش یکی از پرطرفدارترین غذا های خیابانی ایران است. این غذا از گوشت چرخ‌کرده‌ ی چرخیده تهیه می‌ شود و به همراه نان و خیارشور سرو می‌ شود. طعم ترش و متفاوت کباب ترش باعث شده تا این غذا همیشه در بین مردم محبوب باقی بماند.

ساندویچ فلافل

فلافل یک غذای خوشمزه و محبوب است که از نخود، نعنا و ادویه‌های خاص تهیه می‌ شود. این غذا به صورت ساندویچ با نان لواش، خیار، گوجه‌ فرنگی و سس‌ های مخصوص سرو می‌ شود و از آن به عنوان یک منبع غذایی سبک و مغذی استفاده می‌ شود.

برگر

برگر یکی از غذا های محبوب و پرطرفدار جوانان و نوجوانان است. این غذا از گوشت چرخ‌ کرده و نان همبرگر تهیه می‌ شود و با سس‌ های مخصوص و سبزیجات سرو می‌ شود. طعم لذیذ برگر باعث شده تا رستوران‌ ها و غذاخوری‌ های خیابانی این غذا را به منوی خود اضافه کنند.

شربت لیمو

آب‌ لیمو یکی از نوشیدنی های خنک‌کننده و خوشمزه خیابانی ایران است. این مشروب با استفاده از آب، لیمو، نعنا و شکر تهیه می‌شود و به صورت یخ‌ زده و خنک به فروش می‌ رسد. طعم منحصر به فرد آب‌ لیمو به عنوان یک نوشیدنی سرشار از انرژی و مزه‌ های خوشمزه شناخته می‌ شود.

نان سنگک

نان سنگک یک نان خوشمزه و محلی است که به صورت خشکی تهیه می‌شود و به همراه چای یا دلپذیر مصرف می‌ شود. این نان با طعم و بوی خاص خود به یکی از غذا های محبوب خیابانی ایران تبدیل شده است.

حوالی میدان راه آهن تهران در جنوب شهر، یکی از بتهرین و قدیمی ترین سفره خانه های تهران قرار دارد به نام چای خانه آذری! این سفره خانه ایرانی به حفظ طعم خوردنی های سنتی خود سبب شده تا از سرتاسر پایتخت برای شبگردی به سمت آن سفر کنند. در صورتی که هر زمان از روز حتی ساعت ۱۲ شب هوس دیزی و یک چای دلچسب کردید، چای خانه آذری در یک فضای ناب ایرانی و موسیقی زنده محلی آماده پذیرایی از شما است.

کشک‌ بادمجان

کشک‌ بادمجان یکی از غذا های محبوب خیابانی ایران است که از بادمجان، کشک، نعنا و ادویه‌های مخصوص تهیه می‌ شود. این غذا با طعم خوشمزه‌ ای که دارد، همیشه جزو پیشنهاد های خوب رستوران‌ های خیابانی است.

چلوکباب

چلو کباب یکی از غذا های خاص ایرانی است که از گوشت چرخ‌کرده تهیه می‌ شود و همراه با برنج چلو سرو می‌ شود. طعم لذیذ و خوشمزه این غذا باعث شده تا به عنوان یکی از بهترین غذا های خیابانی ایران شناخته شود.

کوکوسبزی

کوکو سبزی یکی از غذا های محبوب و معتبر ایران است که از سبزیجات تهیه می‌ شود. این غذا با ادویه‌ های خاص و طعم لذیذ خود، همیشه در میان غذا های خیابانی این کشور پر طرفداری است.

خیابان سی تیر تهران
خیابان سی تیر تهران

خیابان سی تیر تهران

خیابان سی تیر یکی از معروف‌ ترین و پرتردد ترین خیابان‌ های تهران است. این خیابان در محله وسیع و پر از شادابی، منطقه‌ ای مرکزی و مهم تهران واقع شده است. خیابان سی تیر به عنوان یکی از خیابان‌ های تاریخی تهران شناخته می‌ شود و دارای جاذبه‌ های گردشگری و خرید متنوعی است.


این خیابان از نظر تجاری بسیار مهم بوده و به عنوان یک مرکز خرید و تجارت به شهرت دست یافته است. فروشگاه‌های معروف و برجسته، کافه‌ها، رستوران‌ها، سینماها و هتل‌های لوکس از جمله امکاناتی هستند که خیابان سی تیر به مردم و گردشگران ارائه می‌دهد.

علاوه بر جاذبه‌های تجاری، خیابان سی تیر دارای ارتباطات عمومی و حمل‌ و نقل عالی است و از طریق خطوط متروی تهران و اتوبوس‌ های شهری به راحتی قابل دسترسی است. همچنین، برخورداری از فضاهای سبز و پارک‌های کوچک نیز این خیابان را به یک محل زیبا و دلنشین برای سکونت و تفریح تبدیل کرده است.

خیابان سی تیر با تاریخچه و فعالیت‌های متنوع خود، همواره جاذبه‌ای برای افراد مختلف از جمله تهرانی‌ها و بازدیدکنندگان خارجی بوده و محلی است که شهرت و زندگی پررونق تهران را به تصویر می‌ کشد.

خیابان سی تیر یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران است که آن را به‌عنوان نخستین مرکز غذاهای خیابانی (استریت فود) پایتخت می‌شناسند. این خیابان به‌جز دکه‌ها و کافه‌های خیابانی جاذبه‌های تاریخی برجسته‌ ای نیز دارد. چند موزه و ساختمان مذهبی تاریخی با قدمت بیش از ۱۰۰ سال در خیابان سی تیر قرار گرفته‌اند. ساختمان‌های مذهبی در این خیابان به پیروان ادیان متفاوتی تعلق دارند. آتشکده، کلیسا و کنیسه یهودیان از مهم‌ترین بناهای مذهبی در خیابان سی تیر هستند که سبب شهرت این خیابان به نام «خیابان ادیان» شده‌اند.

خیابان سی تیر از شلوغ‌ترین مکان‌های گردشگری در شهر تهران به شمار می‌رود. وجود دکه‌های غذاهای خیابانی در این خیابان و فعالیت آن‌ها تا پاسی از شب سبب حضور گردشگران زیادی در این منطقه به‌خصوص شب هنگام می‌ شود.

در بسیاری از مناسبت‌های در طول سال مانند شب نوروز، این خیابان را آذین بندی می‌کنند و گروه‌های موسیقی خیابانی به اجرای برنامه در آن می‌پردازند. متاسفانه در طول سال‌های اخیر، برخی از واحدهای تجاری در خیابان سی تیر بدون مجوز بهداشت فعالیت می‌ کردند که در حال حاضر از فعالیت آن‌ها جلوگیری کرده‌ اند.

معروف ترین کافه سیارهای تهران پین کافه: پین کافه با هدف فرهنگ سازی پا به صنعت کافه چی ها گذاشته است. در کافه پین علاوه بر استفاده از منوهایی که شامل انواع نوشیدنی های گرم و سرد و همینطور ساندویچ است شما می توانید کتاب هم بخرید که ایده بسیار جالبی است. کافه روور: کافه روور که باز هم یک ون است به هات داگ‌ها و البته صندلی‌هایش معروف است.

اگر می‌خواهیم طعم هات‌داگ‌های این کافه را بچشیم، باید روی صندلی‌هایی بنشینیم که صاحبان آن با بشکه درست کرده‌اند. کمبی کافه: کمبی یکی دیگر از کافه های سیار در تهران است که می توانید انواع نوشیدنی های گرم و سرد و ساندویچ های خوشمزه ی آن را امتحان کنید.

این کافه هم فقط یک ون است و البته صاحبانش در جایی که مستقر می‌شوند چند صندلی هم برای مشتریان می‌گذارند. کافه وی: یک فولکس واگن مانند دیگر مواردی گفتیم عناصر تشکیل دهنده ی کافی وی است. کارکنان این کافه ذکرا و فرزاد زوج جوانی هستند که هر روز برای فردای اون روز برنامه ریزی می کنند و از طریق شبکه های اجتماعی موقعیت خود را اعلام می کنند. منوی غذاهایی آنها شامل ساندویچ، قهوه و شربت های خوشمزه است. برای رفتن به کافه راه حتما شبکه های اجتماعی آنها را دنبال کنید. توجه داشته باشید که حتما صفحات اجتماعی این کافه های در اینستاگرام دنبال کنید تا از محل دقیق حضورشان در هر روز مطلع شوید.

بهترین کافه های تهران کجا هستند؟

جذابیت غذاهای خیابانی به اندازه است که افراد بسیاری برای امتحان کردن برخی از آن ها حاضر به خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و گاهی در برخی موارد خرید تور مسافرتی هم هستند تا به مقصد مورد نظرشان بروند و با فرهنگ غذایی آن کشور آشنا شوند.

غذا فروشی‌ های سیار یا فودتراک‌ها که به فروش غذاهای سرد و گرم و انواع نوشیدنی های گرم و سرد می‌ پردازند از جمله کسب‌و‌کارهایی هستند که معمولاً در اواخر شب شروع به فعالیت کرده و در خیابان‌های خاصی از تهران حضور دارند.

خیابان دولت‌آباد به مرکز فروش غذاهای جنوبی و عربی معروف است و در خیابان پیروزی می‌توانید کبابی‌های بسیاری را ببینید که انواع کباب‌ها را سرو می‌کنند‌. هر کدام از این فودتراک‌ها جایگاه مشخصی دارند و بنابراین اگر یک‌بار برای تست غذای این غذا فروشی‌های سیار اقدام کرده‌اید برای بار دوم نیز به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. تنها کافی‌ است جایگاه غذافروشی مورد نظرتان را به خاطر سپرده باشید. در این مقاله به بررسی بهترین غذاهای خیابانی تهران در خیابان‌های مختلف می‌پردازیم بنابراین اگر هوس یک غذای ساده اما خوشمزه به سرتان زده، غذاهای خیابانی که در ادامه معرفی می‌کنیم بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

خیابان سی تیر در محدوده طرح ترافیک قرار دارد، بنابراین اگر با خودروی شخصی می‌خواهید به سی تیر بروید باید مجوز را دریافت کنید و یا اینکه در ساعات خارج از طرح ترافیک از ماشین شخصی استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید با خودروی شخصی به خیابان سی تیر بروید باید ابتدا وارد خیابان امام خمینی شده و در محلی مناسب خودروی خود را پارک و سپس پیاده به سمت خیابان سی تیر حرکت کنید. برای دسترسی به خیابان سی تیر با مترو می‌توانید از ایستگاه‌های میدان حسن‌آباد یا ایستگاه امام خمینی استفاده کنید.

پس از پیاده شدن از مترو باید به سمت خیابان سی تیر پیاده‌روی کنید. اگر با اتوبوس به سمت خیابان سی تیر می‌روید می‌توانید نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این خیابان را انتخاب کرده و در نتیجه باقی مسیر را پیاده بروید.

کی دیگر از بهترین مکان ها برای خوردن غذاهای خیابانی خیابان پیروزی تهران است. این خیابان پاتوق کباب فروشی های سیار است به طوری‌که برخی بیش از نیم قرن است که در این خیابان کباب لقمه کرده و به مردم می‌ فروشند.

کباب هایی که طعمی بی نظیر دارند و در آن جا به وفور دکه داران گاریچی ها و غذا فروشی های سیار را خواهید دید، که مشغول درست کردن کباب، جوجه و یا جگر هستند.

به طوری که حتی هر ساعتی از شب به آن جا برسید، بساط کباب آماده است. خیابان قدیمی پیروزی در حد فاصل میدان شهدا و میدان کلاهدوز واقع شده است، برای دسترسی به این خیابان می توانید از طریق مترو، اتوبوس با اتومبیل شخصی خودتان استفاده کنند.

برای رسیدن به غذافروشی‌های سیار باید خیابان پیروزی را به سمت چهارراه کوکاکولا برویم. هر چه از چهارراه کوکاکولا به سمت خیابان پنجم نیروی هوایی بروید،‌ به تعداد کبابی‌های سیار اضافه می‌شود.

کافه های سیار تهران غیر از مکان هایی که برای تهیه غذای خیابانی معرفی کردیم در تهران چند کافه سیار معروف نیز فعالیت می‌کنند، که در آنها علاوه بر نوشیدنی های سرد و گرم، فست فود و یا غذای خانگی هم سرو می‌شود.

این کافه های سیار مکان مشخصی نداشته و هرشب در یک نقطه از تهران مستقر می‌شوند. برای دسترسی به آن ها می‌توانید از طریق جستجو در اینترنت مکان دقیق آن ها را پیدا کنید. درزیر چند نمونه از این کافه های سیار را معرفی خواهیم کرد.

کافه روور یک ماشین ون است که یکی از جذابیت های این کافه آن است که صندلی های آن با بشکه درست شده است. این کافه به هات داگ هایش معروف است واگر می‌خواهید طعم هات داگ های این کافه را بچشید باید از صندلی های جالب آن استفاده کنید.

کافه پین هم یک ون است که باید بیشتر سراغ از دمنوش ها و اسپرسو های آن گرفت در حالی که طعم ساندویچ های خانگی آن هم بی نظیر است و تا مدت ها زیر زبان می‌ماند. در این کافه شما می‌توانید در کنار استفاده از منوها کتاب هم خریداری کنید که ایده بسیار جالبی است.

سوالات متداول

بهترین غذا های خیابانی را در تهران کجا بخوریم؟

بهترین غذا های خیابانی را در تهران میتوانید در خیابان سی تیر بخورید. داخل مقاله در رابطه با بهترین غذا های خیابانی در تهران صحبت کرده ایم.

کجا بریم خوش بگذره تهران؟

یکی از مکان هایی که میتوانید در تهران بروید و خوش بگذرد، خیابان دولت اباد می باشد.

مکان‌های معروف غذا های خیابانی در تهران کجا هستند؟

یکی از مکان‌ های معروف غذا های خیابانی در تهران، دربند می باشد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *