جدایی سام اصغری از بریتنی

5/5
جدایی سام اصغری از بریتنی

امروزه در فضای مجازی شایعاتی در رابطه با جدایی سام اصغری از بریتنی متنشر شده است. در ادامه در رابطه با رابطه ی این زوج و جدایی آن ها صحبت خواهیم کرد.

بریتنی اسپیرز سکوت خود را درباره جدایی از سام اصغری شکست

در دنیای سلبریتی‌ ها، رخداد هایی چون ازدواج، جدایی و انفصال به وفور رخ می‌دهند و موجب توجه رسانه‌ها و طرفداران می‌ شوند. یکی از جدیدترین موارد این چرخه جدایی “سام اصغری” و “بریتنی اسپیرز”، دو نام آشنا در دنیای موسیقی و سینما، بوده است. در این مقاله، به بررسی علل و پیامد های این جدایی خواهیم پرداخت.

خیانت بریتنی به سام اصغری

سام اصغری در استوری اینستاگرام خود نوشت: “بعد از ۶ سال عشق و تعهد من و همسرم تصمیم گرفتیم طلاق بگیریم.

ما عشق و احترامی را که به هم قائل هستیم حفظ خواهیم‌ کرد و برای او همیشه بهترین ها را آرزو میکنم. لعنتی اتفاق می افتاد و بنابراین من فقط از همه از جمله رسانه ها میخواهم که مهربان و متفکر باشند.”

این بازیگر پس از درخواست طلاق از ستاره پاپ پس از 14 ماه ازدواج بیانیه ای منتشر کرد.

یک روز پس از درخواست طلاق، سام اصغری در مورد جدایی خود و بریتنی اسپیرز صحبت می کند. این بازیگر و مدل 29 ساله روز 17 آگوست با انتشار بیانیه ای در استوری اینستاگرام خود جدایی خود و ستاره پاپ را تایید کرد. او همچنین بهترین ها را برای او آرزو کرد و گفت: “s— اتفاق می افتد.”

جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری نی نی سایت
جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری نی نی سایت

جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری نی نی سایت

بر اساس نوشته های جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری نی نی سایت، بریتنی اسپیرز و همسرش سام اصغری پس از 14 ماه ازدواج از هم جدا شده اند و ورایتی دریافته است که ستاره پاپ در حالی که برای طلاق آماده می شود توسط یک تیم رویایی از وکلای هالیوود وکالت می شود. ورایتی می‌شنود که اسپیرز وکیل اصلی طلاق ستاره‌ها، لورا واسر، را حفظ کرده است و به کار با وکیل قدرتمند خود، متیو روزنگارت، دادستان فدرال سابق که معروف بود او را از محافظه‌کاری‌اش و از کنترل پدرش خارج کرد، ادامه خواهد داد.

سام اصغری در تاریخ 16 آگوست در لس آنجلس با استناد به “اختلافات آشتی ناپذیر” و ذکر تاریخ جدایی 28 ژوئیه 2023 درخواست طلاق داد. در اسنادی که ورایتی به دست آورده است، اصغری درخواست حمایت از همسر و دستمزد وکالت می کند و می گوید که “هنوز به این موضوع پرداخته است.” تعیین ماهیت و وسعت کامل دارایی ها و تعهدات دارایی جداگانه هر یک از طرفین. اصغری در بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی خود که یک روز پس از درخواست طلاقش منتشر کرد، نوشت: پس از 6 سال عشق و تعهد به یکدیگر، من و همسرم تصمیم گرفتیم به سفر مشترک خود پایان دهیم. ما عشق و احترامی را که برای یکدیگر قائل هستیم حفظ خواهیم کرد و برای او همیشه بهترین ها را آرزو می کنم. اتفاق بدی می افتد.» او همچنین در پست خود از رسانه ها خواسته بود که “مهربان و متفکر” باشند.

جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری
جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری

یک منبع به ورایتی می گوید که اسپیرز و اصغری قبل از ازدواجشان یک قرارداد پیش از ازدواج امضا کردند و پیش از ازدواج را “راک محکم” توصیف کرد تا از محافظت از ستاره پاپ اطمینان حاصل شود. در 24 ساعت پس از انتشار اخبار طلاق، گزارش‌های رسانه‌های تبلوید با استناد به منابع ناشناس که ادعا می‌کردند اصغری اسپیرز را تهدید می‌ کند که بیش از مبلغی که پیش از ازدواج ارائه کرده بود به او پرداخت می‌ کرد، چرخید. نماینده اصغری در بیانیه‌ای به ورایتی این گزارش‌ها را تکذیب کرد: «براندون کوهن، نماینده اصغری، می‌گوید: «ادعاهای زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه سام پیش از ازدواج را به چالش می‌کشد و تهدید می‌کند از همسر سابقش با ویدیوها سوءاستفاده می‌کند». با این حال، همه این ادعاها نادرست است، زیرا هیچ قصد منفی هرگز متوجه او نشده است و نخواهد شد. سام همیشه از او حمایت کرده و خواهد داشت.

در این بخش عکس استوری سام اصغری بعد از جدایی از بریتنی را قرار داده ایم:

ط

طلاق سام اصغری از بریتنی

اصغری و اسپیرز برای اولین بار در سال 2016 سر صحنه موزیک ویدیوی “Slumber Party”، آهنگی از آلبوم او “Glory” با یکدیگر آشنا شدند. اصغری مربی تناسب اندام، مدل و بازیگری است که از زمان حضور در کنار اسپیرز در نمایش هایی از جمله دوشنبه سیاه و هک حضور داشته است. او و خواننده در سپتامبر 2021 نامزد کردند و پس از بیش از پنج سال رابطه در ژوئن 2022 ازدواج کردند. نماینده اصغری به درخواست ورایتی برای اظهار نظر درباره جدایی پاسخی نداد. وقتی اسپیرز با اصغری نامزد کرد، او هنوز تحت مراقبت بود.

با این حال، او در مسیری قرار داشت که به زودی از توافقات قانونی با روزنگارت رهایی یابد و به طور تهاجمی و موفقیت آمیزی تلاش می کرد تا دادگاه پدرش را تعلیق کند، که اولین گام برای پایان دادن به محافظه کاری بود.

هنگامی که او در اواخر دوران 13 ساله محافظه‌کاری خود شهادت داد، اسپیرز تمایل خود را برای ازدواج با اصغری و داشتن فرزندان بیشتر در میان گذاشت، اما ادعا کرد که اجازه این کار را نداشته است، زیرا امور مالی و اساساً تمام جنبه‌های زندگی‌اش به این امر مربوط می‌شود. تحت کنترل محافظانش، از جمله پدرش، جیمی اسپیرز. “من می خواهم به تدریج به جلو حرکت کنم و می خواهم معامله واقعی داشته باشم، می خواهم بتوانم ازدواج کنم و بچه دار شوم.

طلاق سام اصغری از بریتنی
طلاق سام اصغری از بریتنی

در حال حاضر در نگهبانی به من گفته شد، من نمی توانم ازدواج کنم یا بچه دار شوم،» اسپیرز در ژوئن 2021 به قاضی التماس کرد. در زمان نامزدی این زوج، کارشناسان حقوقی به ورایتی تأیید کردند که تحت سرپرستی، محافظه‌کار حق ندارد به تنهایی وارد هر نوع قراردادی شود، بنابراین مجوز ازدواج باید توسط محافظان تأیید می‌شد. یک وکیل توضیح داد: “از نظر فنی، او نمی تواند مجوز ازدواج را تا زمانی که تحت مراقبت است امضا کند.”

بر اساس اسناد دادگاه، اصغری از همسر میلیونر خود درخواست حمایت مالی (نفقه) و پوشش هزینه وکلایش را کرده است. نیل هرش، وکیل اصغری در خصوص وضعیت مالی این زوج نیز گفته با وجود اینکه توافق پیش از ازدواج این دو از دارایی های قبل از ازدواج شان محافظت می کند، هنوز باید وضعیت مالی آنها مشخص شود. وی ادعای مطرح شده در مورد اینکه اصغری قصد بر هم زدن توافق پیش از ازدواجش با بریتنی اسپیرز را دارد را رد کرد.

هرش گفته است: « سام اصغری هنوز ماهیت کامل و میزان دارایی ها و تعهدات اموال جداگانه هر طرف را تعیین نکرده است. موارد مختلفی از دارایی ها و اقلام های اجتماعی و شبه اجتماعی و بدهی ها وجود دارد که ماهیت و میزان کامل آن ها در حال حاضر برای سام ناشناخته است».

طلاق سام اصغری از بریتنی
طلاق سام اصغری از بریتنی

یک منبع خبری مدعی است که بعید است توافق پیش از ازدواج این دو ملغی شود و به احتمال زیاد «بریتنی برای سام یک چک خواهد نوشت» و این پایان کار خواهد بود.

در دسامبر سال 2021 جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز، یک ماه پس از پایان دوره محافظه‌کاری او، یک قاضی برای اولین بار در بیش از 13 سال به اسپیرز این اختیار را داد که اسناد اجرایی را به تنهایی انجام دهد، که شامل امضای مجوز ازدواج نیز می‌شود.

خبرنگاران خارج از دادگاه گفته بود: «او این قدرت را دارد که هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. تقریباً شش ماه بعد، این زوج ازدواج کردند. اسپیرز و اصغری در یک مراسم صمیمی در خانه اسپیرز در هزار اوکس، کالیفرنیا، در مقابل حدود 60 مهمان، از جمله مدونا، سلنا گومز، درو بریمور و پاریس هیلتون، ازدواج کردند. پدر، مادرش لین اسپیرز و خواهرش جیمی لین اسپیرز در این مراسم حضور نداشتند.

ازدواج اسپیرز با اصغری سومین ازدواج او بود. زوج سابق هیچ فرزندی با هم ندارند. در آوریل 2022، دو ماه قبل از ازدواج، اسپیرز و اصغری اعلام کردند که باردار است. ماه بعد، خواننده گفت که نوزاد را از دست داده است. این سوپراستار دارای دو پسر نوجوان به نام‌های شان و جیدن، با همسر دومش، کوین فدرلاین، رقصنده پشتیبان سابقش که از سال 2004 تا 2007 با او ازدواج کرده بود، دارد.

در سال 2005. اولین ازدواج این خواننده با دوست دوران کودکی اش، جیسون الکساندر بود که در سال 2004 پس از 55 ساعت ازدواج آنها لغو شد. در سال 2022، اسکندر عروسی اسپیرز با اصغری را به هم زد و به دلیل تجاوز به خانه اش دستگیر شد.

حمله فیزیکی بریتنی به سام اصغری
حمله فیزیکی بریتنی به سام اصغری

حمله فیزیکی بریتنی به سام اصغری

جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز، بریتنی اسپیرز چهل و‌یک ساله و سام اصغری بیست ‌نه ساله از یکدیگر جدا شدند. بر اساس گزارشات، این زوج دعوا های زیادی داشتند و بریتنی سام اصغری را کتک میزنه و گاز میگرفته است. این اتفاق در خواب هم زخ داده بوده که گارد حفاظتیآن ها اپرا از ساک اصغری جدا نموده است.

همچنین گفته شده است که بریتنی هر لحظه فکر میکردن کسی به او حمله می‌کند و در تمامی نقاط خانه چاقو نگهداری میکرده است.

بر اساس گزارش مجله people، بریتنی اسپیرز و سام اصغری که در سال 2016 شروع به دوستی کردند، در ژوئن 2022 ازدواج کردند. بر اساس اسناد دادگاه، بریتنی اسپیرز و همسرش سام اصغری پس از 14 ماه زندگی مشترک، به دنبال طلاق هستند. اصغری روز چهارشنبه در دادگاه عالی لس آنجلس درخواست طلاق داد.

لازم به ذکر است جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز Page Six گزارش داده که بریتنی یک وکیل طلاق مشهور به نام لورا واسر را استخدام کرده است – کسی که پیش تر مشتریان طراز اولی مانند کیم کارداشیان، کوین کاستنر و جانی دپ داشته است. اما گفته می شود که اصغری تهدید کرده که در صورت امتناع از مذاکره درباره شروطش، اطلاعات “فوق العاده شرم آوری” درباره همسرش منتشر خواهد کرد.

چیزی که یک منبع نزدیک به اسپیرز به دیلی میل دات کام آن را «بی پایه و اساس» خوانده است. بریتنی پیش از این نیز در سال ۲۰۰۸ در حالی که با همسر سابقش کوین فدرلین ۴۵ ساله بر سر حضانت دو پسرشان مبارزه می کرد، از واسر کمک گرفته بود. پیج سیکس بود که روز چهارشنبه گزارش داد که اصغری بر تلاش برای مذاکره بر سر امتیازاتی فراتر از قرارداد پیش از ازدواج متمرکز است و تهدید می کند که اطلاعات فوق العاده شرم آوری درباره بریتنی در اختیار عموم قرار خواهد داد مگر اینکه پولی دریافت نماید.

حمله فیزیکی بریتنی به سام اصغری
حمله فیزیکی بریتنی به سام اصغری

به گزارش نیوز دی جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز، زندگی عاشقانه‌ زوج مشهور ایرانی و آمریکایی برای همیشه به پایان رسید. وب سایت ایندیپندنت فارسی در خبری اعلام کرد که بریتنی اسپیرز خواننده مشهور آمریکایی و سام اصغری، مدل و همسر ایرانی وی از هم جدا شدند. بریتنی اسپیرز، خواننده پاپ آمریکایی و همسر ایرانی‌اش، سام اصغری پس از یک دعوای شدید، از هم جدا شدند. گفته می‌شود که این دعوا به دلیل شایعاتی مبنی بر خیانت بریتنی به سام بوده است. به نوشته مجله «تی‌ام‌ زی» وقتی سام اصغری درباره این شایعات از بریتنی سوال کرد، بحث میان این زوج بالا گرفت. این مجله به نقل از «یک منبع نزدیک به بریتنی و سام» نوشت که سام خانه مشترکشان را ترک کرده است و «احتمالا به‌ زودی درخواست طلاق می‌ دهد».

ثروت سام اصغری
ثروت سام اصغری

ثروت سام اصغری

قبل از آنکه در رابطه با میزان ثروت سام اصغری صحبت کنیم بهتر است یک زندگینامه کوتاهی از سام و بریتنی برای شما عزیزان بیان نماییم.

سام اصغری، ورزشکار و رقصنده معروف ایرانی، در سال ۱۹۷۰ در ایران متولد شد. او در دهه ۹۰ به شهرت رسید و با بازی در سریال‌ های موفق تلویزیونی ترکیه‌ ای شناخته می‌ شود.

بریتنی اسپیرز، خواننده و ترانه‌ سرای آمریکایی، در سال ۱۹۸۱ در میسیسیپی به دنیا آمد. او از سنین پایین به خوانندگی پرداخت و به سرعت به عنوان یکی از موفق‌ ترین هنرمندان موسیقی جهان شناخته شد.

دو جوان با استعداد و درخشان، یعنی سام اصغری و بریتنی اسپیرز، برای اولین بار در یک رویداد موسیقی به هم آشنا شدند. در آن زمان هر دو به عنوان آینده‌ ای درخشان در عرصه هنر به نظر می‌ رسیدند.

پس از آشنایی اولیه، بریتنی و سام به سرعت به یکدیگر علاقه مند شدند و رابطه‌ ای عاشقانه بین آن‌ ها شکل گرفت. رسانه‌ ها به طور مداوم اخبار و تصاویر آن‌ ها را منتشر می‌ کردند.

متاسفانه، در مدتی کوتاه پس از عشق و رابطه‌ای که بین سام اصغری و بریتنی اسپیرز شکل گرفت، خبر جدایی آن‌ ها و خیانت بریتنی به سام اعلام شد. دلایل این جدایی متنوع بوده‌اند، از جمله تفاوت‌های فرهنگی، فشار رسانه‌ها، و تنش‌های روانی.

این جدایی بر روان و روحیه هر دو هنرمند تأثیرات منفی گذاشت. بریتنی اسپیرز به مدتی به مشکلات روانی برخورد و به ترتیب در کنترل ولیعهدی قرار گرفت. از سوی دیگر، سام اصغری نیز به تنهایی و افسردگی دچار شد.

پس از جدایی و خیانت بریتنی به سام، هر یک از این هنرمندان به دنبال ادامه زندگی و حرفه خود بوده‌اند. سام اصغری به بازیگری خود ادامه داده و در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی حضور داشته است. از سوی دیگر، بریتنی اسپیرز با وجود مشکلات شخصی، به خوانندگی خود ادامه داده و کنسرت‌های موفقی برگزار کرده است.

هر چند که هر دو هنرمند تلاش کردند که اثرات جدایی را کاهش دهند، اما پیامدهای روانی این انفصال هنوز هم در زندگی آن‌ ها اثر می‌گذارد. آن‌ها به تدریج تلاش می‌کنند تا با کمک مشاوره‌های روانشناسی و پزشکی، به بهبود و بهبودی روانی خود برسند.

داستان جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز و خیانت بریتنی به سام نشان‌ دهنده‌ ی این واقعیت است که حتی در دنیای موفقیت و شهرت، انسان‌ها با چالش‌های زندگی مواجه می‌شوند. اثرات جدایی بر روانی و حالت روحی هر دو هنرمند نشان می‌ دهد که موفقیت مادی نمی‌ تواند به تنهایی تمام مشکلات را حل کند.

بریتنی اسپیرز و سام اصغری اختلاف سنی
بریتنی اسپیرز و سام اصغری اختلاف سنی

بریتنی اسپیرز و سام اصغری اختلاف سنی

در رابطه با بریتنی اسپیرز و سام اصغری اختلاف سنی باید بگوییم، بریتنی اسپیرز در تاریخ ۲ دسامبر ۱۹۸۱ متولد شد. او در حال حاضر در دهه چهل خود به سر می‌برد. از سوی دیگر، سام اصغری در تاریخ 4 مارچ 1994 به دنیا آمد و در حال حاضر 29 سال دارد.

منبع : طلاق سام اصغری از بریتنی

سوالات متداول

آیا بریتنی به سام اصغری خیانت کرده؟

بر اساس شایعات بله بریتنی زه سام اصغری خیانت کرده و این دلیل جدایی آن ها می باشد، داخل مقاله به صورت جامع در رابطه با طلاق بریتنی و سام اصغری صحبت کرده ایم.

علت جدایی سام اصغری از بریتنی چیست؟

هنوز دلیل اصلی جدایی سام اصغری از بریتنی ذکر نشده است اما شایعاتی هست که دلیل جدایی بریتنی از سام اصغری را خیانت بریتنی می دانند.

چرا بریتنی و سام اصغری جدا شدند؟

یکی از اصلی ترین دلایل جدایی بریتنی و سام اصغری خانوادگی بریتنی بوده است، داخل مقاله به صورت جامع دلیل جدایی سام اصغری از بریتنی را قرار داده ایم .

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *