دانلود رایگان نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با جواب

5/5
دانلود رایگان نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با جواب

اگر به دنبال دانلود رایگان نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با جواب 1402 هستید در ادامه نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخنامه و کانال دانلود نمونه سوالات پیام نور را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

پیشنهاد میشود اگر در رابطه با تاریخ امتحانات ترم تابستان دانشگاه آزاد 1402 نیاز به راهنمایی دارید وارد مقاله مربوطه شوید، چرا که داخل مقاله در رابطه با تاریخ امتحانات ترم تابستان دانشگاه آزاد به صورت جامع صحبت شده است.

دانلود رایگان نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با جواب
دانلود رایگان نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با جواب

دانلود رایگان نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با جواب

قبل از شروع بررسی پی دی اف نمونه سوالات پیام نور 1402 ابتدا بهتر است کمی در رابطه با دانشگاه پیام نور و نحوه برگزاری امتحانات این دانشگاه ها صحبت کنیم.

دانشگاه پیام نور یکی از معتبر ترین دانشگاه‌ های ایران است که به شیوه آموزش تلفیقی خود، فرصتی برای تحصیل به همه‌ ی اقشار جامعه می‌ دهد. در این بخش، به بررسی این دانشگاه و نحوه برگزاری امتحانات آن خواهیم پرداخت.

از روش‌ های منحصر به‌ فرد این دانشگاه تا فرصت‌ هایی که برای دانش‌ آموزان ایجاد می‌ کند، همه جزئیات در این مقاله گنجانده شده‌ اند.

دانشگاه پیام نور در سال ۱۳۶۰ تأسیس شد و از آن زمان به عنوان یکی از پیشگامان آموزش تلفیقی در ایران شناخته می‌ شود. این دانشگاه بر اساس آخرین دستاورد های فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه آموزش فعالیت می‌ کند و امکان تحصیل در اسناد و رشته‌ های مختلف را به صورت غیرحضوری فراهم می‌ کند.

دانشگاه پیام نور از سیستم آموزشی منحصر به‌ فرد خود بهره می‌ برد. این سیستم تلفیقی به دانشجویان این امکان را می‌ دهد که به صورت حضوری و یا غیرحضوری در کلاس‌ های درس شرکت کنند. این مزیت به دانشجویان کار و تحصیل هم‌ زمان اجازه می‌ دهد و به ویژه برای افرادی که نیازمندی‌ های خاصی دارند، فرصتی عالی است.

شما عزیزان میتوانید کتاب نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور و اپلیکیشن نمونه سوالات پیام نور را نیز تهیه نمایید.

دانلودنام رشته
دانلود آب و هوا شناسی– جغرافیای طبیعی گرایش آب و هوا شناسی شهری – آب و هوا شناسی کاربردی – تغییرات آب و هوا
دانلود زبان انگلیسی
دانلودزبان فارسی
دانلودزبان فارسی به غیر فارسی زبانان
دانلود محیط زیست
دانلوداخلاق اسلامی

دانلود
 فلسفه اخلاق

دانلود
اقتصاد

دانلود
علوم قرآن و حدیث

دانلود
 فقه و مبانی حقوق اسلامی

دانلود
 تاریخ اسلام

دانلود
 تاریخ ایران اسلامی

دانلود
 تاریخ تشیع

دانلود
تعلیم و تربیت

دانلود
 تربیت بدنی

دانلود
فیزیولوژی ورزشی

دانلود
مدیریت ورزشی

دانلود
 جامعه شناسی

دانلود
 جغرافیا

دانلود
برنامه ریزی شهری

دانلود
 حسابداری

دانلود
 حقوق بین المللی

دانلود
 حقوق جزا و جرم شناسی

دانلود
 حقوق خصوصی

دانلود
 روانشاس عمومی

دانلود
 زبان شناس همگانی

دانلود
  ادبیات انگلیسی

دانلود
ادبیات عربی

دانلود
 زبان و ادبیات فارسی

دانلود
ادبیات کودک و نوجوان

دانلود
ادبیات مقاوت

دانلود
 علوم اقتصادی

دانلود
 علوم تربیتی

دانلود
مدیریت آموزشی

دانلود
 علوم سیاسی

دانلود
 علوم کتابداری

دانلود
 فلسفه و کلام اسلامی

دانلود
 فلسفه و کلام اسلام – فلسفه اسلامی

دانلود
 مدیریت MBA ام بی ای

دانلود
بازاریابی و صادرات

دانلود
بازرگانی بین الملل – مدیریت مالی

دانلود
 مدیریت دولتی تشکیلات و روش ها

دانلود
 مدیریت رسانه

دانلود
 مدیریت فناورری اطلاعات

دانلود
اصول دین و معارف علوی

دانلود
 آمار ریاضی

دانلود
 آموزش ریاضی

دانلود
 ریاضی کاربردی آنالیز عددی – تحقیق در عملیات

دانلود
 ریاضی محض

دانلود
پترولوژی

دانلود
  فسیل شناسی

دانلود
سنگ شناسی رسوبی و رسوب شناسی
برای دانلود نمونه سوالات شهریور ریاضی نهم کلیک کنید.
نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخنامه 1402
نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخنامه 1402

نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخنامه 1402

امتحانات حضوری در دانشگاه پیام نور به صورت دوره‌های کوتاه مدت یا نیم‌سالیانه برگزار می‌ شوند. دانشجویان می‌ توانند در سراسر کشور به امتحانات حضوری شرکت کنند و در اسرع وقت نتایج را دریافت کنند. این روش برای برخی از دانشجویان که تمایل به حضور در محیط‌ های آموزشی دارند، بسیار مناسب است.

با توجه به پیشرفت فناوری، دانشگاه پیام نور امتحانات آنلاین را نیز در نظر گرفته است. این امتحانات به صورت مجازی و با استفاده از اینترنت برگزار می‌ شوند و به دانشجویان اجازه می‌ دهند تا از هر جایی که دسترسی به اینترنت دارند، در امتحانات شرکت کنند. این روش برای افرادی که دسترسی به مراکز امتحانات حضوری ندارند یا برنامه روزانه‌ شان اجازه حضور در کلاس‌ ها را نمی‌دهد، بسیار مفید است.

دانشگاه پیام نور با ارائه برنامه‌ های آموزشی متنوع، فرصت‌ های شغلی بسیاری برای فارغ‌ التحصیلان خود ایجاد می‌ کند. فارغ‌ التحصیلان این دانشگاه اغلب با بازار کار واقعی آشنا هستند و به دلیل آموزش‌ های عملی و کاربردی، آمادگی کاملی برای ورود به بازار کار دارند.

دانشگاه پیام نور با شیوه‌ ی آموزش تلفیقی‌ اش و امکانات منحصر به‌ فرد، یک فرصت بی‌نظیر برای تحصیل و پیشرفت حرفه‌ای فراهم می‌ کند. این دانشگاه با ارائه برنامه‌های آموزشی متنوع و نه تنها به افراد بزرگ‌ سال، بلکه به دانش‌آموزان و نوجوانان نیز اجازه‌ ی دسترسی به آموزش می‌ دهد. با توجه به امکانات آنلاین، دانشجویان می‌ توانند برنامه‌ ی تحصیلی خود را با تنظیم زمان‌ های مناسب، هماهنگ کنند.

حال که با دانشگاه پیام نور و نحوه برگزاری امتحانات آن اشنا شدیم زمان آن رسیده است که به بررسی دروس ارائه شده در دانشگاه های پیام نور و دانلود نمونه سوالات آن بپردازیم.

دانشگاه پیام نور برنامه‌ های آموزشی گسترده‌ ای ارائه می‌ دهد که در ادامه به برخی از دروس ارائه شده در این دانشگاه اشاره می‌ کنیم:


  1. رشته‌های فنی:
    • مهندسی کامپیوتر
    • مهندسی برق
    • مهندسی مکانیک
    • مهندسی عمران
    • فناوری اطلاعات
  2. رشته‌های انسانی:
    • علوم اجتماعی
    • علوم سیاسی
    • اقتصاد
    • جامعه‌شناسی
    • حقوق
  3. رشته‌های هنری:
    • هنرهای تجسمی
    • هنرهای نمایشی
    • هنرهای صوتی و تصویری
    • هنرهای معماری
  4. رشته‌های مدیریتی:
    • مدیریت تجارت الکترونیکی
    • مدیریت بازرگانی
    • مدیریت منابع انسانی
    • مدیریت اجرایی
  5. رشته‌های علوم پایه:
    • ریاضیات
    • فیزیک
    • شیمی
    • زیست‌شناسی
  6. رشته‌های کشاورزی و منابع طبیعی:
    • کشاورزی
    • مهندسی منابع طبیعی
    • علوم غذایی
  7. رشته‌های پزشکی و بهداشت:
    • پرستاری
    • بهداشت عمومی
    • بهداشت محیط
  8. رشته‌های علوم زبان‌ها و ادبیات:
    • زبان‌های خارجی
    • زبان و ادبیات فارسی
  9. رشته‌های علوم تربیتی:
    • علوم تربیتی
    • روانشناسی

این فهرست تنها یک نمونه از رشته‌ ها و دروس ارائه شده در دانشگاه پیام نور است. این دانشگاه همچنین برنامه‌ های آموزشی متنوع و گوناگون دیگری را برای علاقه‌ مندان به تحصیل ارائه می‌ دهد.

آزمون فراگیر ارشد آزمونی می باشد که دانشگاه پیام نور برای مقطع ارشد برگزار می نماید و تفاوت اساسی با کنکور ارشد دارد. شرایط شرکت در این آزمون متفاوت است و افرادی که تمایل دارند میتوانند در این آزمون شرکت نمایند.

لازم به ذکر است آزمون فراگیر ارشد شرایط عمومی و اختصاصی دارد که هرکدام را به تفکیک برایتان توضیح خواهیم داد، شرایط عمومی ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با حکومت جمهوری اسلامی ایران دشمنی نداشته باشد به دین اسلام یا یکی از ادیانی که مورد قبول قوانین جمهوری اسلامی متعهد باشد.

فساد اخلاقی نداشته باشد و به مواد مخدر اعتیار نداشته باشد شرایط جسمانی با رشته انتخابی متناسب باشد. شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور داشتن مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که باید مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری باشد، از شرایط اصلی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد دانشجویانی که سال آخر مقطع کارشناسی هستند و تا تاریخ 30 / 11 / 98 فارغ التحصیل می شوند، می توانند در آزمون شرکت کنند.

با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، متقاضیان ثبت نام این آزمون فقط مجاز به ثبت نام یک کد رشته امتحانی می باشند طلبه های حوزه علمیه که دوره سطح 2 را با موفقیت گذرانده اند، می توانند در یکی از رشته های علوم انسانی ثبت نام کنند.

داوطبان آقا باید با توجه به مندرجات دفترچه مشکلی از لحاظ وضعیت نظام وظیفه مشکلی برای ثبت نام آژمون نداشته باشند پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به صورت اینترنتی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می گردد.

بدین منظور داوطلبان باید با مراجعه به سایت sanjesh.org کارت اعتباری ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را خریداری، و مبلغ مورد نظر را واریز کنند با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام، متقاضیان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور فقط مجاز به ثبت نام در یک کد رشته امتحانی هستند.

اپلیکیشن نمونه سوالات پیام نور
اپلیکیشن نمونه سوالات پیام نور

اپلیکیشن نمونه سوالات پیام نور

شما عزیزان میتوانید برای دانلود رایگان نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت نوزدهم و همچنین پی دی اف نمونه سوالات ارشد پیام نور همین حالا با نصب اپلیکیشن نمونه سوالات پیام نور اقدام نمایید.

برای به دست آوردن نمونه سوالات پیام نور، به وبسایت رسمی این دانشگاه مراجعه کنید. در بخش‌ های مختلف وابسته به رشته‌ ها و سطوح تحصیلی، ممکن است نمونه سوالات آزمون‌ های گذشته یا آزمون‌های ورودی ارائه شده باشد. همچنین می‌توانید با تماس با دفتر پذیرش یا مراجع مرتبط با دانشگاه پیام نور، اطلاعات دقیق‌تری درباره نمونه سوالات کسب کنید.

کارشناسی1401-1402-مجموعه نمونه سوال رشته های پیام نور نیمسال دوم ۹۰-۹۱ پیام نور +پاسخنامهرایگان
کارشناسی1401-1402-مجموعه نمونه سوالات نیمسال اول ۹۱-۹۲ پیام نوررایگان
کارشناسی1401-1402-مجموعه نمونه سوالات پیام نور نیمسال دوم ۹۲-۹۱ پیام نوررایگان
کارشناسی1401-1402-مجموعه نمونه سوالات نیمسال اول ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نوررایگان

دانشگاه پیام نور به منظور برگزاری امتحانات، روش‌ های مختلفی را در نظر می‌ گیرد که به دانشجویان این امکان را می‌ دهد تا با توجه به شرایط و نیاز های خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند. این روش‌ ها به شرح زیر است:

۱. امتحانات حضوری: این نوع امتحانات در اساس در محل‌ های معین و مراکز آموزشی برگزار می‌ شود. دانشجویان باید به صورت حضوری در محل مشخص شده حاضر شده و امتحان را طبق زمانبندی مقرر انجام دهند.

۲. امتحانات آنلاین: با توجه به پیشرفت فناوری، دانشگاه پیام نور نیز از امتحانات آنلاین بهره می‌ برد. این امتحانات به صورت مجازی و از طریق سامانه‌ های آموزشی دانشگاه برگزار می‌ شوند.

دانشجویان می‌ توانند با ورود به سامانه مربوطه، در زمان تعیین‌شده امتحان را انجام داده و پاسخ‌ های خود را به صورت آنلاین ارسال کنند.

۳. امتحانات ترکیبی: این نوع امتحانات ترکیبی از امتحانات حضوری و آنلاین استفاده می‌ کند. برخی از دروس ممکن است به صورت حضوری و برخی دیگر به صورت آنلاین برگزار شوند تا بهترین روش امتحان‌ دهی برای هر درس در نظر گرفته شود.

۴. امتحانات درخواستی: این نوع امتحانات برای دانشجویانی که به دلیل مشکلات شخصی یا شغلی نمی‌توانند در زمان‌ های معین امتحانات را شرکت کنند، ارائه می‌ شود. این دانشجویان می‌توانند درخواست امتحان در زمان مناسب خود را ارسال کنند و در تاریخ دیگری به صورت اختصاصی امتحان را انجام دهند.

تمامی امتحانات دانشگاه پیام نور با رعایت قوانین و مقررات آموزشی برگزار می‌ شوند و دانشجویان موظفند از تمامی اطلاعات و دستور العمل‌ های دانشگاه مطلع شده و آنها را رعایت کنند.

گلستان پیام نور
گلستان پیام نور

گلستان پیام نور

گلستان پیام نور یک سامانه‌ ی آموزشی آنلاین است که توسط دانشگاه پیام نور ارائه می‌ شود. این سامانه به دانشجویان این دانشگاه امکان مدیریت و دسترسی به منابع آموزشی، برنامه‌ های تحصیلی، اطلاعیه‌ ها و نتایج آزمون‌ ها را فراهم می‌ کند.

در گلستان پیام نور، دانشجویان می‌ توانند به کلاس‌ های آنلاین خود دسترسی داشته باشند و با استفاده از این سامانه، محتوای آموزشی دروس را مطالعه و فعالیت‌ های آموزشی را انجام دهند. همچنین دانشجویان می‌ توانند با استفاده از گلستان پیام نور، سوالات خود را از اساتید و مدرسان مطرح کرده و به مشاوره‌ ی آموزشی دسترسی پیدا کنند.

این سامانه از تکنولوژی‌ های مدرن استفاده می‌ کند و به دانشجویان امکان ارتباط با دانشگاه و تیم‌ های آموزشی را از طریق اینترنت فراهم می‌ کند.

همچنین از طریق گلستان پیام نور، اعلام نتایج آزمون‌ ها و عملکرد تحصیلی دانشجویان انجام می‌ شود که به عنوان یک ابزار مهم در ارتقاء کیفیت آموزش ارائه می‌ شود.

استفاده از سامانه گلستان پیام نور برای دانشجویان دانشگاه پیام نور الزامی است و از این راه، دانشجویان می‌ توانند به صورت آنلاین و از هر مکانی به فعالیت‌ های آموزشی خود بپردازند و به منابع آموزشی دسترسی داشته باشند.

سیستم ورد به گلستان پیام نور و سیستم جامع گلستان پیام نور برای مشاهده نمره وبسایت https://osreg.pnu.ac.ir/ می باشد.

شما عزیزان میتوانید با ورود به سیستم جامع گلستان پیام نور برای مشاهده نمره قادر به مشاهده کارنامه تحصیلی خود باشید.

نمونه سوالات آزمون ارشد فراگیر پیام نور روانشناسی تربیتی

در این بخش تعدادی از نمونه سوالات آزمون ارشد فراگیر پیام نور روانشناسی تربیتی و نمونه سوالات درس آیین زندگی پیام نور را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

نمونه سوالات جرم شناسی پیام نور

در قسمت های بالایی نمونه سوالات جرم شناسی دانشگاه پیام نور را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم،

جرم‌شناسی یک رشته‌ ی علمی است که به بررسی و تحلیل جرائم و روش‌های شناسایی و پیگرد قانونی جنایتکاران می‌ پردازد. این علم در کشور های مختلف به عنوان جزء حوزه‌ های مختلف حقوقی و اجتماعی توسعه یافته و نقش مهمی در حفظ امنیت و انصاف در جامعه دارد.

جرم‌ شناسی به بررسی علل و عوامل جنایت‌ آمیزی پرداخته و با استفاده از تکنیک‌ ها و روش‌های علمی، اثبات و حل پرونده‌ های جنایی را انجام می‌ دهد.

این رشته شامل مباحثی نظیر تحلیل اثرات جرم، تاریخچه جرم‌شناسی، ادله‌ی جنایی، اثبات و نقشه‌برداری پرونده‌ های جنایی، تشخیص اثر انگشت و اثرات دیجیتالی، آزمایشگاه جرم‌ شناسی و غیره است.

متخصصان جرم‌ شناس با استفاده از ادله‌ ها و شواهد موجود در محل جرم، با تحلیل و بررسی آن‌ ها به شناسایی متهمان می‌ پردازند. همچنین در صورت نیاز به تعیین علت و ملزومات جنایت، از روش‌ های پزشکی قانونی و تحقیقات کیفری استفاده می‌ کنند.

اهمیت جرم‌شناسی در حفظ امنیت اجتماعی و دستگاه قضایی یک کشور ناگزیر است. این رشته در جرم‌ های مختلف از جمله قتل، سرقت، تجاوز و جنایات سایبری نقش مهمی دارد و با استفاده از تخصص خود به تعیین علت و مجازات مناسب جنایتکاران کمک می‌ کند.

نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲-۱۴۰۳
نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲-۱۴۰۳

نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲-۱۴۰۳

دانشگاه پیام نور برنامه‌ های آموزشی ارشد فراگیر (پرداخت ویژه) را نیز در برنامه‌ های خود دارد. ارشد فراگیر برنامه‌ ای است که به دانشجویانی که دارای مدرک کارشناسی دیگری هستند امکان ادامه تحصیل در رشته‌های مختلف را می‌ دهد.

در ارشد فراگیر پیام نور، دانشجویان می‌ توانند با توجه به تخصص‌ ها و رشته‌ های مورد علاقه خود، در مقاطع مختلف ارشد تحصیل کنند. این برنامه‌ ها به صورت پرداخت ویژه ارائه می‌ شوند و دانشجویان متقاضی باید هزینه‌ های تحصیل خود را به صورت خودپرداز خود تامین کنند.

برنامه‌ های ارشد فراگیر پیام نور شامل رشته‌ های مختلف علوم انسانی، علوم اجتماعی، مهندسی، علوم پایه، کشاورزی، هنرها و معماری و … می‌ شود.

همچنین این برنامه‌ ها بسته به نیازهای جامعه و با توجه به تغییرات و پیشرفت‌های علمی و فناوری به‌روزرسانی می‌ شوند.

آزمون ارشد فراگیر آزمونی است که هر ساله جهت جذب بدون کنکور داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد صورت می گیرد.

داوطلبان بسیاری هستند که بعد از ثبت نام در این آزمون و علی الخصوص در روزهای نزدیک به برگزاری آزمون بابت عدم اطلاع درست از نمونه سوالات ارشد فراگیر دچار استرس و نگرانی زیادی می شوند.

این دسته از داوطلبان، مدام به دنبال راهی برای دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه ارشد فراگیر پیام نور از طرق مختلف هستند.

با دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه ارشد فراگیر پیام نور امکان اطلاع فرد از تعداد سوال های مطرح شده از هر کدام از دروس و بخش های مختلف کتب مختلف و همین طور فصول مورد سؤال فراهم می شود.

به این ترتیب، فرد متوجه می شود که بخش هایی با تعداد سؤالات بیشتر از اهمیت بیشتری در آزمون برخوردار هستند و باید بیشتر تمرکز خود را بر روی مطالعه آن ها بگذارد.

مورد دیگر این که، با دسترسی به نمونه سوالات ارشد فراگیر هر فرد می تواند از درجه سختی و یا آسانی سوالات مطرح شده در هر سال برگزاری آزمون اطلاع حاصل کند.

در کل می توان گفت که دانلود نمونه سوالات فراگیر و مطالعه دقیق پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور خالی از لطف نیست و می تواند کمک زیادی به داوطلب برای قبولی و پذیرش در این آزمون و ورود به مقطع ارشد پیام نور کند.

پس اگر شما هم در سال جاری قصد شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور را دارید از دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه ارشد فراگیر پیام نور غافل نشوید.

سعی کنید تمام نمونه سوالات فراگیر را با دقت زیاد مورد مطالعه قرار دهید و علاوه بر این پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور را نیز با دقت بالا مورد مطالعه و بررسی کنید و جزء به جزء آن را از نظر بگذرانید.

اطمینان داشته باشید که با دسترسی به نمونه سوالات ارشد فراگیر و همین طور پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور و البته مطالعه دقیق و مفهومی مطالب گنجانده شده در انواع دروس مورد آزمون می توانید غول آزمون ارشد فراگیر را شکست دهید.

ارشد فراگیر پیام نور به دانشجویان فرصت می‌ دهد تا با توجه به شرایط شخصی و شغلی خود، به تحصیل در رشته‌ های مورد علاقه‌ شان ادامه دهند و به دانش‌آموختگان با مهارت‌ ها و دانش‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف تبدیل شوند.

برای قبولی در دانشگاه پیام نور چه نمره ای باید کسب کنیم؟
برای قبولی در دانشگاه پیام نور چه نمره ای باید کسب کنیم؟

برای قبولی در دانشگاه پیام نور چه نمره ای باید کسب کنیم؟

در رابطه با پاسخ این سوال که برای قبولی در دانشگاه پیام نور چه نمره ای باید کسب کنیم؟ باید بگوییم در دانشگاه پیام نور برای قبولی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، داوطلبان باید نمره‌ های مورد نیاز را در آزمون‌های ورودی کسب کنند. نمره‌ های قبولی برای هر رشته و مقطع تحصیلی ممکن است متفاوت باشد و بسته به رشته و نیاز های دانشگاه در هر دوره تحصیلی تعیین می‌ شود.

برای دانشجویانی که در آزمون کنکور شرکت می‌ کنند، نمره قبولی برای ورود به دانشگاه پیام نور بسته به نوع آزمون (سراسری یا تخصصی) و رشته تحصیلی مورد نظر متفاوت است. نمره‌ های قبولی در آزمون‌ های کنکور به طور رسمی از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام می‌ شود و دانشگاه‌ ها از این نمره‌ ها برای قبولی دانشجویان استفاده می‌ کنند.

همچنین برای دانشجویانی که مدرک کارشناسی دیگری دارند و می‌خواهند در مقطع کارشناسی ارشد وارد دانشگاه پیام نور شوند، نیاز به نمره قبولی در آزمون ورودی دارند. نمره‌ های مورد نیاز در این آزمون‌ ها نیز بسته به رشته‌ ها و مقاطع مختلف ممکن است متفاوت باشد.

بهتر است داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه پیام نور از طریق وبسایت رسمی دانشگاه یا دفتر پذیرش اطلاعات دقیق‌ تری درباره نمره‌ های قبولی در آزمون‌ های ورودی کسب کنند.

سوالات متداول

دروس ارائه شده در دانشگاه پیام نور چه دروسی هستند؟

دروس ارائه شده در دانشگاه پیام نور متناسب با رشته مورد نظر شما متغیر می باشد. داخل مقاله دروس ارائه شده در دانشگاه پیام نور را قرار داده ایم.

سوالات کارشناسی ارشد پیام نور چیست؟

سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با توجه به رشته تحصیلی شما متفاوت می باشد. در مقاله پی دی اف نمونه سوالات دانشگاه پیام نور را قرار داده ایم.

تاریخ امتحانات دانشگاه پیام نور چه زمانی است؟

تاریخ امتحانات دانشگاه پیام نور نوبت اول معمولا بین 13 دس تا 1 بهمن می باشد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *