آیا رونالدو به پرسپولیس می آید

5/5
آیا رونالدو به پرسپولیس می آید

قطعی شد، کریستیانو رونالدو به ایران خواهد آمد !!! یکی از جدیدترین و داغ ترین خبر ها بازی النصر با پرسپولیس می باشد. به نظر شما النصر به دلیل داشتن بازیکنی مثل رونالدو برنده خواهد شد یا پرسپولیس؟ در ادامه با ما باشید تا با سیر تا پیاز ورود رونالدو به ایران و تاریخ ورود رونالدو به تهران و همچنین پاسخ سوال آیا رونالدو به پرسپولیس می آید را مورد بررسی قرار دهیم.

28 شهریور 1402 تاریخ بازی النصر با پرسپولیس” یا همان ورود رونالدو به ایران!!

آیا رونالدو به پرسپولیس می آید

در دنیای فوتبال، نقل و انتقالات بازیکنان معروف همواره موضوعی جذاب و مورد علاقه برای عشاق این ورزش بوده است. یکی از نام‌ های بزرگ و معروف در دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو است.

تاریخ ورود رونالدو به ایران
تاریخ ورود رونالدو به ایران

تاریخ مسابقات پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا:

* پرسپولیس – النصر، ۲۸ شهریور 

* الدحیل – پرسپولیس، ۱۱ مهر 

* پرسپولیس – استقلال تاجیکستان، ۲ آبان 

* استقلال تاجیکستان – پرسپولیس، ۱۵ آبان 

* النصر – پرسپولیس، ۶ آذر 

* پرسپولیس – الدحیل، ۲۰ آذر

رونالدو با دستاورد های بی‌ نظیر خود در فوتبال جهانی، همواره مورد توجه و تحلیل قرار می‌ گیرد. در این مقاله، ما به سوالی که همه عاشقان پرسپولیس می‌ پرسند، پاسخ می‌ دهیم. آیا رونالدو به پرسپولیس می‌ آید؟

کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی معروف، به دنیای فوتبال در دهه‌ ی ۲۰۰۰ وارد شد. او در باشگاه‌ های معتبری مانند مانچستر یونایتد و رئال مادرید بازی کرد و دستاورد های بزرگی به دست آورد.

در تابستان سال ۲۰۲۱، رونالدو به منچستر یونایتد بازگشت و این بازگشت برای هواداران این تیم خوش‌آمدی گرمی بود. او در این تیم دوباره به بازی پرداخت و به تیم انرژی و امید داد.

اخبار و شایعاتی در میان هواداران پرسپولیس در مورد انتقال رونالدو به این تیم پراکنده شده است. این شایعات موجب تحلیل‌ های مختلفی شده است.

بعضی از مسئولان و کارشناسان فوتبال ایران نیز در مورد امکان انتقال رونالدو به پرسپولیس نظراتی ابراز کرده‌ اند. این نظرات ممکن است نگاه ما به این موضوع را تغییر دهند.

انتقال یک بازیکن معروف مانند رونالدو به پرسپولیس می‌ تواند مزایای بزرگی داشته باشد. این انتقال می‌ تواند تجربه و تکنیک‌ های برتر رونالدو به بازیکنان جوان تیم منتقل کند و باعث ارتقاء فوتبال ایران شود.

البته انتقال رونالدو به پرسپولیس همراه با چالش‌ ها و موانعی نیز خواهد بود. از جمله این چالش‌ ها می‌ توان به مسائل مالی و توافق با بازیکن اشاره کرد.

همچنان نمی‌توانیم با اطمینان کامل بگوییم که آیا رونالدو به پرسپولیس می‌آید یا نه. این موضوع به تبع مسائل مالی، توافقات و انتخابات تیم مرتبط است. اما باید دید چه اتفاقی در آینده رقم خواهد خورد.

با این تصمیم کاروان النصر اولین باشگاه عربستانی خواهد بود که برای بازی هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۲۷ شهریورماه سفر می‌کند تا ۲۸ شهریور مقابل شاگردان یحیی در ورزشگاه آزادی قرار بگیرد. این تیم با حضور کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، تلس، بروزوویچ، لاپورت و… به تهران سفر می‌کند تا مقابل شاگردان یحیی گل محمدی در استادیوم آزادی صف آرایی کند.

دو تیم در حالی برای بازی هفته نخست لیگ قهرمانان فصل جاری به مصاف همدیگر می‌روند که آخرین رویارویی دو نماینده فوتبال ایران و عربستان در خاک یکی از کشورها به هفت سال پیش بازی می‌ گردد.

تاریخ ورود رونالدو به ایران

زمان حضور رونالدو و ستاره‌ های فوتبال در تهران و تاریخ ورود رونالدو به ایران مشخص شد، کاروان النصر اولین باشگاه عربستانی خواهد بود که برای بازی هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۲۸ شهریورماه مقابل پرسپولیس به ایران سفر می‌ کند.

این تیم در حالی با حضور کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، بروزوویچ، لاپورت و… به تهران سفر می‌کند تا مقابل شاگردان یحیی گل محمدی در استادیوم آزادی صف آرایی کند. دو تیم در حالی برای بازی هفته نخست لیگ قهرمانان فصل جاری به مصاف همدیگر می‌روند که آخرین رویارویی دو نماینده فوتبال ایران و عربستان در خاک یکی از کشورها به هفت سال پیش بازی می‌گردد. برنامه مسابقات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

* پرسپولیس – النصر، ۲۸ شهریور * الدحیل – پرسپولیس، ۱۱ مهر * پرسپولیس – استقلال تاجیکستان، ۲ آبان * استقلال تاجیکستان – پرسپولیس، ۱۵ آبان * النصر – پرسپولیس، ۶ آذر * پرسپولیس – الدحیل، ۲۰ آذرنیروی هوایی – سپاهان، ۲۷ شهریور * سپاهان – الاتحاد، ۱۰ مهر * آلمالیق – سپاهان، اول آبان * سپاهان – نیروی هوایی، ۶ آبان * سپاهان – آلمالیق، ۱۶ آبان * الاتحاد – سپاهان، ۲۱ آذر * مومبای‌سیتی – نساجی، ۲۷ شهریور * نساجی – الهلال، ۱۰ مهر * نوبهار – نساجی، اول آبان * نساجی – نوبهار، ۱۶ آبان * نساجی – مومبای‌سیتی، ۷ آذر * الهلال – نساجی، ۲۱ آذر گروه بندی مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نیز به شرح زیر است:

گروه A: پاختاکور -لفیحا، آهال، العین امارات گروه. B: السد – نسف قارشی – الفیصلی اردن، شارجه امارات گروه. C: الاتحاد – سپاهان ایران – نیروی هوایی عراق، آلیماق گروه. D: الهلال عربستان – نساجی ایران – مُمبای سیتی هند، ناوباهار ازبکستان گروه. E: پرسپولیس ایران – الدحیل قطر – استقلال تاجیکستان، النصر عربستان

حضور کریستیانو رونالدو، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال، در عربستان پیامدهای زیادی در منطقه داشته است. دم‌دستی‌ترین آنها مربوط به توجهی است که رسانه‌های معتبر دنیا به خاورمیانه، خاصه عربستان داشته‌اند. کشوری که تا یک دهه قبل حرف چندان زیادی در فوتبال دنیا و حتی منطقه نداشت، این روزها با سرمایه‌گذاری در محبوب‌ترین رشته ورزشی دنیا، قصد دارد نامش را از این طریق تکثیر کند به این امید که بخشی از نگاه منفی‌ای که به این کشور وجود دارد، به‌ویژه مسائلی مربوط به حقوق زنان و حقوق بشر را از بین برده و به دید مثبت تغییر دهد. دقیقا به همین دلیل است که مسئولان سلطنتی این کشور رو به فوتبال آورده و درست مثل همسایه‌شان یعنی قطری‌ها، به خرید باشگاه‌های معتبر فوتبال در دنیا توجه کرده‌اند. این روزها عربستانی‌ها مالکیت باشگاه نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس، برترین لیگ باشگاهی در فوتبال دنیا را در اختیار گرفته و هرازگاهی شایعه می‌ شود که قصد دارند برای خریدن تاتنهام یا منچستریونایتد نیز اقدام کنند.

به گزارش وبسایت ایرنا هم‌ زمان با چنین اتفاقاتی، گرفتن میزبانی رشته‌های دیگر ورزشی در سطح جهانی هم در دستور کار مسئولان ورزشی و سیاسی این کشور قرار گرفته و حسابی برایش هزینه می‌کنند. البته دستاوردشان هم مثبت بوده و بعد از چند سال‌ تلاش در این زمینه، حالا رفته‌رفته ستاره‌های نامی دنیا را هم به زندگی‌کردن در عربستان راغب می‌کنند. بزرگ‌ترین مثال برای این بخش، حضور کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال، در عربستان است که با قراردادی ۲.۵‌ساله به النصر در این کشور پیوسته‌. از زمانی که رونالدو به عربستان آمده، کشورهای مختلف برای خریدن حق پخش بازی‌های لیگ عربستان صف کشیده‌اند و این روزها بازی‌های لیگ این کشور به‌ویژه در دیدارهایی که قرار است النصر به میدان برود، طرفداران سینه‌چاکی دارد. حضور رونالدو در عربستان علاوه بر این کشور، دیگر همسایه‌های عربستان و البته کشورهای خاورمیانه را هم تحت تأثیر قرار داده و آنها با شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند از حضور رونالدو درکشورشان به‌عنوان یک فرصت مهم استفاده کنند.

این موضوع جدیدا شامل حال ایران هم شده و بعید نیست که از فصل آتی، فرصت حضور کریس رونالدو در ایران هم فراهم شود. این موضوع به خودی خود تا چند روز قبل میسر نبود؛ چون تیم‌های عربستانی از حضور در ایران سر باز می‌زدند و بازی نمایندگان ایران و عربستان به کشور ثالث سپرده می‌شد. حالا به نظر می‌رسد می‌شود در این ماجرا کمی مثبت بود؛ به‌ویژه اینکه مسئولان سیاسی دو کشور هم کدورت‌های مرتبط با حوزه دیپلماسی را به دست فراموشی سپرده و اخیرا توافق مهمی انجام داده‌اند که از این پس، آشتی در روابط جاری شود.

اگرچه هفته گذشته صحبت زیادی از اهمیت توافق دو کشور با یکدیگر مطرح شده است، ولی بخشی که کمتر مورد توجه قرار گرفته یا اصلا درباره‌ آن صحبت نشده، مربوط به بندهای توافقی است که پای ورزش و حوزه جوانان را هم به میان می‌ کشد.

در خبری که از سوی وزارت خارجه ایران منتشر شده، عنوان شده است «دو کشور با تأکید بر احترام به حاکمیت و عدم دخالت در امور داخلی یکدیگر در زمینه اجرای موافقت‌نامه همکاری‌های امنیتی امضاشده در تاریخ ۱۳۸۰/۱/۲۸ خورشیدی برابر با ۲۰۰۱/۴/۱۷ میلادی و نیز موافقت‌نامه عمومی همکاری‌های اقتصادی، بازرگانی، سرمایه‌گذاری، فنی، علمی، فرهنگی، ورزشی و جوانان، امضاشده در تاریخ ۱۳۷۷/۶/۳ خورشیدی برابر با ۱۹۹۸/۵/۲۷ میلادی توافق کردند».

قول ازدواج رونالدو با جورجینا بخاطر اجازه ی ورود به ایران
قول ازدواج رونالدو با جورجینا بخاطر اجازه ی ورود به ایران

قول ازدواج رونالدو با جورجینا بخاطر اجازه ی ورود به ایران

رونالدو یکی از بزرگ‌ ترین بازیکنان فوتبال در تاریخ است. او به اسم کامل کریستیانو رونالدو دوسانتوس آویرو معروف است و در تاریخ ۵ فوریه ۱۹۸۵ در مادیرا، پرتغال، متولد شد. رونالدو با موفقیت‌ های فوق‌ العاده در دنیای فوتبال به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شناخته می‌ شود.

او از جوانی به عنوان یک بازیکن با استعداد در تیم‌ های جوان پرتغال شناخته شد و سپس به باشگاه‌ های معتبری مانند سپورتینگ لیسبون پیوست. اینجا برای اولین بار در تیم اصلی بازی کرد و با عملکرد برجسته‌ ای توجه تمام دنیا را به خود جلب کرد.

در سال ۲۰۰۳، رونالدو به منچستر یونایتد انگلیس پیوست و در این تیم با حضور در ۲۹۶ بازی و زدن ۱۱۴ گل، شهرت بزرگی کسب کرد. سپس در سال ۲۰۰۹ به ترتیب توازن آورده و به باشگاه رئال مادرید منتقل شد. در رئال مادرید، او با دستاورد هایی همچون برد چندین لیگ قهری و لیگ قهری اروپا، به یکی از بزرگ‌ ترین بازیکنان تاریخ تبدیل شد.

بعد از مدتی در رئال مادرید، رونالدو به النصر پیوست و در این تیم نیز عملکرد خیره‌ کننده‌ ای از خود نشان داد. او همچنین به عنوان یکی از اساطیر تیم ملی پرتغال شناخته می‌ شود و در مسابقات جام‌جهانی و یورو نقش مهمی ایفا کرده است.

در این بخش عکس خانه رونالدو در ایران را برای شما عزیزان قرار خواهیم داد.

رونالدو به عنوان یک بازیکن کامل با مهارت‌های فوتبالی برجسته شناخته می‌شود. او دارای تکنیک بالا، سرعت فوق‌العاده، پرش بلندی و توانایی در زدن گل‌های زیبا است. همچنین او به عنوان یک رهبر و کاپیتان تیم‌های خود نیز معروف است.

با تمام این موفقیت‌ ها و شهرت، رونالدو همچنان یک فرد متواضع و انسانی است که به انجام کارهای خیرخواهانه نیز مشغول است. او به عنوان یکی از نمایندگان برجسته فوتبال در دنیا همواره در خاطره عشاق این ورزش باقی خواهد ماند.

همسر کریستیانو رونالدو به نام جورجینا رودریگز است. جورجینا رودریگز اهل اسپانیا و در تاریخ ۲۷ ژانویه ۱۹۹۴ در پونتوودرا، کاتالونیا، اسپانیا متولد شد. او یک مدل و کارمند برند مشهور لباس شنا است.

جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو رابطه عاشقانه‌ای دارند که از سال ۲۰۱۶ آغاز شد. آنها در اواخر سال ۲۰۱۷ دختری به نام آلانا مارتینا به دنیا آوردند. سپس در سال ۲۰۱۸ پسر دوقلو به نام ماتیو و مارکو هم به دنیا آمدند.

جورجینا رودریگز همچنین به عنوان یک مادر مهربان و مراقب به شناخته می‌شود و از زمان ارتباط با کریستیانو رونالدو نقش مهمی در زندگی خانوادگی و اجتماعی او داشته است.

او به عنوان همسر کریستیانو رونالدو با او در رویدادها و مراسم‌های مختلف حاضر می‌شود و زندگی خانوادگی خوشایندی را تجربه می‌ کنند.

سوالات متداول

تاریخ ورود رونالدو به ایران چه زمانی است؟

تاریخ ورود رونالدو به ایران 28 شهریور 1402 می باشد.

آیا رونالدو جورجیا را به ایران می آورد؟

از آنجا که رونالدو و جورجیا به صورت شرعی و قانونی زن و شوهر نیستند شایعاتی وجود دارد که رونالدو نمیتواند جورجیا را به ایران بیاورد.

آیا پرسپولیس باید از رونالدو و النصر بترسد؟

پرسپولیس باید از تیم قدرتمندی مثل النصر که رونالدو یکی از بازیکن های آن است بترسد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *